Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Utcai szamuráj
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
Az utcai szamurájok képezik az árnyvadász csapatok fő tűzerejét. Kibervereikkel megspékelve a legfélelmetesebb gyilkológépek közé tartoznak.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
HKK verseny április 12-én
L. Alanori Mini Olimpia
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
Legendák Viadala - 2025. bejutók
Hatalom Szövetsége - 56. félév végeredmény

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2025. április 19., Berettyóújfalu
Hatalom Kártyái verseny - 2025. április 12., 10 Minutes
Országjáró feladat 2024

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK kérdés? (47418)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (14)
Legendák Viadala - 2025. bejutók (2)
Lapötletek (65119)
Legendás cél: 1000 lap (34)
Tron'dar nerf (10)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Kulimasz utolsó 30 hozzászólása 
     

 Ősök Városa - Az ŐV programban történt változások 

 
Kulimasz (előzmény: Patkany 523.)2006.05.31. 00:22
 
 
hat ez kellemetlen, 10-20 ev es mindenki utoler hirnevben )
 
  

 Ősök Városa - ŐSÖK VÁROSA - többszemélyes kalandok 

 
Kulimasz2005.09.11. 13:18
 
 
TK 10/51 kene meg ket tars, a lenyeg, hogy HO-t nem tudok hasznalni.

eberseg: 20, de folyamatosan no
kereskedelem: 18
IQ: 13, de ez nohet
alcazas: 25 (ezt kene vkinek bevallalni)
felderites: 18
meggyozo: 11
ugyi: 35
ero: 49

minel elobb, annal jobb.

sg (#8840)

szemiki@freemail.hu
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Felszíni varázstárgyak a hegyben! 

 
Kulimasz2005.03.20. 16:39
 
 
Azt is ossze kene gyujteni, hogy melyik targyat
hogyan lehet megtalalni. Mert az enc. szerint
van olyan, amit csak
torszulottnel/arnyekcsata/pszi illetve a
probamesternel lehet megtalalni.
Ezenkivul ugye vannak olyan targyak amik siman
vadaszat/rnd kaland/csarnok soran is jonnek.
 
  

 Ősök Városa - A xenók inváziója 

 
Kulimasz2005.01.18. 19:20
 
 
A KIRÁLYNŐ KARKÖTŐJE (496. TÁRGY)
Becses emlék lesz ez a xenóinvázióból, annyi már most bizonyos! A szinte elpusztíthatatlan anyagból készült, ébenfekete karkötő, amit a királynő fészkében találtatok, hihetetlen hatalommal ruházza fel viselőjét. Méreted 30-cal, támadásod 20%-kal, savimmunitásod 5-tel nő meg. Ezenfelül kapsz +8 védettséget, +5 vezetőkészséget, és +5 regenerációt is!
Fontos: a tárgyat csak akkor tudod KFelni anélkül, hogy elpusztítana, ha már alapos ismeretekre tettél szert a xenókkal kapcsolatban. Azaz, a xenó kalandsorozatban eljutottál addig a pontig, hogy megkaptad a többszemélyes kalandot (teljesíteni nem kell a KFeléshez).

XENÓBŐR KARKÖTŐ (497. TÁRGY)
A legyőzött xenókirálynő fészkéből származó relikvia, amelyet valószínűleg életed végéig büszkén fogsz hordani! Max. VP-d 50-nel, varázslat szintjeid 2-vel, savimmunitásod 5-tel nő meg. Ezenfelül kapsz +4 áttörést, +3 vezetőkészséget és +3 Intelligenciát is!
Fontos: a tárgyat csak akkor tudod KFelni anélkül, hogy elpusztítana, ha már alapos ismeretekre tettél szert a xenókkal kapcsolatban. Azaz, a xenó kalandsorozatban eljutottál addig a pontig, hogy megkaptad a többszemélyes kalandot (teljesíteni nem kell a KFeléshez).

XENOMORPH CSUKLÓPÁNT (498. TÁRGY)
Ez a karkötőként viselhető tökéletesen fekete, sima felületű, és gyakorlatilag elpusztíthatatlan relikvia egyenesen a xenó királynő fészkéből származik! Minden leheletedet megnöveli 8-cal, ezenfelül ad +20 méretet, és +5 savimmunitást is. Ha mindez nem lenne elég, kapsz még +5 lőfegyver szakértelmet, +5 vezetőkészséget, +5 bűzt és +3 rezisztanciát is!
Fontos: a tárgyat csak akkor tudod KFelni anélkül, hogy elpusztítana, ha már alapos ismeretekre tettél szert a xenókkal kapcsolatban. Azaz, a xenó kalandsorozatban eljutottál addig a pontig, hogy megkaptad a többszemélyes kalandot (teljesíteni nem kell a KFeléshez).

csak ennyit tudnak

kuli
 
  
 
Kulimasz2005.01.16. 10:53
 
 
ugy latszik nem bir akarmennyit a forum

*** 9. KÖR *** Lord Khalel ellő egy feltámasztás varázslatot. Ange gyógyul 224 ép-t. Ange magához tér. Varázslatos Mirella a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy azonnali gyógyítás! Standard Graun visszanyer 33 életpontot. Varázslatos Mirella előhív egy esszenciaelnyelés varázslatot. Összegyűjtve mágikus energiáit, Ange elvarázsol egy villámsújtást. A xenomorph királynő sebződik 70 ép-t. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tűzvihart. Rezisztálod a varázslatot. A xenomorph királynő 198 ép-t sebződik. Angét védi rezisztanciája. Standard Graunt védi rezisztanciája. Firg rezisztálja. Lord Khalelt védi rezisztanciája. Varázslatos Mirella rezisztálja. (-17 vp.) A xenomorph királynő 40 sebzést kap a lávafolyamtól. Standard Graun ellenáll a varázslatnak. Firget védi rezisztanciája. Lord Khalelt védi rezisztanciája. Varázslatos Mirella rezisztálja. Angét védi rezisztanciája. Nem hat rád. A xenomorph királynő és Firg egymással harcolnak. Firg megtántorodik. Firg lebénult. Standard Graun a xenomorph királynőt támadja. A xenomorph királynő csontjai olvadoznak. A xenomorph királynő megúszta!
*** 10. KÖR *** Lord Khalel elmormol egy gyógyító szellő varázslatot. Firg gyógyul 84 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után Lord Khalel létrehoz egy esszenciaelnyelés varázslatot. Varázslatos Mirella ellő egy azonnali gyógyítás varázslatot. Firg visszanyer 11 életpontot. Összegyűjtve mágikus energiáit, Ange elvarázsol egy villámsújtást. A xenomorph királynő sebződik 64 ép-t. Mágikus erőd felhasználásával előidézel egy tűzvihart. Rezisztálod a varázslatot. A xenomorph királynő 204 ép-t sebződik. Ange rezisztálja. Standard Graun ellenáll a varázslatnak. Firget védi rezisztanciája. Lord Khalel rezisztálja. Varázslatos Mirella rezisztálja. (-17 vp.) A xenomorph királynő sebződik 52 ép-t a lávafolyamtól. Standard Graun rezisztálja. Lord Khalel rezisztálja. Firget védi rezisztanciája. Varázslatos Mirella ellenáll a varázslatnak. Angét védi rezisztanciája. Nem hat rád. A xenomorph királynő és Firg egymással harcolnak. Firg megtántorodik. A xenomorph királynő Angét támadja. A xenomorph királynő Standard Graunt támadja. Ange ájultan a földre zuhan. Firg maradék erejét is elvesztve elterül. Standard Graun és a xenomorph királynő egymással harcolnak. A xenomorph királynő halálos sebet kapva a földre zuhan.
Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést! [A csatában összesen 1801 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ange: 621/2295, Standard Graun: 4386/202, Firg: 1159/389, Lord Khalel: 0/0, Varázslatos Mirella: 133/0.] Győzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+150%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyűjtöd a "kincset": 4 xenópete és 29 arany. Standard Graun része a kincsből: a tűz ezüst nyaklánca. Lord Khalel része a zsákmányból: 4 xenópete és 29 arany. Varázslatos Mirella a következőt kapja: 4 xenópete és 29 arany.
Győzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: a királynő karkötője, xenóbőr karkötő és xenomorph csuklópánt. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A győzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás győzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.)

Ez hihetetlen! Legyőztétek a xenó királynőt! Fergeteges ünneplés veszi kezdetét. A szövetségi barlangban tartott vigasságot azonban egy szomorú képű tudós szakítja meg, aki elmondja, hogy a xenó királynő irdatlan regeneráló képességről tett tanúbizonyságot, és hamarosan újra szaporodóképes lesz! Akár nektek, vagy akár egy másik szövetségnek ismét meg kell semmisítenie.
Vajon meddig tart ez? Hogyan fogtok megszabadulni a xenóktól akkor? A tudós azonban megnyugtat - a királynő elpusztításával megszakadt a szaporodás, a xenók fokozatosan visszaszorulnak. A nyílásokat a barlangotokban nyugodtan betömhetitek, a királynő elleni újabb vadászatokat már egy központi járaton keresztül hajthatjátok végre. Hamarosan megtalálják a regeneráció ellenszerét, és akkor a fenyegetés végleg véget ér. Ezt valóban jó hír!
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 1119.]

kulimasz es tarsai
 
  
 
Kulimasz2005.01.16. 10:52
 
 
Szövetsétek már elég érettnek érzi magát arra, hogy legendás fenevadat hívjon ki. Miután elegendően összegyűltök, hosszas utazásba kezdtek, hogy felkutassátok a torzszülött búvóhelyét. Mindenki rettenetesen izgatott, hiszen lehet, hogy xenomorph királynő túl kemény dió lesz a számotokra! Amikor végre megtaláljátok a rejtekhelyét, még egyszer ellenőrzitek, hogy mindenki itt van-e: Ange, Standard Graun, Firg, Lord Khalel, Varázslatos Mirella.
Ellenfeletek egy xenomorph királynő (#429) [aura: 8-as méretű 24-es szintű fog, 22-es kontaktméreg, 30-as méretű 24-es szintű jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** Lord Khalel elmond egy őrjöngés varázslatot. Támadásod megnő (+117%). Heves kézmozdulatok közepette Lord Khalel elmormol egy titánok szelét. Végtagjaid megerősödnek (+44 méretükre). Standard Graun elmond egy fürgülés varázslatot. Standard Graun öregedett 1 évet. Standard Graun mágikus ereje felhasználásával előidéz egy féreg érintését. Elmormolsz egy vakító fény varázslatot. A xenomorph királynő megtántorodik. (-2 vp.) Varázslatos Mirella ledönt a torkán egy ezüst folyadékot. Varázslatos Mirella rúnákat rajzol a levegőbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. Firg előhív egy fürgülés varázslatot. Firg öregedett 1 évet. Heves kézmozdulatok közepette Firg elmormol egy féreg érintését. A xenomorph királynő Ange felé mozog. Ange a xenomorph királynőt rohamozza. A xenomorph királynő és Ange egymással harcolnak. Ange megtántorodik. Ange kontaktmérget kapott. Ange ájultan a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Standard Graun a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbőr! Standard Graun elmond egy esszenciaelnyelés varázslatot. Magában motyogva, Firg létrehoz egy gránitbőrt. Firg varázshatalma segítségével elmond egy sebezhetetlenséget. Lord Khalel varázshatalma segítségével elmond egy feltámasztást. Gyógyítja Angét (+265 ép). Ange magához tér. Mágikus erőd felhasználásával előidézel egy tűzvihart. Ellenállsz a varázslatnak. A xenomorph királynő 181 sebzést kap. Ange ellenáll a varázslatnak. Standard Graun rezisztálja. Firget védi rezisztanciája. Lord Khalel rezisztálja. Varázslatos Mirellát védi rezisztanciája. (-17 vp.) Magában motyogva, Ange létrehoz egy lávafolyamot. Varázslatos Mirella a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csontolvadás! A xenomorph királynő elkerülte a varázslatot. A xenomorph királynő 57 ép-t sebződik a lávafolyamtól. Standard Graun ellenáll a varázslatnak. Firget védi rezisztanciája. Lord Khalel ellenáll a varázslatnak. Rezisztálod a varázslatot. Ange rezisztálja. Varázslatos Mirella rezisztálja. A xenomorph királynő Angét támadja. Ange megtántorodik. Ange lebénult. Ange eszméletét vesztve összeesik.
*** 3. KÖR *** Standard Graun ellő egy tárgyvédelem varázslatot. Standard Graun lenyel egy barna italt. Firg rúnákat rajzol a levegőbe, mire létrejön egy tárgyvédelem. Firg megiszik egy zöld varázsitalt. Néhány rövid kézmozdulat után Lord Khalel létrehoz egy feltámasztás varázslatot. Ange visszanyer 269 életpontot. Ange magához tér. Varázslatos Mirella varázshatalma segítségével elmond egy csontolvadást. A xenomorph királynő csontjai olvadoznak. A xenomorph királynő 133 sebzést kap. Elmormolsz egy tűzvihar varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A xenomorph királynő 182 ép-t sebződik. Ange ellenáll a varázslatnak. Standard Graunt védi rezisztanciája. Firget védi rezisztanciája. Lord Khalel rezisztálja. Varázslatos Mirella rezisztálja. (-17 vp.) A xenomorph királynő 34 sebzést kap a lávafolyamtól. Standard Graun rezisztálja. Firg rezisztálja. Lord Khalel ellenáll a varázslatnak. Varázslatos Mirella ellenáll a varázslatnak. Ellenállsz a varázslatnak. Ange ellenáll a varázslatnak. A xenomorph királynő Angét támadja. Ange megtántorodik. Ange ledermed. Ange eszméletét vesztve összeesik. A xenomorph királynő csontjai olvadoznak. A xenomorph királynő ellenállt a varázslatnak.
*** 4. KÖR *** Standard Graun beszürcsöl valami zöld folyadékot. Standard Graun felhörpint valamilyen sárga italt. Firg lenyel egy barna italt. Firg megiszik egy szürke varázsitalt. Lord Khalel varázshatalma segítségével elmond egy feltámasztást. Ange gyógyul 268 ép-t. Ange magához tér. Elmondasz egy tűzvihar varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A xenomorph királynő sebződik 196 ép-t. Ange ellenáll a varázslatnak. Standard Graun rezisztálja. Firg rezisztálja. Lord Khalel ellenáll a varázslatnak. Varázslatos Mirella rezisztálja. (-17 vp.) Varázslatos Mirella mágikus ereje felhasználásával előidéz egy sötét halált. A xenomorph királynő megúszta! A xenomorph királynő sebződik 57 ép-t a lávafolyamtól. Standard Graunt védi rezisztanciája. Firget védi rezisztanciája. Lord Khalel ellenáll a varázslatnak. Ellenállsz a varázslatnak. Ange rezisztálja. Varázslatos Mirellát védi rezisztanciája. A xenomorph királynő Angét támadja. Ange megtántorodik. Ange paralizálódott. Ange ájultan a földre zuhan. A xenomorph királynő csontjai olvadoznak. A xenomorph királynő megúszta!
*** 5. KÖR *** Standard Graun varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. A xenomorph királynő sebződik 11 ép-t. Firg megiszik egy sárga varázsitalt. Lord Khalel mágikus ereje felhasználásával előidéz egy feltámasztást. Ange visszanyer 267 életpontot. Ange magához tér. Magában motyogva, Varázslatos Mirella létrehoz egy sötét halált. A xenomorph királynő megúszta! Mágikus erőd felhasználásával előidézel egy tűzvihart. Nem hat rád. A xenomorph királynő 210 ép-t sebződik. Ange ellenáll a varázslatnak. Standard Graun ellenáll a varázslatnak. Firget védi rezisztanciája. Lord Khalelt védi rezisztanciája. Varázslatos Mirella rezisztálja. (-17 vp.) A xenomorph királynő sebződik 41 ép-t a lávafolyamtól. Standard Graun rezisztálja. Firget védi rezisztanciája. Lord Khalel ellenáll a varázslatnak. Varázslatos Mirellát védi rezisztanciája. Ange ellenáll a varázslatnak. Ellenállsz a varázslatnak. A xenomorph királynő Angét támadja. Ange megtántorodik. Ange ledermed. Ange kontaktmérget kapott. Ange maradék erejét is elvesztve elterül. A xenomorph királynő csontjai olvadoznak. A xenomorph királynő ellenállt a varázslatnak.
*** 6. KÖR *** Standard Graun varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. A xenomorph királynő 11 ép-t sebződik. Firg a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A xenomorph királynő sebződik 12 ép-t. Lord Khalel előhív egy feltámasztás varázslatot. Ange visszanyer 261 életpontot. Ange magához tér. Varázslatos Mirella rúnákat rajzol a levegőbe, mire létrejön egy sötét halál. A xenomorph királynő elkerülte a varázslatot. Összegyűjtve a benned rejlő mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tűzvihart. Rezisztálod a varázslatot. A xenomorph királynő 223 ép-t sebződik. Ange ellenáll a varázslatnak. Standard Graun rezisztálja. Firg ellenáll a varázslatnak. Lord Khalelt védi rezisztanciája. Varázslatos Mirella ellenáll a varázslatnak. (-17 vp.) A xenomorph királynő sebződik 49 ép-t a lávafolyamtól. Standard Graunt védi rezisztanciája. Firg ellenáll a varázslatnak. Lord Khalelt védi rezisztanciája. Varázslatos Mirella rezisztálja. Angét védi rezisztanciája. Rezisztálod a varázslatot. A xenomorph királynő Angét támadja. Ange megtántorodik. Ange testébe kontaktméreg hatol. Ange eszméletét vesztve összeesik. A xenomorph királynő csontjai olvadoznak. A xenomorph királynő megúszta!
*** 7. KÖR *** Standard Graun elmond egy életszívás varázslatot. A xenomorph királynő 11 ép-t sebződik. Néhány rövid kézmozdulat után Firg létrehoz egy életszívás varázslatot. A xenomorph királynő sebződik 12 ép-t. Magában motyogva, Lord Khalel létrehoz egy feltámasztást. Ange visszanyer 260 életpontot. Ange magához tér. Néhány rövid kézmozdulat után Varázslatos Mirella létrehoz egy sötét halál varázslatot. A xenomorph királynő megúszta! Ange ellő egy villámsújtás varázslatot. A xenomorph királynő sebződik 66 ép-t. Elmondasz egy tűzvihar varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A xenomorph királynő sebződik 203 ép-t. Angét védi rezisztanciája. Standard Graun rezisztálja. Firg rezisztálja. Lord Khalel ellenáll a varázslatnak. Varázslatos Mirella ellenáll a varázslatnak. (-17 vp.) A xenomorph királynő 44 sebzést kap a lávafolyamtól. Standard Graunt védi rezisztanciája. Firg rezisztálja. Lord Khalel rezisztálja. Varázslatos Mirella ellenáll a varázslatnak. Ange rezisztálja. Ellenállsz a varázslatnak. A xenomorph királynő Angét támadja. Ange megtántorodik. Ange lebénult. Ange kontaktmérget kapott. Ange összerogy. A xenomorph királynő csontjai olvadoznak. A xenomorph királynő elkerülte a varázslatot.
*** 8. KÖR *** Összegyűjtve mágikus energiáit, Lord Khalel elvarázsol egy feltámasztást. Gyógyítja Angét (+259 ép). Ange magához tér. Összegyűjtve mágikus energiáit, Varázslatos Mirella elvarázsol egy sötét halált. A xenomorph királynő megúszta! Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tűzvihar varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A xenomorph királynő sebződik 204 ép-t. Angét védi rezisztanciája. Standard Graunt védi rezisztanciája. Firg rezisztálja. Lord Khalelt védi rezisztanciája. Varázslatos Mirellát védi rezisztanciája. (-17 vp.) A xenomorph királynő 47 ép-t sebződik a lávafolyamtól. Standard Graun elindul a xenomorph királynő felé. Standard Graun ellenáll a varázslatnak. Firg megközelíti a xenomorph királynőt. Firg ellenáll a varázslatnak. Lord Khalelt védi rezisztanciája. Varázslatos Mirellát védi rezisztanciája. Ange rezisztálja. Rezisztálod a varázslatot. A xenomorph királynő Angét támadja. A xenomorph királynő Standard Graunt támadja. Standard Graun megtántorodik. Ange ájultan a földre zuhan. Standard Graun a xenomorph királynőt támadja. Firg és a xenomorph királynő egymással harcolnak. A xenomorph királynő csontjai olvadoznak. A xenomorph királynő ellenállt a varázslatnak.
*** 9. KÖR *** Lord Khalel ellő egy feltámasztás varázslatot. Ange gyógyul 224 ép-t. Ange magához tér. Varázslatos Mirella a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy azonnali gyógyítás! Standard Graun visszanyer 33 életpontot. Varázslatos Mirella előhív egy esszenciaelnyelés varázslatot. Összegyű
 
  
 
Kulimasz (előzmény: abcdefgh 164.)2005.01.08. 20:01
 
 
30? Max 15.

Arenaban mar voltak erosebb ellenfelek joval szerintem. Alig tobb, mint 1000 hp-ja van es a 9 vegtagon kivul sokat nem tud. Ha az le van vedve, es nincs LCS flag akkor igazan nem nagy szam nehany szint mulva. Foleg hogy ugye szolgak is johetnek normalis csataban.,

kuli
 
  
 
Kulimasz (előzmény: abcdefgh 159.)2005.01.06. 18:30
 
 
mar tudod.

mokas lett )

3-ik ujrataplalasra lefutott nagyobb hibak nelkul.

Most mar csak a 9-10-en nem visszanovesztheto vegtagjaimat siratom es Miri osszes targyat ami mind letort (

udv,
kuli
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Alanori Krónika - ŐV nyereményjáték 

 
Kulimasz (előzmény: Kulimasz 65.)2005.01.04. 09:25
 
 
valahova eltunt a levelem vege, de mar nem akarom ujra irni. Lehet hogy a kisebb-nagyobb jelet nem veszi be a forum?

kuli
 
  
 
Kulimasz (előzmény: abcdefgh 61.)2005.01.04. 09:23
 
 
koszi.

Vagyis 1 osko=150 tvp
vagy
3 osko
 
  

 Ősök Városa - A xenók inváziója 

 
Kulimasz (előzmény: klinsi 157.)2005.01.03. 20:45
 
 
Nekem (3 kari) nem volt LCS hp. A 42-es paramergem nem hatott ra, bar ha nem LCS leny akkor is lehet immunja. A vastagja viszont 20 alatti tuti.
 
  
 
Kulimasz2005.01.02. 16:49
 
 
egy kis segitseg a kovetkezo csapatoknak:

Ellenfeletek egy xenomorph óriástestőr (#426). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Standard Graun varázshatalma segítségével elmond egy gránitbőrt. Standard Graun elmond egy féreg érintése varázslatot. Morq Fan Gor elmormol egy antimágikus szféra varázslatot. Kulimász elmormol egy tűzvihar varázslatot. Kulimász ellenáll a varázslatnak. A xenomorph óriástestőr sebződik 206 ép-t. Standard Graunt védi rezisztanciája. Ellenállsz a varázslatnak. Roxánát védi rezisztanciája. Morq Fan Gor ellenáll a varázslatnak. Roxána rúnákat rajzol a levegőbe, mire létrejön egy fürgülés. Roxána öregedett 1 évet. Roxána a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbőr! Elmondasz egy gránitbőr varázslatot. (-8 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy fürgülést. (+21 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-11 vp.) A xenomorph óriástestőr feléd rohan. A xenomorph óriástestőr rád támad. Villámgyorsan előrevág jobb csápjával. Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél). Tüskéd a bőrébe fúródik. Bőröd megsérült. ( -10 tüskés bőr, -10 vastag bőr.) Meglóbálva zúz bal csápjával. Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél). Érintése rothaszt! (-1 méret.) Lesújt rád jobb csápjával. Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél). Bénító méreg gyengít. Semlegesíted a mérget. Villámgyorsan előrevág bal csápjával. Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Előresuhint jobb csápjával. Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél). Előresuhint bal csápjával. (51 ép-t sebződtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (62 ép-t sebződtél). Tőből letépte jobb csáp végtagodat! ÁÁÁ ez nagyon vérzik! (-40 életpont) Kitátja száját, harapni próbál fogával. (55 ép-t sebződtél). Rád vág farkával. (42 ép-t sebződtél). Minden elsötétül előtted.

A lenyeg a vegtag harapas es a 9 utes koronkent

Reze 40 alatt es 1200-ba belehalt.

udv.
kuli
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Alanori Krónika - ŐV nyereményjáték 

 
Kulimasz (előzmény: abcdefgh 59.)2005.01.02. 16:37
 
 
Hogy is van ez pontosan? nekem nem jar AK (meg). Mire lehet bevaltani a kuponokat?

koszi,
kulimasz
 
  

 Ősök Városa - A xenók inváziója 

 
Kulimasz2004.12.21. 17:02
 
 
Es 5. alkalomra vegre sikeresen lefutott a TK:

Itt az idő, hogy végrehajtsd a 80. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Standard Graun, Firg, Roxána, Morq Fan Gor.
Mostanra már a lakószintet mindenhol üregek szabdalják, amelyek a xenók barlangjába vezetnek. Egy nagyobb üreg előtt gyűltök össze társaiddal. Nagy levegőt vesztek, és sok szerencsét kívántok magatoknak. Szükség is lesz rá! Csapatban leereszkedni biztonságosabb, de egyben nagyobb zajjal is jár. Nem is reménykedhettek az álcázás védelmében. És igen, az alagút mélyén nyüzsgő xenóhorda vár rátok!
Ellenfeleitek 2 kifejlett xenomorph (#423) [aura: 14-es méretű 20-as szintű farok, IQ: 33.] és 2 xenomorph gyermek (#421) [aura: 16-os méretű 22-es szintű fog, 14-es tárgyirtás, imm.ktkt.méreg: 15.].

*** 1. KÖR *** Standard Graun előhív egy fürgülés varázslatot. Standard Graun öregedett 1 évet. Standard Graun mágikus ereje felhasználásával előidéz egy gránitbőrt. Néhány rövid kézmozdulat után Morq Fan Gor létrehoz egy antimágikus szféra varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tűzvihart. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. kifejlett xenomorph sebződik 215 ép-t. A 2. kifejlett xenomorph 245 ép-t sebződik. Az 1. xenomorph gyermek 240 ép-t sebződik. A 2. xenomorph gyermek 254 sebzést kap. Standard Graun rezisztálja. Firget védi rezisztanciája. Roxána ellenáll a varázslatnak. Morq Fan Gor rezisztálja. (-17 vp.) A 2. xenomorph gyermek halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. xenomorph gyermek a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savcsapás! Firget védi rezisztanciája. Roxána elmormol egy fürgülés varázslatot. Roxána öregedett 1 évet. Roxána a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbőr! Firg elmond egy gránitbőr varázslatot. Magában motyogva, Firg létrehoz egy fürgülést. Firg öregedett 1 évet. A 2. kifejlett xenomorph elindul Firg felé. Az 1. kifejlett xenomorph közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. kifejlett xenomorph Firget támadja. Az 1. kifejlett xenomorph rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhőt fúj feléd. (54 ép-t sebződtél). Regenerálsz (+16 ép)
*** 2. KÖR *** Ellősz egy tűzvihar varázslatot. Nem hat rád. Az 1. kifejlett xenomorph 195 ép-t sebződik. A 2. kifejlett xenomorph sebződik 196 ép-t. Az 1. xenomorph gyermek 217 sebzést kap. Standard Graunt védi rezisztanciája. Firget védi rezisztanciája. Roxána ellenáll a varázslatnak. Morq Fan Gort védi rezisztanciája. (-17 vp.) Az 1. kifejlett xenomorph halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. kifejlett xenomorph halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. xenomorph gyermek hörögve elterül. Regenerálsz (+16 ép)
[A csatában összesen 1453 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Standard Graun: 0/0, Firg: 10/0, Roxána: 0/0, Morq Fan Gor: 0/0.] Ismét látványosan győzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+126%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 drágakő és 40 arany. Standard Graun a következőt kapja: 2 drágakő és 41 arany. Firg is kap a tárgyakból, övé lesz egy drágakő és 50 arany. Roxána része a kincsből: egy ezüst fejpánt és 29 arany. Morq Fan Gor része a zsákmányból: 2 drágakő, 40 arany és egy void gyémánt.
A járaton patakokban folyik le a savas xenóvér. Szerencsére nem fröccsent egyikőtökre sem, de nem érdemes tovább kockáztatni. Bekenitek magatokat az akadémián kapott védőolajjal. Azért nem használod el az egész fiola tartalmát, könnyen elképzelhető, hogy még szükség lesz rá! Amikor leértek a hatalmas barlangteremhez, döbbenten néztek körül. Az organikus trutyi most már mindent ellepett, akárha egy idegen világba csöppentetek volna. És IRTÓZATOSAN sok a xenomorph és az egyéb xenó élőlény. Itt képtelenség átjutni! Vagy mégis? Meg kell próbálnotok!
[Lopakodás-összeg próba 62-es küszöbre: sikeres]
A nyúlványok, gombák, nyálkák és egyéb ocsmányságok között suhantok. Aztán egyszercsak, mintegy varázsütésre, végetér a másfél galetki magas organikus erdő. Köztetek, és a barlang középpontjában elterülő kupola között nincs semmiféle tereptárgy, ami mögött elrejtőznétek, csak undorító nyüzsgő xenótömeg. Ez hát a vége, itt élve nem juttok keresztül. Ekkor oldalt pillantva egy hatalmas alakot pillantotok meg. Egy óriási xenó, két gigantikus vastag lábbal, oldalából három-három kétméteres csáp tekereg. Hosszú, tüskés farka halálos korbácsként tekereg, amely elől az apróbb xenók menekülnek. És az állkapcsa - fogak fogak mögött, és előtüremkedik egy belső, rugalmas fogsor is!
[Auraészlelés-összeg próba 66-os küszöbre: sikeres]
Ekkor azonban feltűnik valami mindnyájatoknak... Mintha az egész lény nem lenne koherens. Mintha szét akarna esni. Erőltetitek a szemeteket, és végül auraészleléssel rádöbbentek az igazságra. Amit itt láttok magatok előtt, nem egy óriási xenó, hanem hat összekapaszkodott és áttranszformált galetki! Egy másik csapat, aki hozzátok hasonló küldetésben jár. Megtalálták az egyetlen megoldást, amivel átjuthatnak. Hiszen ez zseniális! Nektek is meg kell próbálnotok, kár, hogy nem jutott előbb az eszetekbe.
[Transzformáció-összeg próba 53-as küszöbre: sikeres]
Összekapaszkodtok, és lassan megindul a transzformáció. Még soha ehhez hasonlót nem csináltatok, de a másik csapat által alkotott monstrum elegendő támpontot nyújt. Egy perc múlva újabb félelmetes xenó-óriás emelkedik fel! Bizonytalan léptekkel megindultok a kupola felé.
[Ügyesség-összeg próba 117-es küszöbre: sikeres]
Biztos lépésekkel indultok a kupola felé. A másik csapat közben már beért, nyilván hamarosan csatába bocsátkoznak. Döngő lépteitek elől elsurrannak a kisebb xenók. Aztán odaértek a kupolához. Beléptek egy kisebb nyíláson. És ekkor megüti orrotkat a BŰZ. Elviselhetetlen!
[Bűz-összeg próba 92-es küszöbre: sikeres]
Egy pillanatig fuldokoltok, de aztán lassan ráébredtek, hogy ki lehet ezt is bírni. Szétkapaszkodtok, visszaalakultok. Előttetek tornyosul a királynő félelmetes alakja. Fentről sav csöpög, de szerencsére, az olaj tökéletesen véd benneteket, a cseppek ártalmatlanul peregnek le. A másik csoport épp ekkor bocsátkozik csatába egy bömbölő testőrrel. Rögtön sikerül rajta sebeket ejteniük, de ekkor a csatához egy újabb monstrum csatlakozik. Most már esélytelennek látszanak, azonnal segítenetek kell! Megtámadjátok a második példányt.
Ellenfeletek egy xenomorph óriástestőr (#426) [aura: 13-as méretű 18-as szintű farok.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Standard Graun elmormol egy gránitbőr varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Standard Graun elmormol egy féreg érintését. Heves kézmozdulatok közepette Morq Fan Gor elmormol egy antimágikus szférát. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tűzvihar varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A xenomorph óriástestőr 206 sebzést kap. Standard Graun ellenáll a varázslatnak. Firget védi rezisztanciája. Roxána rezisztálja. Morq Fan Gort védi rezisztanciája. (-17 vp.) Roxána elmond egy fürgülés varázslatot. Roxána öregedett 1 évet. Összegyűjtve mágikus energiáit, Roxána elvarázsol egy gránitbőrt. Néhány rövid kézmozdulat után Firg létrehoz egy gránitbőr varázslatot. Firg előhív egy fürgülés varázslatot. Firg öregedett 1 évet. A xenomorph óriástestőr elindul Firg felé. A xenomorph óriástestőr Firget támadja. Firg ledermed. Firg maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+16 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyűjtve a benned rejlő mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tűzvihart. Nem hat rád. A xenomorph óriástestőr 202 sebzést kap. Standard Graun rezisztálja. Roxána ellenáll a varázslatnak. Morq Fan Gort védi rezisztanciája. (-17 vp.) Morq Fan Gor a xenomorph óriástestőrt támadja. Standard Graun és a xenomorph óriástestőr egymással harcolnak. Roxána a xenomorph óriástestőrt támadja. A xenomorph óriástestőr kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 408 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Standard Graun: 355/0, Firg: 10/210, Roxána: 300/0, Morq Fan Gor: 171/0.] Ismét látványosan győzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+58%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 xenópete és 27 arany. Standard Graun része a zsákmányból: 3 xenópete és 27 arany. Roxána része a kincsből: 3 xenópete és 27 arany. Morq Fan Gor a következőt kapja: 3 xenópete és 27 arany.
Firg feltételes gyógyítást használ.
Az eldőlő test xenomoprh dolgozókat nyom agyon, és tojásokat lapít szét. Az előzubogó savfürdő elől menekültök, hiszen ilyen mennyiség ellen még az olaj sem fog megvédeni. Örömmel látjátok, hogy a másik csapat is sikerrel járt! A királynő tombol dühében, de látjátok, hogy helyhez kötött, ha ideig-óráig is. Innentől a terep már a szövetségeké, visszatértek jelentéstételre.
A tudósok boldogan fogadják győzelmetek hírét.
- A királynő védelmét megtörtük, testőrei halottak! Ha most a katonáinkkal rajtaütünk a bolyon, egy jól szervezett klán elpusztíthatja magát a királynőt is! Felderítőink szerint az óriástestőrök újrakeltetése akár másfél héten belül is bekövetkezhet, ezért nincs sok időnk! Gyűjtsétek össze a klántársaitokat, egy hét múlva indul a támadás! [A támadás egyszerűen történik, az LCS 80, vagy az LCS {résztvevő szám} 80 paranccsal. A program nem tárolja külön a normál LCS-t meg a 80-as LCS-t, tehát nem tudtok egyszerre xeno és normál LCS-t csinálni. Ha már van kiadva LCS vagy LCS 80 parancsod, és a másikat akarod kiadni helyette, akkor először töröld az előző LCS parancsodat az LCS 1 paranccsal. Ha egy LCS 80 parancs hatására már elegen vagytok, és végrehajtódna az LCS parancs, akkor a xenó királynő ellen fogtok vonulni - feltéve, hogy a kiadott LCS parancsoknak legalább a fele LCS 80, azaz a résztvevőknek legalább a fele teljesítette a többszemélyes kalandot.]
A jutalmatokat a kincstárban vehetitek át, fejenként 6-6 fekete dukátot, és egy őskövet kaptok.
(+8 hősiesség pont.)

Hajra mi
 
  
 
Kulimasz (előzmény: gennygoc 145.)2004.12.05. 20:38
 
 
Persze, mar 2 hete, csak nem sikerult es a bug azota sincs javitva. Ugyhogy addig masnak sem javaslom, hogy probalkozzon, mert csak feleslegesen lepne.

udv,
kuli
 
  
 
Kulimasz (előzmény: Soma 136.)2004.11.07. 09:48
 
 
Ja, pontosan olyan, csak a vd hianya miatt meg kevesebb is. )

Amikor talin Miklos emelgette az uj esemenyt, akkor elhangzott valami olyasmi, hogy sokan vegig tudjak csinalni, nem csak 6 kari. Ezenkivul a kalad szovege szerint is sok TK-s csapatnak kell megcsinalni a kalandot. Tehat van remeny.

Mar csak az a kerdes, ha monjduk 10x kell sikeresen megcsinalni a TK 80-at, akkor az eletben nem lesz vege az esemenynek, mert 50 kari soha nem fogja ezt vegigcsinalni )
 
  
 
Kulimasz (előzmény: Kulimasz 132.)2004.11.05. 17:26
 
 
Ja es meg annyit, hogy egy hete kuldtem mindket OV levlistre egy hyper kiegeszitest a xeno invaziorol, ahol minden benne van. Ha erdekel elkuldhetem, de a legjobb lenne ha vki feltenne a netre vmi elerheto helyre.
 
  
 
Kulimasz (előzmény: Soma 130.)2004.11.05. 17:24
 
 
Annyival javitanam, hogy a 4-es pont utan:

5. ujabb K 80 megint
6. egy het mulva akademia
7. fordulo vegen 5x kell gyozni xenok felett (itt mar lehet learadassal lepni)
8. megint be az akademiara
9. egy het mulva ujra akademia es ekkor kapod a TK 80-at
 
  
 
Kulimasz2004.11.05. 17:21
 
 
Az 5 uvegcse leadasa utan egy hettel:

Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. A tudósok büszkén fogadnak.
- Bár igénybe kellett vennünk a mágusok segítségét is, megszületett az eredmény! Egy olajat készítettünk, amelyet magadra kenve, ellenálló leszel az idegen savval szemben. Alaposan kend be magad, ne hagyj ki egy cseppnyi felületet sem! [Az olaj a tárgylistán nem szerepel, automatikusan használod, amikor szükséged van rá.]
Szedd össze társaidat, hamarosan indul a támadás a xenókirálynő fészke ellen! [Ehhez a TK 80 {1. galetki}... {5. galetki} parancsot add ki. A többszemélyes kalandban veled együtt maximum 6 galetki vehet részt.]

Akkor most allok egy ideig azt hiszem.
 
  

 Ősök Városa - ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól 

 
Kulimasz2004.11.04. 18:24
 
 
Csak egy otlet, bar eleg altalanos: ahogy Soma is emlitette, a tobbszemelyes dolgokat kene inkabb fejleszteni. TK-k es hasonlok. Ha osszehasonlitunk egy sima epuletes es egy TK kalandot, akkor ugyanannyi (nehany perc szovegirassal egyutt) ideig tart leprogramozni. Megis amig az epuletbes kalandot siman megcsinalom (akar 5-6-ot is egy forduloban) addig egy TK-t szervezni kell sokszor hetekig es maris izgalmasabb a dolog.

Az orgling TK baromi jo volt annak a 4-5 embernek aki reszt vett benne, hetekig jartunk felfedezni, taktikat talaltunk ki, izgultunk stb. De _csak_ annak a nehany embernek. Miert?

Hasonlo dolgok kellenenek, de mindenki szamara elerhetoen. Az esemenyeket ne egyedul kelljen vegigcsinalni linearisan, hanem legyen tobb irany (bekes, csatazos, felfedezos... szerintem ).
Idonkent csak csapatban lehessen haladni aztan megint egyesevel stb.

Nehogy csak nekunk legyen otletunk.

udv,
kuli
 
  
 
Kulimasz (előzmény: Miklós 9.)2004.11.04. 18:14
 
 
En is varok otleteket, hogy az en munkamat hogyan lehet jobban vegezni. Sot ha valaki meg meg is csinalja helyettem, akkor kulon megkoszonom.

Csak a fonokom meg ne tudja, mert a vegen meg azt gondolja, akkor nincs is ram semmi szukseg.
 
  
 
Kulimasz2004.11.04. 18:12
 
 
En anno (vagy egy eve) irtam is ket otletet a JV-nek, amibol az egyik egy ehhez hasonlo minicsarnok volt (az IRC beszelgetes utan), bar en ugy kepzeltem el, hogy tobb epuletetes kaland utan jutalomkent vagy neha rnd kalandnak (mint szolga vagy varazslatproba idonkent) johet ilyen. Es inkabb egy tf-es labihoz hasonlitson (legyenek szigetek benne, ne linearis legyen). A valasz termeszetesen az ismert "tul sok ido leprogramozni" volt.

De legalabb a masik otletbol a rnd arenabol lett valami, igaz en szolgak nelkul kepzeltem ) Azt legalabb alig kellett programozni es vegtelen ideig mukodik.

kuli
 
  

 Ősök Városa - A xenók inváziója 

 
Kulimasz (előzmény: gennygoc 119.)2004.10.29. 19:03
 
 
Mit jelent hogy aki rendesen oli a xenokat? Mert az a fordulo vegi 1.5 kno az tenyleg nagyon megeri.

Igaz ingyen van, de a K80 es az uvegcses kaladsorozat eddig nem hozta vissza befektett energiat.
 
  
 
Kulimasz2004.10.29. 18:44
 
 
Ujabb izgalmas fejlemeny, avagy mi tortenik akkor ha leadom az ot savval telt uvegcset:

be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú kadémiáját. A tudósok ezúttal kicsit jókedvűbben fogadnak. - Á, Kulimász! Sikerült vérmintákat szerezni, fantasztikus!Most azonnal munkához látunk, köszönjük a segítségedet! Hamarosan meglesz az eredmény. [Egy hét múlva jelentkezz újra az akadémián.]

Eljenek az esemenydus fordulok!!!
 
  
 
Kulimasz2004.10.25. 19:29
 
 
Csak en erzem ugy, hogy kezd nagyon unalmas lenni ez a xeno dolog?

Ha jol szamolom, akkor eddig 11 es fel het a minimalis ido, a kezdetektol amig az 5 teli uvegcset le lehet adni. Ez ugye akkor van, ha mindig tudja a kari mit kell csinalni, nincs egy bukott csata sem (csak amikor kell meg az elejen) es van lemaradas is. Es hat elegge unalmas ez a hozz 4 mintat, ot teli uvegcset stb.

Vajon mi van meg hatra? Lesz-e eleg kari, aki befejezi a xeno lazadast?
 
  
 
Kulimasz2004.10.25. 17:39
 
 
Avagy hogy harcolnak a nagyok:

Ellenfeleid 2 xenomorph gyermek (#421) [aura:
bűz: 255, imm.ktkt.méreg: 15.] és 4 xenó
élősködő (#420) [aura: 14-es méretű 20-as szintű
jobb csáp, 16-os paraliz.méreg, 13-as méretű 19-
es szintű bal csáp.].

*** 1. KÖR *** A 2. xenomorph gyermek a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy savcsapás!
A kék-vörös atya 122 ép-t sebződik. A kék-vörös
atya halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1.
xenomorph gyermek a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy savcsapás! Ellenállsz a
varázslatnak. Előhívsz egy tűzvihar varázslatot.
Rezisztálod a varázslatot. Az orgling disznó 216
ép-t sebződik. Az 1. xenomorph gyermek 232
sebzést kap. Az 1. xenó élősködő 178 sebzést
kap. A 2. xenomorph gyermek sebződik 257 ép-t. A
2. xenó élősködő sebződik 202 ép-t. A 3. xenó
élősködő 203 sebzést kap. A 4. xenó élősködő 233
ép-t sebződik. (-17 vp.) Az orgling disznó
halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2.
xenomorph gyermek halálhörgés közepette a földre
zuhan. A 3. xenó élősködő halálhörgés közepette
a földre zuhan. A következő pillanatban
felrobban! Az 1. xenomorph gyermek 38 ép-t
sebződik. Az 1. xenó élősködő 30 ép-t sebződik.
A 2. xenó élősködő 35 sebzést kap. A 4. xenó
élősködő 36 sebzést kap. Az 1. xenomorph gyermek
halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. xenó
élősködő kileheli lelkét. A következő
pillanatban felrobban! A 2. xenó élősködő
sebződik 41 ép-t. A 4. xenó élősködő 30 sebzést
kap. A 2. xenó élősködő hörögve elterül. A tetem
nagy durranással szétrobban. A 4. xenó élősködő
38 ép-t sebződik. A 4. xenó élősködő halálos
sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció
közepette darabokra robban.
[A csatában összesen 1469 sebzést okoztál, és 0
sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid
által okozott/kapott sebzés: a kék-vörös atya:
0/122, az orgling disznó: 0/164.]

Ez egy orias petebol jott

Ja es a vege:
Óvatosan megtöltesz egy petrilíbium üvegcsét a
xenók savas vérével.
 
  
 
Kulimasz2004.10.25. 17:38
 
 
PETRILÍBIUM ÜVEGCSE (492. TÁRGY)
A petrilíbiumot egy mágikus eljárás során
állítják elő üvegből és még valamiből, aminek a
titkát a tudósok féltve őrzik. Az előállítása
nagyon drága, ezért csak különleges esetekben
használják. Amit most a kezedben tartasz, az egy
petrilíbiumból készült üvegcse, azonos anyagú
zárókupakkal. Ha xenókat ölsz, egy üvegcsét a
győztes csata végén automatikusan feltöltesz a
savas vérükkel.

SAVVAL TELI ÜVEGCSE (493. TÁRGY)
A petrilíbium üvegcsében ártalmatlanul lötyög a
xenók gyilkos vére. Talán ez lenne a megoldás,
petrilíbium páncélban vonulni ellenük? Magad is
nevetségesnek találod az ötletet... De ha van
egy anyag, ami ellenáll a savnak, miért ne lenne
még egy? Bízol fajod tudósaiban!

kulimasz
 
  
 
Kulimasz2004.10.25. 17:38
 
 
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[ld. enc.] Ezúttal nem csak a tudósok vannak
jelen - itt a helytartó, a klánvezetők, a
katonai parancsnokok, a mágusok, és mindenki,
aki számít. A helytartó szólásra emelkedik.
- Mostanra már mindenki tisztában van a
szintünket veszélyeztető xenó fenyegetésekkel.
Az elmúlt hetek azt is bizonyították, hogy csak
magunkra számíthatunk. A császári szint számára
a problémánk apróság, a szomszédos szintek pedig
hasonló élet-halál harcot vívnak.
Mint tudjátok, a szaporulat központi alakja a
királynő, őt kell megsemmisítenünk. Egy jól
szervezett galetki csapat számára a kisebb xenók
nem jelentenek problémát, azonban a királynőt
óriási testőrök védik. Ezért a következő
taktikát alkalmazzuk. Kisebb csapatokat állítunk
fel, amelyek elbánnak egy-egy testőrrel, egy
összehangolt rohamban, miközben a szint csekély
katonasága a kisebb xenókat foglalja le. Ha a
testőrök elpusztultak, a szövetségek globális
támadása következik, amíg a királynő el nem
pusztul!
Komoly problémát jelent a halálos saveső a
kupola belsejében. Tudósaink már dolgoznak ennek
a megoldásán. Most átadom a szót az akadémia
vezetőjének, Edmertz professzornak.
Feláll egy nagyon ősz, és nagyon okos kinézetű
galetki.
- Féltve őrzött kincset osztunk most meg
veletek, ez a mágikus petrilíbium üvegötvözet.
Egyenlőre semmilyen más anyagot nem találtunk,
ami ellenállna a pusztító savnak. Minden ifjú
kap öt pertilíbiumból készített üvegcsét. Minden
alkalommal, amikor xenók támadnak meg a
barlangodban, és legyőzöd őket, egy üveget
töltsetek fel a savas vérükkel! Az így kapott
mintákkal remélhetőleg ki tudunk kísérletezni
valamilyen anyagot, amelyet a bőrre kenve
legalább részleges ellenállást kaptok. Az öt
teli üvegcsével itt, az akadémián kell
jelentkezni. Köszönöm a figyelmet, az Ősök
szelleme vigyázzon rátok!
 
  
 
Kulimasz2004.10.25. 17:38
 
 
80. kaland Tudod, hogy ezúttal messzebb kell
merészkedned, mint előtte, és talán még soha nem
volt az életed ekkora veszélyben, mint korábban.
De ugyanakkor a kaland izgalma olyan adrenalin
löketet ad, amitől felpörögve érzed magad.
Gyorsan mászni kezdesz.
[Mászás próba 16-os küszöbre: sikeres]
A járat organikus nyálkától lüktet, mindenhol
sötét árnyat vető hálók borítják be az utat
fenyegetően. Jó lesz vigyáznod!
[Csapdaészlelés próba 17-es küszöbre: sikeres]
Persze a figyelmes galetki nem esik csapdába.
Egyszercsak sziszegő hangokat hallasz. Fekete
árnyak mozdulnak feléd! Ellenfeleid egy xenó
élősködő (#420) és 2 xenomorph csecsemő (#419).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után
létrehozol egy gránitbőr varázslatot. (-9 vp.)
Összegyűjtve a benned rejlő mágikus energiákat,
elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-7 vp.) A
xenó élősködő közelebb jön, hogy támadhasson. Az
1. xenomorph csecsemő feléd mozog. A 2.
xenomorph csecsemő feléd rohan. A xenó élősködő
téged támad. Lesújt rád jobb csápjával.
Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél).
Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Villámgyorsan
előrevág bal csápjával. Gránitbőr védelmez. (0
ép-t sebződtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz
(-21% támadás). Rád vág jobb csápjával.
Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél). Ah,
kronofúzió (-2 TVP). Iszonyú szaga benyomással
van rád. (-4 ép.) Az 1. xenomorph csecsemő téged
támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél).
Lélekenergiát szív el (-12%). Feléd suhint bal
karmával. Gránitbőr védelmez. (0 ép-t
sebződtél). Lélekenergiát szív el (-10%). A 2.
xenomorph csecsemő rád veti magát. Kimeresztve,
előre suhint jobb karmával. Gránitbőr védelmez.
(0 ép-t sebződtél). Feléd suhint bal karmával.
Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó élősködő téged támad.
Előresuhint jobb csápjával. Gránitbőr védelmez.
(0 ép-t sebződtél). Villámgyorsan előrevág bal
csápjával. (19 ép-t sebződtél). Bénító méreg
hatol beléd. Gyengülsz (-21% támadás).
Meglóbálva zúz jobb csápjával. (20 ép-t
sebződtél). Idődet lopja (-1 TVP). Bűze zavar. (-
7 ép.) A 2. xenomorph csecsemő rád veti magát.
Feléd üt jobb karmával. (21 ép-t sebződtél).
Feléd suhint bal karmával. (16 ép-t sebződtél).
Az 1. xenomorph csecsemő rád támad. Odacsap
neked jobb karmával. (16 ép-t sebződtél).
Odacsap neked bal karmával. (18 ép-t sebződtél).
Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette
elvarázsolsz egy tűzvihart. Ellenállsz a
varázslatnak. A xenó élősködő sebződik 214 ép-t.
Az 1. xenomorph csecsemő 247 sebzést kap. A 2.
xenomorph csecsemő 217 ép-t sebződik. (-17 vp.)
A xenó élősködő halálos sebet kapva a földre
zuhan. A következő pillanatban felrobban! 45 ép-
t sebződtél. Az 1. xenomorph csecsemő 36 ép-t
sebződik. A 2. xenomorph csecsemő sebződik 39 ép-
t. Az 1. xenomorph csecsemő halálos sebet kapva
a földre zuhan. A 2. xenomorph csecsemő kileheli
lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 678 sebzést okoztál, és 166
sebzést kaptál.] Ismét látványosan
győzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+182%).
Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a
zsákmányt, ami egy védelem itala, 4 drágakő és
106 arany.
(Feltételes gyógyítás narancs gyógyitallal
gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz
120 ép-t.
Egyre több nyüzsög itt a férgekből! Nem csoda,
hogy nap mint nap zaklatnak a barlangodban is.
Hamarosan elérkezel az óriási barlangteremhez.
Most van szükség a mátekel gombára.
[Tárgyhasználat: 1 mátekel gomba]
Miután bekented magad, utadat egyenesen a
központi kupola felé veszed. Mindenhol méteres
organikus kinövéseked látsz, már lopakodnod sem
kell annyira. A szag fullasztó. Hirtelen egy
csáp nyúl ki feléd a magasból.
[Erő próba 21-es küszöbre: 3 hősiesség pont árán
sikeres]
Minden erődet megfeszítve küzdesz, és egyszerűen
széttéped a csápot. Szerencsére, csak valamilyen
tudat nélküli, idegi reflexszel működő nyúlványa
volt a burjánzó kolóniának. De ezentúl már
ezekre is figyelni fogsz. A központi kupola
fenyegetően és gonoszul emelkedik előtted.
Méretei lenyűgöznek, egy kicsit figyelmetlenül,
mintegy megbűvölve sétálsz felé. Ennek
köszönhető, hogy egy xenó őr meg tud lepni.
Ellenfeled egy xenomorph gyermek (#421) [aura:
18-as méretű 24-es szintű bal karom, 9-es méretű
14-es szintű farok.].

*** 1. KÖR *** A xenomorph gyermek varázshatalma
segítségével elmond egy savcsapást. Rezisztálod
a varázslatot. Elmormolsz egy gránitbőr
varázslatot. (-9 vp.) Heves kézmozdulatok
közepette elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-
7 vp.) Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorph gyermek mágikus ereje
felhasználásával előidéz egy savcsapást. Nem hat
rád. Mágikus erőd felhasználásával előidézel egy
tűzvihart. Rezisztálod a varázslatot. A
xenomorph gyermek 231 ép-t sebződik. (-17 vp.)
Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** A xenomorph gyermek előhív egy
savcsapás varázslatot. Rezisztálod a
varázslatot. Elmormolsz egy tűzvihar
varázslatot. Nem hat rád. A xenomorph gyermek
222 sebzést kap. (-17 vp.) A xenomorph gyermek
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 344 sebzést okoztál, és 0
sebzést kaptál.] Győztél! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+166%). Elegendő lélekenergiát
gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy
képességpontot. Elegendő lélekenergiát
gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy
képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 74
arany.
Riadtan fordulsz körbe, várod a xenóhorda
támadását - de szerencsére gyorsan és csendben
végeztél a teremtménnyel. Most már óvatosabban
mész tovább. Vajon hol tudsz bejutni az óriási
kupolába?
Közelebb érve látod, hogy ez nem lesz probléma -
a kupolát alkotó vastag hártyát itt is, ott is
apróbb repedések borítják. Aprók, a xenók
léptékével nézve - több, mint elegek ahhoz, hogy
egy galetki besurranjon rajtuk. Nagy levegőt
veszel, és belépsz. A klíma odabent fojtogató,
párával teli, nagyon idegen számodra, kapkodva
próbálsz lélegezni.
[Egészség próba 22-es küszöbre: 2 hősiesség pont
árán sikeres]
Szerencsére, alakváltó szervezeted képes
alkalmazkodni az ellenséges körülményekhez.
Ahogy szemed hozzászokik a furcsa világításhoz,
körülnézel. Az első, és legfontosabb dolog, ami
megragad, az az óriási xenó királynő, ami a
fészek közepén trónol. Gigantikus xenó, hat
irtózatos méretű csáppal. Teste a többi részhez
képest is hatalmas, szinte szétfolyik, nem
tartod valószínűnek, hogy képes lenne mozogni.
Eddig jutsz nézelődésedben, amikor sercegést
hallasz, és valami rád cseppen. [32 életpontot
sebződsz.]
Fájdalom mar a válladba. Döbbenten nézel körül.
A kupola belsejéről furcsa, organikus cseppkövek
nőnek le, és azok csepegnek - a xenók savas
véréhez hasonló, gyilkosan maró anyaggal! Ennek
fele se tréfa! Nem sokáig maradhatsz itt, ha
élve ki akarsz jutni. A királynő potrohából
vastag tojócső vezet el egy nagy mélyedésig.
Láthatóan, itt szüli a tojásokat. Dolgozók
serege sürgölődik körülötte, a tojásokat
szállítják a keltetőgömbökbe, vagy épp a
királynőt etetik - belegondolni sem mersz, hogy
mivel! Újabb csepp sav csöppen le. [32
életpontot sebződsz.]
Távoznod kell, ha élve ki akarsz jutni innét!
Úgyis eleget láttál. Ekkor megpillantasz a
királynő mellett egy kisebb alakot. Kisebb? Nos,
a királynőhöz képest igen. Te viszont csupán
hangya vagy mellette. A királynőt őrző testőr
maga a megelevenedett halál. Hosszú, izmos
lábaival láthatóan hihetetlenül fürge tud lenni.
Hat csápos karma, és hosszú, izmos, tüskézett
farka mellett kettes fogsora jelenti a biztos
pusztulást bármilyen zsákmánynak. És ha az nem
lenne elég, a királynő túloldalán újabb
testőröket pillantasz meg! Ha a lakószintre lesz
elég széles járat, hogy ezek a testőrök
feljussanak, az évszázad mészárlása következik
be. Most már tényleg eleget láttál! Távozol, és
hálád adsz az Ősöknek, hogy a lélekenergiád még
mindig a testedhez van kötve.
Azonnal jelentést teszel az akadémián, akik
elhűlve hallgatják beszámolódat. A tudósok
tanácstalanul néznek.
- Kell lennie valamilyen megoldásnak! A
helytartó tudni fogja, mit kell tennünk.
Kidolgozunk egy tervet, ami biztosítja a szint
fennmaradását! kevés időnk van már. Teljes
összefogásra lesz szükség! Keress fel minket
amint lehet, és tájékoztatunk arról, mit kell
tenned!
A tudósok nagyon letörtnek látszanak, nem is
nyaggatod őket kapzsi módon külön jutalomért -
de a vendéglátásukat a közös étkezőben nem
utasítod vissza (+100% jóllakottság).
(+12 képességpont.) (+6 hősiesség pont.)

kulimasz
 
  

 Ősök Városa - ŐSÖK VÁROSA - többszemélyes kalandok 

 
Kulimasz (előzmény: gennygoc 207.)2004.10.17. 22:30
 
 
En is mennek arenarem ellen.

Utos tisztogato vagyok.

sg
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.