| | | | Fórum - FaBRiK utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| | | | Egyszer újra újrakezdeném. De ennek a feltétele az online rendszer.
Véleményem szerint 2 síkot kellene vinni:
1. A mostani átkonvertálva
2. Egy teljesen új, szűz kezdet
Egyrészt a régi játékosok nem szeretnék elveszíteni az elért eredményeiket és a beleölt pénzüket, ez normális.
Azonban az újrakezdő, vagy a kezdők nem éreznék jól magukat, ha tudnák, hogy nagy hátránnyal indulnak.
Harmadrészt az új játékban újra tömegekkel lehetne találkozni (mintegy 2. világégés).
Csak valahogy azt kellene megoldani, hogy ne eshessenek a játékosok kísértésbe, hogy olyan infókat tudjanak meg, amit a karakterük nem tudhatnak (milyen mezőre kell menni az épülethez, városhoz, mit kell beszerezni tárgyakhoz), mert így elveszti az élvezetet szerintem. Az sem jó, ha te magad nem nézed, de a többiek tudják. Szerintem ezt rontotta el a hyper meg a net. Nekem ekkor vált kissé unalmassá.
A fordulók gyakoriságát meg úgy tudom elképzelni, hogy van egy bizonyos tevékenység pont, ami naponta tud regenerálódni (a max tevékenység pontig) és ezt lehet felhasználni. úgyhogy a Te döntésed, hogy naponta keveset, vagy hetente sokat teszel-e.
De szerintem ezt jól ki fogják találni...
Remélem! |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: ssanya13 86.) | 2009.03.03. 21:05 |
| | | aham, ezt már elfelejtettem. De anno lehetett levelet küldeni... |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Keledor 84.) | 2009.03.03. 19:51 |
| | | Igen, a mai helyzetben már a hátsó infoáramlást nem lehet kordában tartani, de ez elrontja a játékot, mert a valós és a látens tápolás (lásd olyan infod van, ami a karakterednek nem lehet, így céltudatosan mész tápolni), szóval a tápolás miatt a fejlesztők rohannak a tápos karakterek után és nem érnek rá szofisztikálni a játékot azoknak, akik élveznék.
Egyébként nekem anno az tetszett volna, hogy az első 10 találkozásig az infoátadás csak akkor működik, ha egy mezőn vagytok (a levelek is így mehettek volna), aztán mondjuk 2-3 mező távolság és a találkozások számával egyben növekedhetett volna az infoátadás távolsága. Ez magyarázhatüó lett volna azzal, hogy a mentális üzenetek javulásához egyre jobb ismeretség kell.
Na de mindegy, ez már elmúlt, hiszen van e-mail, web, chat stb. ami lehetőséget ad a tápra  |
| | | | |
| | | | Én 92 végén vagy 93 legelején kezdtem játszani és nagyon élveztem. Nem volt net (nem is tudtuk, hogy mi az) és nagyon vártam a postást (először otthon, majd a seregnél, amig sorkatona voltam). Az izgalmat a felfedezés adta. Infot csak azoktól kaphattam, akivel találkoztam (nekem kis szomorúság volt az, hogy 1 találkozás után kialakult a mentális kapcsolat, de még jó volt, mert 9 naponta lehetett 1 oldalt cserélni, ami nem rontotta a játékot).
Aztán jött a Ghalla News, amiben bár még mindig korlátozottan, de olyan infokhoz juthatott bárki, amit nem tapasztalt meg, de segítette a játékot. A valós élet (RL) és a TF világának a keverése itt már zavart, kirepített a képzeletvilágból.
Majd jött a program (most nem jut eszemba), ahol már olyan adatbázis volt, ami arra vitte a dolgot, hogy olyanokat tervezzünk meg, amit a karakter nem tudott volna, ez már az eszmeiséget rontotta el.
Majd jött a net és minden összeomlott nekem. Itt hagytam abba a játékot.
Azóta 2x újrakezdtem, és abbahagytam (most is azért vagyok itt, mert kacérkodok és mert sok zsetonom van).
Sajnos az a TF, ami akkor volt, elmúlt, az már nem jön vissza. Az hogy a világból kilépett infok miatt pillanatok alatt istenek születtek egy kicsit ront a helyzetemen, de végülis én játszhatok úgy, ahogy akarok, figyelembe nem véve a hátteret. Csak az a baj, hogy a fejlesztés meg nem erre megy.
Úgyhogy jó lenne, ha valahogy a netes játék ezt a tápolós dolgot kiszűrné. |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Annak 1.) | 2004.04.15. 10:25 |
| | | Hmm. Erről hol lehet olvasni?
Én most kezdtem újra 4-5 év után. Mondjuk akkor is elkezdtem volna, ha nem lenne meg a karakterem, de azért jól esett, hogy megvan. Egyébként meg inkább azon kellene elgondolkodni, hogy a "leült" karakterek fordulói most már megmaradjanak... |
| | | | |
| | | | Hát szerintem is kaka az AK. Véletlenül kaptam meg, mert a Winul-ben rosszul klikkeltem így egy fordulóm levélben jött.
Anno a GN jobb volt... Az olyan fanzine-szerűség volt, jobban illett a játék stílusához. |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: babsala 27.) | 2004.04.08. 21:20 |
| | | "A nagy visszateroknek meg az a jutalma, hogy harom even at akar napi harmat is lephetnek"
Na ezt fejtsd ki bővebben, mert én 2148 nap pihi után tértem vissza és csak 80 játékhetem van, amiből a 48-nál tartok... |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Gal Etkins 728.) | 2004.04.06. 14:09 |
| | | Na, egy kis oktatás:
Ezeket emoticon-oknak (az angol emotion és az icon szavakból összerakva, lásd magyarban a rovar, mint rovátkolt barom), vagy smiley-knak nevezik .
Az első ilyen text alapú mosoly és szomorúságjel 1982. szeptember 19-én született:
"19-Sep-82 11:44 Scott E Fahlman :-)
From: Scott E Fahlman
I propose that the following character sequence for joke markers:
:-)
Read it sideways. Actually, it is probably more economical to mark
things that are NOT jokes, given current trends. For this, use
:-("
Szokták még - nélül is :'(
lásd még:
http://www.emoticon.com/
http://www.muller-godschalk.com/basic.html
http://www.terminal.hu/newsread.php?id=16202909020613 |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Chardonnay 37.) | 2004.04.06. 12:03 |
| | | Ha nem keresnék, nem indultam volna újra Nem nagyon olvasok semmi onlány dolgot, a Hypert arra használom, amit ismer a karakterem (ne kelljen a fordulókban böngészni), Aukciót még csak nem is ismerem (azaz nem tudom, hogy pontosan mi az és hogyan működik), térkép csak az van, amit én csinálok (bár a map progival, csak üres adatbázissal kezdtem).
Anno 92-ben is azért kezdtem el és most nem hagyom elrontani magam. Anno engedtem és ezért is hagytam abba 2-szer is. Most a játékért játszom, a saját örömömért. Nem érdekel, hogy ki hol áll, nem érdekel, hogy mekkora a hatalmam másokhoz képest. Szóval keresem. |
| | | | |
| | | | Egyébként a jellempróbákkal nekem is bajom van.
Ha egy törpe ki van kötözve és meg fogják enni a méhek és otthagyom, akkor sötét a jellemem. Ha lekötözöm onnan, akkor semleges, ha segítek neki (pl. lemosom, adok vizet, kaját stb.) akkor jó.
Viszont ha egy gyerek golyója begurult és nem segítek, attól még lehetek semleges. Azaz minden jellempróbánál a GO-SE és otthagyás mást kellene, hogy jelentsen. És az FGO, FSE parancsokat az elején kellene osztani (5-6 forduló után), plusz egy új parancs a feltételes semlegességért.
Én nem akarokegy nyilt sebű pacákot halálra kínozni, nekem elég ha magátol tér meg Leah-hez (ja, hogy ejtem: Lí, vagy leah?). Ettől még sötét a lelkem. És nem azért segítek a törpéknek, hogy jóságpontot kapjak, hanem, hogy jutalmat... |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Raver 32.) | 2004.04.05. 18:47 |
| | | De ebben a nemes célban nem fognak segíteni, hiszen a káoszt és az öncélú öldöklést követik. |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Running Gnóm 27.) | 2004.04.05. 08:15 |
| | | "Nem a pusztítást szolgálja, megpróbálja megteremteni a békét és a harmóniát"
Hmmm. Én is sötét jellemű vagyok, tehát ez ok. De akkor hogyan lehet Dornodon és ChD követő is a tagotok? |
| | | | |
| | | | Sziasztok!
Van valami leírás a TF időszámításáról? |
| | | | |
| | | | 2 bátorságpróba egymás után teljesítve:
Vondasban, a közeli kisvárosban ebben a hónapban is megrendezik a szokásos szörnyvadászatot. A versenyt az nyeri, aki a leghatalmasabb, legveszedelmesebb fenevadat ejti el. A dombokon túl elterülő Fekélyerdő a legjobb vadászterület, oda indulsz a többiekkel együtt. Sajnos, nincs szerencséd, ami az utadba kerül, csak egy nyamvadt trappoló madárember!
Te ütsz először.
Nem találtad el.
A trappoló madárember sikeresen eltalált! 21 sebpontot vesztesz.
Kritikus ütés: Telitaláltat! 50 sérülést szenvedett el.
A trappoló madárember rád veti magát. 15 pontnyit sebződtél.
Odacsapsz. 17 sérülést szenvedett el.
120 tapasztalati pontot kaptál!
Sajnos, a versenyben volt egy szerencsés versenyző, aki egy nagyobb démonlordot ejtett el. Ezzel a te teljesítményed nem ér fel. Jutalmad 41 arany!
Eddig 1 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
2.
A Zuon folyó forrásánál csodálatos vízesések vannak, gyakran kirándulsz ide, ha egy kis magányra vágysz. Pihenésedet azonban ezúttal megzavarja valami. Egy betolakodó, akit nem nyűgöz le a természet szépsége, és gondolatai csak a pusztításon járnak. Védened kell magad, a lény, akivel szembenézel egy megrontott gemri!
Te voltál a lassabb...
A megrontott gemri támadását könnyen elkerülöd.
Zumm! 20 ép-t sebeztél.
A megrontott gemri csőrével nem talált.
Ütésed célt téveszt.
A megrontott gemri támadását könnyen elkerülöd.
Találtál, 24 sebzést kapott.
A megrontott gemri rád veti magát. 20 pontnyit sebződtél.
Ütésed célt téveszt.
A megrontott gemri rád veti magát. 25 ép-t sebez rajtad.
Ellenfeled félrehajolt.
A megrontott gemri habozik támadni.
Fegyvered lesújt. 21 ép sebzés.
A megrontott gemri csőrével nem talált.
Ellenfeled félrehajolt.
A megrontott gemri habozik támadni.
Zumm! 19 ponttal csökkent az ép-je.
120 tapasztalati pontot kaptál!
Elásod a tetemet, hogy ne csúfítsa el a környéket.
Eddig 2 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen. |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: zolka 46.) | 2004.03.19. 23:02 |
| | | Bocs ecsém, de mi nem tudjuk, hogy mijaza HKK, de a zorkokat mind lekaszaboljuk. - horkan fel a törpe
* Nagyot csap a putra *
- Csapos! Egy kupa Hidhudi komlóverőt, ha Tárnamélyi gégerengető még mindig nincs! Azt el is alszom itt a sarokban. |
| | | | |
| | | | A mágiát jelezte már valaki? ;-) |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Steve_bacsi 44.) | 2004.03.19. 19:06 |
| | | Vigyázz! Ezek sárkányok!!!! |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Mr.Twister 15.) | 2004.03.18. 08:09 |
| | | Hát, én azért hoztam létre, mert a játékban volt egy poénos rész, de nyílt a fórum  |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Titusz 32.) | 2004.03.18. 08:06 |
| | | * 1 Éjszaka múltán megissza *
- Hmmm. Ez nm is rossz. Jópár óra után is ilyen finom! - Miközben dörmög, ingujjával törli le a habot a szakálláról.
- Hé' Etkins! - kiált a sarokba - Akkor az most asszonyölő is lehetne? |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Gal Etkins 69.) | 2004.03.18. 08:02 |
| | | Hát nem...  |
| | | | |
| | | | Vaz! Az egyik köröm után a boltban eladtam a kezemben lévő fegyvert (el is akartam), de aztán elfelejtettem kézbevenni másikat. Hát ki is hívtak az Arénában, mire legközelebb beléptem.
Szerintetek gyöztem??? :/ |
| | | | |
| | | | Az ajtó nyílik, de mintha senki sem lenne kint. Aha! Egy kis mokány törpe érkezik. Mikor belép, majd' hasra esik hosszú bozontos szakállában. Egyensúlyának visszanyerése közben csörögnek-zörögnek fegyverei és más harci eszközei.
- Üdv! - szól mély, érces hangon. - Legmélyebb bányák legmélyebb tárnáinak mézsörét keresem. Van itt olyan? - kérdezi, miközben felküzdi magát a csapszékhez.
- És ebben a fogadóban fogadni is lehet? |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Dak_zOne 97.) | 2004.03.17. 17:47 |
| | | Ha a legördülőben kiválasztod, akkor alatta ott vannak a tulajdonságo (a legördülők alatt). Ha mégsem, akkor a legördülő melletti kék szemre mutass rá a zegérrel és alul kint lesz... |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Tűzkezű Eldaron 78.) | 2004.03.15. 19:20 |
| | | 4. szintnél meg 15 a kulcs.
Aréna így jó, ahogy van. Te döntöd el, hogy kalandozol pénzér, vagy hírnevezel. Örüljetek, hogy nem kell fizetni az arénáért pár aranyat! |
| | | | |
| | | | Best of a 3 karakteremnél (4. szintűek):
- zonthi párbajtőr (sebzés: 6 támadás: +12% érték: 28 arany)
- tochaki vért (védekezés: +17 ügyesség: -3 érték: 8 arany) mindháromnál
- athanox lánc (védekezés: +4 érték: 10 arany)
- pikkelypáncél (védekezés: +10 ügyesség: -1 érték: 11 arany)
- malachit lánc (támadás: +5% érték: 17 arany)
- rézhegyű lándzsa (sebzés: 9 védekezés: +2 támadás: -7% ügyesség: -4 érték: 1
- guntaki talizmán (támadás: +4% erő: +2 egészség: -1 érték: 18 arany) |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: FaBRiK 19.) | 2004.03.14. 19:55 |
| | | Ja és aki előbb kezdte, annak ki kellett tapasztalni. Aki meg csak a számokra meg a leghatalmasabbra megy, annak most könnyebb, mert ott a Hyper, a Map stb. (már aki nem akar játszani, azoknak). |
| | | | |
| | | | Na, már megint elkalandozunk a Topic címéről. Épp ma gondolkodtam ezen a lemaradásosdin.
Nem értem a problémát. Miért baj, hogy ha valaki előbb kezdte, az magasabb szinten van? Kinek fáj ez? Ettől kevesebb lesz a Te karakterednek a játék? Vagy csak azért játszol, hogy Te legyél a leghatalmasabb?
Akkor az élet is igazságtalan. Miért van több pénze a felnőtteknek, mint a gyerekeknek? Miért vehetnek meg több dolgot és miért erősebbek? És miért van kocsijuk, meg jó számítógépük?
Ha annyi időt játszol, mint aki az elején kezdte, akkor majd Te is azon a szinten leszel, ahol Ő van most. Aztán ő kipuszul, abbahagyja és akkor Te lehetsz az első (ha ez számít) és nem a kalandozás. |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Clark 18.) | 2004.03.12. 17:27 |
| | | Jah, először én is neten léptem, mert elhasználtam a 4-5 évvel ezelőtti zsetonjaimat, addig nem akartam beleáldozni időt. Most már WinUL-ezek, emilben kapom.
Azért valahogy más, mint régen várni a postát... (főleg, ha gebasz van )
Ha utolérem magam, lehet, hogy visszatérek papírra... |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Majesty 15.) | 2004.03.12. 07:43 |
| | | Én odatelefonáltam és pár óra volt.
(1) 297 3660 |
| | | | |
| FaBRiK (előzmény: Vili/Kildar 97.) | 2004.03.11. 14:20 |
| | | erre írtam, hogy legyen kocsma (chat) |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|