Szerintem ha már extra fizetős tartalmakat kínál a beho, akkor azt valahogy játékon kívül kellene.... Pl feltételes parancs beállító felület, kf/le felület stb. De hogyha ezt végiggondoljuk máris megérkeztünk a tf online-hoz |
Szerintem az egész onnét indult hogy kicsit felpörgesse, aktivvá tegye a TF-et.
Korábbi hozzászólok nagyrészével egyetértek, mindenki indokati meglehet érteni, de most nagyrészt a Beho érdekeit kéne nézni.
Szerintem aki akar az nyugodtan vehessen fordulót, persze lehet egy adott korlát, mert az mindig kell.
Továbbá azis jólenne ha lehetne venni szintén zsetonért, bank és tárgylista férő helyet, esetleg extra labirintusokat stb.
Ha müködik a dolog és jó bevétel jön ezekből akár a fordulók árait is lehet csökkenteni. |
1080.
De egyébként max. támogatom amit írtál!
Lopez |
Na most ez így szvsz értelmetlen. Ha egy üstökös lelépett fél év alatt 300-at, akkor kapjon megint annyit, aki meg normál karakterrel 30-at, az meg annyit? Na ne már.
Az meg, hogy a játék milyen ütemben fejlődik, ne attól függ, hogy hányan toporognak a tápsoron, hanem hogy Miklós mennyi időt szán a fejlesztésre. Egy KF-et lefejleszteni mindenképp sok sok hónap, attól ez nem lesz kevesebb, hogy jópáran fél év alatt kipörgették az egészet. |
bár nem érint a dolog, én azt gondolom, senkinek nincs ezzel vesztenivalója.
ha eléred a max játékhetedet és olyan iramban akarod folytatni ahogy eddig, neked jó ha tudsz extrákhoz jutni. pl előző félévben léptél 100 at vagy 200at tök mindegy, most akkor ennyit vehetsz. ha elfogy még igényelhetsz, de pl max 5-10 et. így ugyanazt a tempót tartod.
a kft-nek jó ha azok az emberek akik sokat lépnek nem torpannak meg, hanem nyomják be a zsét ami részben visszaforog fejlesztés és ilyesmik képében
a többi játékosnak mentalitásától függően
rossz, mert megelőzik, letápolják, elveszika felfedezés örömét akármi
vagy lehet jó is, hiszen ha ilyen tempóval mennek előre az szükségszerűen uj fejlesztéseket, eseményket hoz, mégpedig rendszeresen, mert aki elöl megy nem akar toporogni egy tápsoron 250 extra fordulót. |
Ne a játékhét nőjön, hanem a fordulószám csökkenjen (ha ez technikailag megvalósítható). 800. forduló felett X zsetonért lehessen venni Y fordulót, 900+ fordulóval Z%, 1000+ fordulóval 2Z% kedvezmény (vagy ilyesmi). Ekkor a gép Y fordulón át minden lelépett fordulóval csökkenti a fordulószámot. Így 1 forduló 2 játékhét előnyt jelentene.
Persze a kiírásnak nem kell feltétlenül csökkenni, az is elég, ha a program adminisztrálja "magában".
Vagy egyszerűen az 1100. forduló után újra a 101. (százegyedik) következzen. |
Tudom, hogy nem kifejezetten az üstökösökről szól ez az extra, de hatását túlnyomó részt ők éreznék meg, mivel ha maximum lenne a játékhét mindenkinek, akkor azok kapnának a legkevesebb játékhetet, akik célzottak lennének az akcióval(régi játékosok).
Véleményemet kifejteni hosszasan értelmetlennek tartam, mert úgy is az lesz, amit a többség szeretne. |
Olyat is lehetne, hogy ezt a lehetőséget kifejezetten azoknak a kariknak nyitják meg, akik x ideje viszonylag egyenletesen lépegetnek. Mondjuk minden hónap vagy év után, amiben a kari lépett legalább x fordulót, kiosztanának y db megvehető extrát.
Akinek van 700 lemaradása, és üstököst akar, annak úgysincs erre szüksége, viszont így egy picit mi is felpöröghetnénk. |
Szerintem ez itt éppen nem az üstökösökről szól, azoknak van lemaradása. Olyan karikról lenne szó, akik nagyon régen indultak és sok időt eltöltöttek pl nyugaton vagy keleten és most a KF-re úgy érkeztek hogy nem tudnak lépni. Azt meg nem valami jó látni, hogy a soklemaradásos karik húznak el és szerzik meg a jobbnál jobb dolgokat és te is úgy vagy vele hogy szeretnél lépni, de nem tudsz. |
Már így is fel van pörgetve a TF régi önmagához képest.
Szerintem csak el kell fogadni, hogy a TF ilyen rendszerben készült. Havonta 8 at lehet már lépni, akinek ez nem elég játszon más játékkal is, ha ennyi ideje van játszani vagy indítson több karaktert.
Üstökösöktől nem sajnálok semmit, aki lelép 0 ról 800 fordulóig időt és energiát nem sajnálva annak csak gratulálok hozzá(legyen jobb karakter), de az üstökösöknek legyen elég a mostani rendszer szerinti 5 vagy 600 forduló lemaradás, majd ezt behozva lépjenek úgy, mint a többi játékos, havonta 8 at, így is sokkal erősebbek lesznek, mint az 1000 fordulós régi karakterek. Ha elérhető lesz a maxos játékhét mindenkinek, azzal csak tovább növeljük ezt a rést az üstökösök és a régi karakterek között.
Amúgy sem látom értelmét, hogy megint rámszakadjon 100 forduló extra, majd utánna amit kapok évente játékheteket A - B fordulóval fogom eltölteni, mert nincsen mit csinálnom.
Jelen pillanatban nem fogok tudni mindnet megcsinálni következő vagy az az utáni olimpiáig, de legalább úgy tudok játszani, hogy van mit csinálnom és tennem a TF en. |
Aki üstökössel akar/akart játszani eddig is megtehette, ez után is meg fogja tenni - nekik ez tökmindegy.
Aki "régi" karival játszik, annak esszenciális a dolog, tudja csinálni a KF-et.
Lehet, hogy a KF az utolsó nagy terület, de jönnek a minoszkupok, új küldetések és még sok minden. A játékot NEM KELL TEMETNI, kb. 2 éve mondom...
Jelenleg 2 lehetőség van. Az egyik szerint felnő egy köv. generációs Falgeron, aki amíg én tudtam lépni 30 fordulót KF-en, lépett 200-at. Lehetetlen behozni (mindegy is, de maradjunk a "számoknál").
A másik szerint nekem sem maxol a játékhetem, ugyanannyit tudok lépni és így lépést tartani (talán...) a többiekkel.
(megj.: mindkettő szerint erősebb lesz egy üstökös, ez nem kérdés)
Mivel szeretek játszani a TF-en én a másodikat preferálom.
Sok olyan kari van a KF-en, aki nem üstökös, hanem folyamatos játékkal élte végig az elmúlt két évtizedet. |
Üdv All!
Előre is elnézést kérek, hogy kicsit ömlengősebbre veszem a figurát!
Ez a lemaradás vétel onnan pattant ki, hogy fel lett vetve Zoli-nak, hogy a nagyobb karik tulajdonosainak egy része lemaradás és nagy játék kedvel megveszegettek kisebb nagy lemaradású karikat (nem csak az üstökös gyártás miatt) más játékosoktól, hogy tudjanak lépni és, hogy miért nem veszi ki a részét a Kft ezekből az ügyletekből. Sztem az alap elképzelés nem rossz... így nem csak azok tudnak többet lépni akiknek van idejük/pénzük a kedvenc kari mellett felhúzni még egyet hanem az is aki már nem akar a 0-ról tökölni viszont a kis kedvenccel szívesen lépne. Tehát ez a megoldásnak nem az üstökösöket kellene támogatni ha értelmes ötletekkel állunk elő.
Sztem az lenne a legtisztább annak érdekében, hogy mindenki maximálisan elégedett legyen, hogy húznánk egy határt ameddig boldog boldogtalan megveheti a játékheteit ha akarja. és ezek után már a megszokott módon 6 naponta nőne a játékhét. A végtelen játékhét sztem tönkre tenné a játékot.
Ezt a határt úgy kellene belőni, hogy a legnagyobb játékhetes karakterek is tudjanak még venni. HA jól tudom Lopez most a legnagyobb ford és játékhetes 1050 körül ha ennek a +5%-ánál húznánk meg a határt akkor még ő is és a többi hasonló kari is tudna élni a lehetőséggel és léphetne de nem szállna el túlzottan a dolog...
Az ár: jelenleg egy 8-900 min fordulós kari 20.000 HUF körül van (ha valakinek frissebb infói vannak ne kíméljen) tehát cirka 20 Ft-ért vesznek egy játékhetet... mivel a KFt-nek minden játékhét átlagosan 310 Ft-t jelent így ha ennek csak töredékéért adja azt (5-10 HUF) akkor is jól járt és a játékosok sem mástól veszik a karikat, játéklehetőséget. Így a nagyok egy jelképesebb összegért iramodhatnának neki ismét a TF-nek és az üstökös gyárak is a Kft-nek pengetnének.
A számok kicsit légből kapottak lehetnek de kis finomítással (vagy egy másik korrekt ötlettel) talán mindenki jól járhatnia.
Hukk... |
Hat, ha maxos jatekhettel nem lehet EXT-et szerezni, akkor inkabb megvaltoztatom a szavazatomat. Lemaradasos karakternek mar igy is csomo "EXT"-je van, lephet mint a guzu.
Olimpian is lehet EXT-et venni, atgondolt modon... aranyert. Aranyat pedig honnan lehet szerezni? Fordulobol. Es fordulo mit termel? Aranyat... Tehat, ha veszek EXT-et (egyszer), nagy esellyel a kovetkezo olimpian (vagy legfeljebb egy kimaradassal) ujra en jovok. Forditva, ha nem veszek, akkor b^&*hatom.
Lenyeg a lenyeg, egyszeruen kozel max jatekhettel IS extra jateklehetoseget szeretnek, en IS.
A vasarolt EXT-ek ne noveljek a tenyleges jatekhetet, es akkor lehet a korabbi egyenleteket es korlatokat tovabbra is folytatni, nem lesz ongerjeszto folyamat, ahol egy max jatekhetes EXT vasarlasa miatt az egesz TF tarsadalomnak ujabb EXT-re lesz lehetosege. |
Ebben teljesen igazad van, a probléma addig elszigetelt is marad, amíg van pár ember, aki kerít valahonnan egy 700 lemaradásos karit és kimaxolja. Ilyenből nincs sok, ez a kisebbség. (Hozzáteszem ennek ellenére, nekem már azért úgy tűnik, hogy bizonyos dolgokat hozzájuk kalibrálnak.) De képzeld el azt, hogy most hirtelen egy rakás 300-500 fordulós karira ráöntünk többszáz játékhetet, és ezek elkezdik kigyúrni magukat. Azt hiszem egyetérthetünk abban, hogy semmilyen különleges játéktudás vagy extra lóvé nem kell ahhoz, hogy valaki ilyen kondíciókkal egy jóval erősebb karaktert csináljon mint mondjuk az, aki 20 éve folyamatosan játszik, egyszerűen csak a kitaposott utat járja, ennyi.
És ha innentől kezdve ezek a karik jelentik a standardet, na onnantól jönnek a problémák szvsz.
És ezért mondom azt, hogy minden további nélkül meg lehet csinálni a maxos játékhetet, de akkor a beho is garantálja, hogy aki tényleg folyamatosan játszott az is képes legyen tartani a lépést. |
Ja, és még annyit, hogy szerintem relatíve sok olyan karakter (és gazdi) van, aki azért nem tud felzárkózni mondjuk legalább a ryuku területek/CSV magasságáig, mert bemaxolt a játékhete, és heti 1 lépéssel szenved 220+/Zarknod környékén valahol, mert egész egyszerűen később indult. Ha lenne játékhete, jönne tovább, jelenleg azonban csak azt teheti meg, hogy átvesz egy üstököspalántát, és kezdi az egészet előlről, remélve, hogy hamarabb végig tud menni a területeken, és marad még elég lemaradása (vagy rossz esetben mérgében hagyja a francba a játékot az előbbi opció helyett). Oké, tavaly meg lehetett bizniszelni valahogy egy előnyös lemaradás cserét, de mi van, ha lemaradt róla, vagy nem tudott/akart cserélni (nem tudott átvenni egy nagy játékhetű karit)? Ez egy korrekt, tiszta megoldás. |
Lentebb már leírtam, de csak a rend kedvéért mégegyszer: nem tudsz olyan rendszert csinálni, amiben a később induló (nagyobb tapasztalati/infó tőkével rendelkező, inflálódó erős tárgyakat hamarabb megszerző) karakter ne élvezzen előnyt a korábban indulóval szemben. Ez mindig is így volt a TF-en, és időről időre jön az őrjöngés, hogy "nerf Wart, nerf Clod, nerf Kispál...". Hol vannak már ezek karik, őszintén? A mostani "nagyokat" is felváltják majd erősebbek, aki szeret így játszani, az miért baj? Brutál sok pénz és szabadidő van benne, legyen is meg a gyümölcse. Gond majd akkor lesz, ha a fejlesztéseket már CSAK üstökössel lehet majd megcsinálni, de szerintem itt még nem tartunk. Nekem legalábbis nem fáj, hogy nem bírom 5 katalizátorral+DVK-val csinálni a quwarg szuperbolyokat, és nem lépek 20-30 millás fordulókat, jó nekem a 13-15. Magáról az üstökös-jelenségről talán ennyit.
Ami a változtatást illeti, aki azért nem tudta/tudja végigjárni a KF-et, mert nem üstökös, és nincs már (annyi) lemaradása, annak a maxos játékhét csak jó. Ha az üstökös végignyomja a küldetéseket, akkor onnantól a megmaradó sok lemaradásából max. A-B köröket léphet, vagy leáll és várja a fejlesztéseket (lesznek KF-es TK-k, mínoszkúpok). Igazából egyik sem túl fun szerintem. Egy szó mint száz, ez egy klassz változtatás lenne, mert így is, úgy is lesznek új üstökösök, de ebből majdnem mindenki profitálna valamennyit (nyilván a legkevesebbet az, akinek nagyon magas játékhete és fordulószáma is van). |
1. Lemaradást venni? Na ne már... elégedjen meg a beho szépen azzal a pénzzel, amit a lemaradás lelépése során a jóemberek betolnak. Ha most kapnék kétszáz fordulót, azt letolni eleve elég komoly pénzt, ne már hogy pluszba fizessünk azért.
2. Az egész témakör egyébként azért necces, mert ezzel elszabadulna a pokol, beindulna az üstökösödés folyamata, ami már így is épp elég gáz szerintem...
Itt vagyok például én. Egy karakterrel lépegetek 96 óta gyakorlatilag minden héten. Most így a KF-en szerintem egyedül Dess a hozzám hasonló vagy talán lehet még 1-2 ember, mindenki más üsti, és egyszerűen bele lehet futni olyan dolgokba, amiről ordít, hogy rájuk lett kioptimalizálva. Na most ez szerintem méltánytalan. Szóval én nem bánom a maxos játékhetet (én is nyernék vele 100 fordulót kb), de azért akkor a Beho gondolkozzon már el azon hogy a "normál" karikat valahogy kompenzálja, mert előbb-utóbb teljesen értelmetlen lesz így játszani. |
Üstökösök mindig lesznek, ez független a lemaradás / max. játékhét dologtól.
Nem túl sok olyan embert ismerek, akinek a max. közeli játékhetes karaktere a sajátja lenne, vagy nem úgy cserélte volna be az egyik Beho akció során a nagy játékhetet.
Mivel elég sok farmolós küldetés került be KF-re (kicsit WoW szagúan), ami egy lemaradás nélküli, heti egyet lépő karakter számára lélekölő, én támogatnám a lemaradás megvételét, de inkább a maxos játékhetet minden karakternek.
Új kontent nem lesz, mit kellene még védeni?
A lépések számát gyakoriságát meg megszabja a pénztárca. |
En peldaul annak is nagyon orulnek, hogyha a legmagasabb jatekhet 95% -ig lehetne csak megvenni... De a 100%-ot sem tartanam a vilag vegenek...
Ustokosok mindig voltak/lesznek ettol teljesen fuggetlenul is... |
Pontosan. Akit zavar, hogy egy üstökös megelőzi, az gondoljon bele, hogy hogyan lenne lehetséges, hogy egy üstökös NE előzze meg: ha nem lenne semmi fejlesztés és senki nem tanulna semmit mások játékából. Ez minden játékban természetes folyamat: a régiek "kijárják" az újak útját. A WoW-ban pl. régen hosszú-hosszú és kínkeserves folyamat volt elérni a max. szintet, mostanság már "csak" pár napot kell áldozni rá. |
Alapvetően jó, ha lenne egy max játékhét és mindenkinek lenne lehetősége azt elérni.
Sokan mondják, hogy most egy új karakter sokkal többet el tud érni és sokkal táposabb karaktert lehet belőle csinálni, de azt azért vegyük figyelembe, hogy a fordulókat le is kell lépni, ami nem pár nap.
A lemaradás a játékosoknak öröm, a Beholdernek meg bevétel. |
Ha a max játékhétnél húztok korlátot, akkor sajnos azok megint megszívták akik a max közelében vannak.
Persze akkor is van értelme ennek az akciónak, ha a maxnál van a határ - legalább könnyebb lesz új kiskarikat elindítani
Egyébként meg abba bele kell törődni, hogy túl sok új fejlesztés már nem lesz (legalábbis új terület). Ha lesz ilyen lehetőség, sokan A-B köröket kell lépjenek (ha vesznek lemaradást), de azt legalább nehéz elrontani Engem nem zavarna ez az eshetőség sem. |
Én sem korlátlan lemaradásra gondoltam, hanem arra, hogy aki akarja, az vehesse meg a karakterének legfeljebb az aktuálisan legmagasabb játékhetet. |
Egyreszt a KF -fel mar vege az uj fejleszteseknek (ez mondjuk inkabb egy ujabb teruletre vonatkozik), es igazan nagy fejlesztesekre nem lehet mar szamitani, megmondta a beho, innetol az online TF lesz az elso.
A barmekkora lemaradas lehetosege sztem nem jo otlet. Egy nagyobb lemaradas vasarlas lehetosege nem rossz otlet, de a vegtelen az tulzas. |
Én behoznám, hogy bármeddig lehessen lemaradást venni. Ma már úgy is rengeteg karakternek van sok lemaradása (pl. nekem), és mikor az lejár, az nagy törést jelent az addigi játék stílustól. Egyedül a Beholder Kft-t érintheti rosszul, mivel ugyan több pénz jön be, de gyorsabban is kell leprogramozni az új dolgokat. Kérdés, hogy ez a plusz összeg elég-e hozzá, hogy több erőforrást áldozzanak a játékra. |
Bevételnek biztosan nem lenne rossz... Biztos vagyok benne, hogy sokan elindulnának olyan karakterekkel, akikkel lemaradás hiányában csak ritkábban tudnak lépni... (itt ért heti 1-2 fordulót)
Azonban azoknak a karaktereknek az ügye nem oldódik meg akik meglépték már a max. fordulószámot... |
Maxos játékhetet mindenkinek (aki hajlandó áldozni rá)! | Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|