A képen Chara-din sötét oltárainak egyike látható, melyet a Fény Szerzetesei megpróbáltak áttörhetetlen mágiával lepecsételni. A káosz terjedését azonban így nem lehetett megállítani, Chara-din nagyságát hirdető dicsfényben tért vissza az anyagi létsíkra, ahol pár nap alatt többszáz kalandozó tömörült köré, felesküdve a káosz istenének szolgálatára. A szekta pedig azóta is csak bővül és bővül...
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Azért mer, a követő mellé mindenképpen kell valami szabálylap is a Bilincs, Börtön, Hálócsapda meg a Szűk esztendők ellen. 3 lappal kezdeni kombós paklival elég öngyilkosság.
az szinte ugyanaz mintha mindet tiltjuk
olyasmi kéne amit Leinád is mondott, csak az olyan counterek használhatóak amiknek az ik-e min 3, és nem lehet helyettesíteni az ik-üket
Egyszerű tiltott minden varázslat ami megakadályozza egy lap kijátszását (azért nem reakció varázslat mert timeras leforgatós dolog nagyon dúrva lenne), és minden lény amit ki lehet játszani reakcióként (pl demizra, vén doemon)
azzal egyetértek, hogy zu'lit, gyenge, erős stb ne legyen, de egy része /amikből lentebb már emlegettem néhányat/ jó ha van, színesítené a lehetőségeket.
Érdekes, nekem pont ez a két szabály az, ami nagyon nem hiányzik. Az árnyék képesség így reakcióként egy nem átgondolt lappal veszélyes lehet, nagyon oda kell rá figyelni (bár irreális árnyékos lapok eddig nem jelentek meg), az újrahasznosítás meg egyrészt elég gyengécske kis képesség, de nagyobb gondot jelent mondjuk, ha valaki token-lapokat (amik manapság nem ritkák az asztalokon) kever vissza a paklijába, akkor mi lesz? Egyszer már velem előfordult ilyen, hogy kisebb angyalokat kellett a paklimba visszakeverni (igaz, azt Mulgannal én magam csináltam), hát nem volt kellemes betokozni őket, majd meccs után kiválogatni.
nem hisszem, hogy egy ennyire drasztikus kánter tiltás szerencsés lenne, bár a "bilincs" szabály védi az 1.-2. körös kombókat, de kétségtelen, hogy a nagy hányadát tiltani kell. ezzel viszont pl. egy moa őshal, xenó báb is tiltva lenne, és szerintem nem lenne jó egy ilyen drasztikus bekorlátozás.
a hálós szabály meg nem sokat védene pl. egy moáköröksége+belethiel-től
tiltott minden ur, követő, szabálylap
a játékot úgy kell játszani mintha szúk esztendők, zarknod bilincse, és elmepajzs játékban lenne (hatásuk semmilyen módon nem szüntethető)
tiltott minden olyan lap ami megakadályozza vagy módosítja egy lap kijátszását
tiltott minden olyan lap ami módosítja az előkészítő fázisban kapott manát
talán még egy hálócsapda szabály is kellene h kicsit hátráltassa a terülős paklikat
de gondolom, ugy érti ezt az "egyszerüsített" tiltott mágia, hogy tiltottak a követők, UR-ek, és az említett szabálylapok "szabályai" érvényesek mindenkire.
a gond a kántereknél van, mert talán az erős gyengéjét, gyenge gyengéjét, manacsapdát, és még 1-2 olcsó kántert nem kéne tiltani, de a jó részét /pl. owooti tr. gyenge ereje stb/, ahogy arra a Leinád is utalt tiltani kell.
és akkor megszűnne a kilométeres lap lista, és vele a becsusszanó hibák is.
Egyértelmű szerintem, de ha már passziánsz akkor miértnem anti-mágikus raksi? amellett nyugodtan lehet pakolászni, márcsak a leszedéseket kell megoldani és akkor nem kánterelgetnek 0 vp-ből...
Első körömben, Fókusz meglelésével az egész dekkemet kijátszom akár végtelenszer és lesebzem az ellenfelet -1000 max ép-ig. De ha jön egy apró pici counter borul az egész. A sokszínüség is cseszheti ha a kulcslapját megfogják.
Ez elég jónak tűnik. A v1.0 is tetszik, de ez sokkal egyértelműbb, kevesebb lenne a vita és könnyebb megemészteni, mint szabályt.
Amúgy igen a Szűk esztendők+Zarknod bilincse+Elmepajzs volt az ötletem korábban. Az Elmepajzs az Elmerombolás tiltása óta már nem igazán fontos (a többi vp pusztítás nem szokványos, vagyis eleve "tiltottmágiás") Viszont a dobatások nincsenek sehogy korlátozva, sem az olcsó counterek.
Esetleg Leinád és az én ötletemből lehetne valami hibridet kihozni.
versenydíjazást valóban jó lenne növelni, 3e 5.helyért lájtos, de ami azt illeti a top5ön kívül a többieknek abszolút nem éri meg a verseny
magam részéről akkor se fektetnék mondjuk több energiát a játékba, ha 1.5szeresre növelnék a díjazást, a várható nyereményem még így se lenne túl magas
'a mostani állapot mellett kb.: 3 év múlva a HKK lehúzhatja a rolót' - 12 éve is hallottam már ezt a szöveget, csak ott 1 évet jósoltak neki
80% másol? jól teszik! ők az okosabb hányada a játéknak
A tiltott mágiára Panyik Zolinak volt egy nagyon jó ötlete, nem értem miért nem lett belőle semmi. 3 szabálylapot kellene csak figyelembe venni a pakli összerakásakor. Nekem az az ötlet nagyon tetszett.
De már nem emlékeszem pontosan melyik 3 volt.
Tiltott mágia szabály v1.0 -> ezt kellene picit finomhangolni
I. Minden szabálylap, követő és UR
II. Minden lap, ami
a. kijátszható reakcióként vagy rendelkezik reakció képességgel (HA kijátszásakor vagy a reakció használatakor a játékosnak nem kell elköltenie rá legalább 3VP-t)
b. kijátszásakor vagy képességének használatakor módosítja (akár késleltetve is) valamelyik játékos 1. aktuális VP-ját vagy az előkészítő fázisban járó szabály szerinti VP-ját (kivéve tartalékban lévő lények után járó bónusz), 2. kezében lévő lapjainak számát 3. SZK-einek számát (kivéve lényből szerzés)
c. bármilyen módon képes izom vagy élet jelzőt játékba juttatni
ebben persze igazad van, hogy ez a két szabály jó, és lehetne velük mit kezdeni, de pl. az áramlásban is van még kiaknázatlan potenciál, és én csak az ujjabbakat említettem, ha már a játékos társ valami új "izre" vágyik. ;)
és azért akad egy-két régi szabály, ami jó ha eltünik a sűlyesztőben /ősszefogás /