Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A tolvajszem varázs
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A tolvajszem varázslat gonosz lelkű mágusok agyának szüleménye. Elmondása alaposan megkönnyíti a lopni vágyó kalandozók dolgát, hiszen segítségével távolról feltérképezhetjük célpont áldozat hátizsákjának tartalmát, a benne lévő tárgyak elhelyezkedését. Aztán már csak oda kell menni, és elcsenni azt, amire éppen szükségünk van!
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Nemzeti paklibemutató: Motygen (1)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8232)
Lapötletek (65033)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (32)
Versenyhirdető (1833)
HKK kérdés? (47241)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Egy altípushoz kotodo szabaly semmivel se tobb vagy kevesebb mint egy ikonhoz tartozo...
 
Én is támogatnám az egyes kalandozó altípusok valamilyen egységes arculatának a kialakítását, így egyrészt nem úgy tűnne, hogy kockadobással dől el, hogy az adott kallernek mi lesz az altípusa, másrészt fajon is változatosabb lesz a mezőn. Ha nem is lesznek szabályszintű képességeik, legalább valami halovány közös pontja lehetne az egyes altípusoknak.
 
Kedves János!

Üdvözlöm az ötleted, de sajna nem fog menni.

Miklós sajnos hülyének nézi a játékosokat és ezért mondja mindig azt, hogy ne legyenek beépített képességek. A játékot ne fejben kelljen játszani.

Ha szabály szinten képességet adunk egy etnikumnak (lásd szkritter), akkor pontosan ez történik.

Szép napot
 
Dínóókat!!!
Szabálynak meg: csak olyan játékos játszhatja ki akinek legalább 3 éva van min 1 profi pontja(mert az ilyen játékos már őslény)
 
Mindig az a legfőbb kérdés, amit lentebb is írtam: tud-e az adott etnikum egy olyan egyedi arcot formálni, amitől jellegzetes lesz.

A minotauruszok az asztalról kézbe visszavételt voltak hivatottak prezentálni, de ez nem volt eléggé egyedi, és túl sok volt bennük a hokifaktor. Ha pedig gyengítették őket, játszhatatlanokká váltak. Ez is lett a vesztük. szvsz
Megjegyzem minotauruszok nincsenek a TF-en, legjobb tudomásom szerint.
A dinók jelen vannak a TF-en is, sőt, "őslény parkok" is vannak
De azon túl, hogy nagyok, semmi egyedit nem tudnak.
Szerintem a kalandozóknak lehet(ne) egyediséget adni. Például a kobuderáknak ezt a szamurájosdis lekaszabollak filing nagyon jól állna. Már csak pár olyan kalandozó altípus maradt, aki nem kapta meg a maga arculatát és/vagy követőjét. Ez egyébként szerintem jó irány, és lehet és érdemes is foglalkozni velük.
Például az alakváltóknak minden gond nélkül el tudnék képzelni szabály-szintű arculat-váltást:
- +1 zanszilánkért: repül,
S,1 zanszilánk: a kör végéig átváltozik egy játékban lévő lénnyé, aminek ik-e nem több, mint az ő alap ik-e.

A trollok megkaphatnák a regenerálódás elfeledett képességét szintén szabályszinten.
Minden troll altípusú lény az alábbi képességet kapja:
K4, 1 Ép: gyógyul 1 Ép-t.

stb.
 
Yeti!

Meg mindenféle kalandozó altípus,aminek nem tudom van-e értelme (mármint az ilyen kobudera+elf dolgokra gondoltam).

Személy szerint a minotauruszok jöhetnek és persze dinókat a népnek!
 
Eltűnt lény altípusok (az utóbbi kiegekben, illetve régebb óta nem kaptak lapot):

burástya
dinó
druida
mindenféle elementál (ZV-vel ugyan jött 1 bazalt, és egy halálelementál UR-ként)
hátas
káoszszellem
kísértet
minotaurusz
nerub
praglonc
rák
skorpió
szilmill

sziránusz
végzetúr

ellenben visszatérők (azaz kaptak az utóbbi 2 kieggel legalább egy-egy lapot):

griff
troglodita
szkritter
kígyó

Itt jegyzem meg, hogy például sziránuszból is csak 3 féle van, szóval az, hogy teriádból (egyelőre) 2 féle van, az nem kirívó eset. A teriádok egyébként igen sokfélék, szóval van lehetőség az etnikum kifejlesztésére, csak kérdés, hogy mennyire tudnak egyediek lenni.
 
Kivancsi leszek, hogy a Teriad milyen karriert fut be, anno a Zanszilankokra is azt hittuk ugy, hogy brutalis lesz, aztan nem futott be. Talan o -mivel kicsit egyertelmubb- tobb pakliban lesz majd benne.

Kolostor - Moak fenykora rulez!
 
Nyitott kerdes maradt, lehet a pragloncok sorsara jutnak, de azert neha el-elhagyunk par altipust (pl. Csapda), szoval nem irnam le egyertelmuen oket.
 
A morfok óta mindig van új faj,ha megjelenik egy új altípus.
 
Szerintem nem olyan vészes, csomó életkioltós leszedésünk van már.

Viszont az tuti, hogy Sivara egy érdekes lap. Egyrészről szinte egyedi a képessége és messze a leggyakrabban használt előkereshető lap, ami rengeteg önmagában kétséges, hogy mennyire beférő kártyának ad lehetőséget a szereplésre.

Másrészről viszont kicsit veszélyes ez a semmiből olcsón előrántható, reakciótól és leszedéstől védett lény.
 
A Sivara kérdés szerintem is kezd gázos lenni. Egyre több pakliban felbukkan,illetve sok pakli e köré a lap köré épít. És az is szomorú,hogy sok lap Sivara hátán akar felkapaszkodni.
 
Valamint nem sikerült új topikot nyítni neki így elég félrevezető. Kéretik ezt korrigáni és az előző kommentem is átpakolni oda.
 
Szerintem ez a fegyvertánc egy picit túl lett tolva.Persze első sorban a Sivara tehet erről(IS). 2 manáért lebontom az összes lényt úgy hogy se rezi se élet nem zavar be.Illetve ha erre a funkcióra nincs szükség lecserélem egy másik papírra. Félek Sivara szépen lassan a hasonszőrű lapok áldozatává válik és tiltólistán találja magát pár éven belül.
 
Persze-persze. Egyéb cél az is, hogy ne legyen ott...

Itt az "egyéb cél" érdekében éppen azt jelenti, hogy önkényesen, minden egyéb körülménytől függetlenül, csak azért, mert nekem úgy tartja úri jókedvem, nem áldozhatok permanenst. Valamilyen külső körülmény miatt
- kijátszási v. használati feltétel teljesítésére;
- egy lap szövege szerint, ezen lap hatásának az elkerülése végett, pl. Halandóság átlépése,
- egy játékszabály engedélye alapján, pl. szörnykomponensért történő szörnyáldozás vagy galetki szabálynak történő torzszülött áldozás, testrész-áldozás szabály, stb.
- és egyéb speciális, az adott lap szövegéből kitűnő áldozási lehetőség igénybe vételével.
 
Mint mondtam, este volt.
9 sebzés valóban csak akkor jön ki, ha nem mindet egy körben áldozod és az utolsó tényleg csak 1-et üt. Kivéve ha van mellé 1 Birkák. :P
 
*6 izom, nem 9. Késő van, már a matekozáshoz. :P A lényegen nem változtat.
 
Hali,

Ez esetben rémeket látok, én bűnöm.
A Molluszkot viszont nem fogadom el. Ott azért kell 1 Vp is. Ez a lap 1 Vp 1 Zsz-ért is nagyon kemény, de hét törzsben konkrétan 1 zsz, annyiért már beteg.
Ott bármilyen aktív lény mellett kifér 1 Zsz-ért. Extrém esetben 3 ilyen kijön az első körben 1 Vp-ből, ami 9 azonnal kisülő izom+ 9 seb mindenhová, és az utolsó még ütni is tudott (5 seb). Nincs rajta horgony sem, szóval pl. a Bolondnak is kiváló új játszótársa.
Az már csak mellékesen szomorít el, hogy 2 UR narancs laphoz jó igazán ez a lény.


Balázs:
"A jatek gyorsulasa (abban az ertelemben, hogy olcsobbodnak a lapok, fogy a design space) egy olyan osszetett kerdes, amire az eddigi 2 radikalis megoldas-javaslatunk:
- reboot, akar lassabban, versenytipussal (tudom, te ennek nagy hive vagy, de sokan _nagyon_ellenzik )
- 'ellenseg' lapok"

Nem nagy híve vagyok, egyszerűen csak nem látok más optimális megoldást. Mihelyt mutat valaki egy jobbat, azt fogom támogatni. Az "ellenség" lapok csak egy újabb Jagumir típusú dolognak tűnnek azok alapján amit eddig hallottunk róluk. Illetve látjuk, hiába akármilyen erős a lap, ha több, mint 2 Vp egyszerűen nincs lehetősége játékba kerülni, ha csak nincs Járj. Ha meg Járj van akkor a Kragoru jellegű tempó problémakör jön elő. Nem irigylem a tesztelőcsapatot.

"eros ellenellasba utkozott (de termeszetesen nincsenek a Semmiben, csak a gyujtoben ).
Jelenleg tovabbi radikalis megoldast nem latok, de toprengunk rajta."

"A nem radikalis megoldasok kozott a Jarj (es mas, dragabb lapokkal is operalo paklik) erositeset ill. szinten tartasat latom szemely szerint."

Ez elég szomorú képet fest a játék jövőjéről.

A '3 mana vs. 1 mana' helyzet csiszolasa teszteles alatt, remelhetoleg a teli kiegre kijonnek az elso ilyen jellegu lapok, de ez meg alakulhat."

Erről lehet tudni valamit? Új szabály vagy szabálymódosítás? Ikon? Vagy újabb "ellenlapok"?

Üdv: Kyb
 
Nekem eddig tetszik a kieg.

Az Akadémiát a megjelenése óta minden, hagyományos versenyen használtam, ezt a kolostor is ki fogom próbálni. (Nyerő stratégia óta nem volt ilyen erős, permanens keresés.)

A kitaszított kardmesterre - mivel 0 is lehet a rárakott tárgy idézési költsége - talán az 1 SZK idézési költségűek a legjobbak. Nekem a legjobban az ingyen Rughar erszénye, illetve az ingyen Vlagyimir páncélja tetszik. Akkor már 12-et véd mágikusan, lesz rajta 2 Élet, nem olyan könnyű levakarni. (kivéve NTI)

A teriáddal nekem - az altípus miatt - nincs bajom, ha megmarad a játék világához való hűség jegyében, és nem kerekedik belőle egy n+1-ik faj.
A xenók, ében íjászok, orglingok, thargodanok, Chara-din fattyak, éjfattyak mind-mind megköszönnék az ilyen szintű erősítést, és még csak a lilánál tartok.

A legjobban nekem ganüid lávahajítóval tetszik, mert ott előbb létrejön a lávahajító, mert ott fixen, körönként tudok termelni 1 lapot vagy 1 VP-t.
 
'Nevezz meg...': Molluszk, sok fattyal (de amugy ha a 7 torzs lesz az, nem ejt ketsegbe, nincs topon az a pakli - en am. nem lattam 7 torzsben a tesztelesen)

A jatek gyorsulasa (abban az ertelemben, hogy olcsobbodnak a lapok, fogy a design space) egy olyan osszetett kerdes, amire az eddigi 2 radikalis megoldas-javaslatunk:
- reboot, akar lassabban, versenytipussal (tudom, te ennek nagy hive vagy, de sokan _nagyon_ellenzik )
- 'ellenseg' lapok

eros ellenellasba utkozott (de termeszetesen nincsenek a Semmiben, csak a gyujtoben ).
Jelenleg tovabbi radikalis megoldast nem latok, de toprengunk rajta.

A nem radikalis megoldasok kozott a Jarj (es mas, dragabb lapokkal is operalo paklik) erositeset ill. szinten tartasat latom szemely szerint.

A '3 mana vs. 1 mana' helyzet csiszolasa teszteles alatt, remelhetoleg a teli kiegre kijonnek az elso ilyen jellegu lapok, de ez meg alakulhat.

(az 1 mana vs. 0 mana korabbi problmeat a vedekezes egesz jol kezelte/kezeli sztem)
 
Hali!

Az ámokfutó az én ötletem volt. Mellékes tények:

- Altípus nélkül lett felrakva a listára
- Az utolsó pillanatokban lett rárakva az altípus
- Ekkor én a mutánst javasoltam, Zoli mondta, hogy az szerepjátékos okokból nem megfelelő.
- És a + 1 deck: Molluszk. Azt hiszem, látható, hogy az ingyen laphúzás (az izmos fattyból fatty lesz+ kisül az izom) alapból nem rossz, nade ez mondjuk 6-7-szer, pl körönként, mert annyi fatty van? Vagy csak simán egyben viszi az összeset? (Tesztelésen megtörtént eset, de több poént nem lövök le)
Tehát egészen pontosan ilyen messze jársz az igazságtól ;)
 
Hali,

Igazad van, bocsi. Erősen fogalmaztam.
De a tények alapján úgy tűnik nem járok messze az igazságtól. Nevezz még akár csak 1 olyan koncepciót is ahová fele olyan jó ez a lap, mint a hét törzsbe, ahol is:
-1 zsz-ért minden lényre izmot oszt és ki is sütheti őket
-Önmagában megvédi a követőt (repül, 2+1-et üt aztán bedobva sebez 3-at). Ilyen lénye eddig csak a Kragorunak volt és a Thargodanoknak, mindkettőnek 3 Vp+ költségen. A direkt követővédelemre kiadott lapok mind rosszabbak ennél (a legtöbb konkrétan használhatatlan és 1 körben max 5 sebzés hozható ki belőle), egyedül a nem teljesen ilyen célú Nekronsárkány tud hasonlót.
-van egy teljesen új altípusa ami ide véletlenül pont tökéletes, mert elősegíti a nyerést

A Vadászat eszembe sem jutott amikor ezt írtam (de igazad van), korábbról rémlik pár kalandozóval kapcsolatban probléma illetve le/elhagyott KF ikonokkal. Illetve a kalsszikus ganüid vs éjfatty kérdéskör még egy jó példa. Az alap ironizáló hangvételemen túl, amúgy tényleg örülök neki, hogy végre a szerepjátékos szempontok jobban figyelembe vannak véve.

Ha az előző hozzászólásom többi részére is reagálnál, játék gyorsulása vs tesztelés, azt szerintem amúgy többen örömmel vennék. Hogy áll az 1 vs 3 Vp megoldás?

Üdv: Kyb
 
NAGYON nem irtam olyat, hogy 7 torzshoz lett volna kiadva a lap.

Azt irtam, hogy az altipus a vegen (amugy ha meg ez is szamit, teszteloi - nem Gergo - felvetesre) kerult ra a lapra, tehat a kitalalaskor semmikeppen nem volt szempont a 7 torzs.
Molluszkban tunt pl. elegge hasznalhatonak amugy.
A kitalalaskor a Zoli altal adott TF-es leirasokbol probaltunk hasznalhato lapokat kesziteni.

Sajnalom, hogy sertett vagy az (amugy altalam felkarolt) Vadaszat miatt, de nem kene ez... Az a Zen (is! csakugy mint mindegyik pl. ez is) NAGYON sokat valtozott a teszteles folyaman, ezen tul kell lepni, es orulni annak, hogy (ha) erdekes Zenek szuletnek (en a Vadaszatot is ide sorolom, hangulatos lett, szerepjatekos beutesekkel).

Peace, B
 
Érdekes, eddig amióta játszom soha egyetlen egyszer nem volt szempont az, hogy valami szerepjátékos szempont miatt ilyen vagy olyan legyen. (Pedig sokszor örültem volna neki .) Arra viszont, hogy a szerepjátékos szempont ellenében született döntés egy lap sorsáról elég sok példát láttunk. Szerintem nem kell mentegetni, Balázs leírta fentebb, ez egy az egyben a 7 törzses hokikhoz lett kiadva. Gyakorlatilag Gergő (és Balázs) kitalált magának egy olyan lapot ami 1 Zsz-ért izmoz mindent a 7 törzsben és mindenképp megoldja, hogy ki is süljenek azok az izmok.

(Ez a laperősség amúgy nem sok jót sejtet a játék jövőjére nézve. Eddig sem sokat láttunk abból, hogy lassítani akarjátok a dolgokat, mint ahogy be lett lengetve. És ez is csak egy újabb táp ami az 1. körös terüléseket támogatja. Ami pedig tovább mélyíti majd az első körök Vp problémáit; 0 vs 1 és 1 vs 3. Még mindig egyre olcsóbb ÉS egyre erősebb lapok jönnek. Kíváncsi vagyok mit hoz majd a legújabb nagykieg, illetve meg tudja-e oldani majd a beho a fenti problémakört, lesz-e egy fordulópontja a dolgoknak, ahol érezni fogjuk, hogy igen most húzták meg a féket.)

A bevezető hangulatkeltő írás viszont nagyon nagy pozitívum, örömmel látnék ilyesmit az összes többi kieg előtt is. Sőt ha már a szerepjátékos faktor előjött akkor a laponkénti pár soros háttérsztori is nagyon jó ötlet a lapok értékelés előtt.
A lapok értékelése kissé vérszegény, mert azt, hogy majd mi meglátjuk milyen lesz a lap értékelés nélkül is tudjuk. :P
A jövőbeli beharangozók/lapértékeléses cikkeket ha lehet úgy kérnénk, hogy Zoli írja a bevezetőt/ hangulatkeltőm részt és valamelyik aktív versenyjátékos tesztelő pedig a konkrét játéktechnikai értékelést.

Lapok:
A fehér lap egy újabb kezdek/nyerek épület a fehér hordához. Nehogy besüljenek az erősök, illetve indirekt erősítés a Bilincsnek. Nem szeretem az ilyen lapokat, mert ez is olyan inkorrekt előnyt ad megfelelő környezetben, mint egy templom. Ha sikerült felépíteni és megvédeni akkor gyakorlatilag nyertél. És ha a fehér dekk kezd, akkor csak annyi dolga van, hogy ezt vagy az akadémiát vagy a templomot behúzza kezdőkézre és van még 3 lapja amiben countert húzhat. Kikeresi a Sivarát, megvan a 2 építő indulhat a buli. Molluszk ugyan ez, annyi, hogy az azért egy kemény UR követő illetve a templom ott kevésbé játszik. (Lassan a Sivarát is el kéne kezdeni figyelni.)

A KF-es lény önmagában elég vérszegénynek tűnik. Sajnos egy jó ideje elég életképtelen ez a vonal, a nagytanács és egyéb életkioltások pedig nem csak a szöget verték a koporsójába, de pár mázsa földet is rálapátoltak.
A képessége érdekes, kár hogy egy könyvbe se fér a másik két lappal, nem hogy egy lapra erősség szempontjából. Ez a lap gyakorlatilag egy semmit nem tudó 1-ért repülő 2/2 (4/4). Ez így soha nem fog paklit látni a jelenlegi metában és játéksebesség mellett. Bár olyan szempontból jó lap, hogy egy 1 vp-s aktív lénynek nem is lenne szabad ettől több és erősebb képességet adni. A játék lassításának szempontjából szép tervezés, kár hogy a mellette bemutatott másik 2 lap teljesen kinyírja ezt.

A lila lény a fentieket leszámítva kb. alap lap lesz minden (kis)lényes hordába ahová befér. Ráadásul a sebzős képessége miatt, még Bilincs/Börtön ellen sem haszontalan. Aminek még jó nagy lendületet adhat majd, az az Arochos és nyilván a mérgező pakli. Mindenképp érdemes lesz figyelni rá, könnyen lehet, hogy problémás lappá válik majd.

Üdv: Kyb
 
Nem akarom senki idegeit borzolni, mert ezt korábban már tisztáztuk, de egyéb cél nem lehet, hogy kisüljön az izomjelző? Ez azért már nem egy jó lenne ha a gyüjtőben lenne szituáció, hanem konkrét célom a laphúzás, vagy a mana termelés az izomjelző kisütésével.

105. Nem kényszerített áldozás

105.0. Nem kényszerített áldozásnak nevezzük, ha a játékos egy vagy több permanensét költség kifizetése, vagy valamilyen egyéb cél elérése érdekében önként feláldozza.
 
Káosz egyhangú libáival elég vicces ez a teriád, 2 manáért tömegirtás és húzol 4-et De gondolom az ilyenek már nem számítanak erősnek a játékban...
 
A kombokrol meg annyit: nem akarjuk kiirtani a kombokat a HKK-bol, kezdettol fogva fontos reszuk van a jatekban. A tul eros kombokat nem szeretjuk (jelenleg kb. a Delibab + Maganyos toronynal erosebbeket ill. az olcso, 1 lapos kombokat). A "meg nem tul eros" kombok elkulonitese a "tul eros" komboktol a teszteles egyik nagy kihivasa - nem mindig sikerul tokeletesen, nyilvan.
 
Jo lett a cikk!

Teriad altipus: a vege fele tettuk ra, szerepjatek ill. 'tobb paklija van igy a ritkanak' (7 torzs) megfontolasbol.

A Zent amugy Gergovel 2-en alkottuk meg (marmint az eredeti lapokat), remelem, szeretni fogjatok. A kozeljovoben pedig tovabbi hangulatos, valamifele koncepciora epulo Zeneket is tervezunk - ugy lattam, sokan szeretik, ha egy Zen nem csak 'osszedobalt' lapokbol all.
 
Hát nekem ez a kolostor fehérbe is alp lenne. Kezdő kézre se rossz sivara melett már jöhet is az erős ereje, de kánter esetén sincs nagy baj mert szitu függően van másik 3 épület is ami alap egy fehérbe..mindenképpen előnyös
 
Kétségtelenül van a teriádban hokifaktor, de azért azt vegyük észre, hogy ez csak egy minden tekintetben védtelen lény... Az ilyen hokikat pedig jól kezeli a háló, ami mai napság minden második lapok ott figyel.
Nem véletlenül nem nyerik halomra a versenyeket a VH-s hokik.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.