"Ha létezik elbűvölő fenevad, akkor a hósárkány az: vakítóan fehér bundája nem csupán a hideg ellen tökéletes öltözék, hanem egyben olyan eleganciát sugároz, mely előtt mindenki kénytelen fejet hajtani. Persze a lényből áradó méltóság ellenére a hósárkány világnézete megegyezik a többi sárkányéval: pusztíts el mindent, ami mozog, mielőtt ők tennék veled ugyanezt." - Encyclopedia Fantasia
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
A Járj-ba ezután is elsők között fogják betenni a Veszettséget, nem kell félni. Csak, mint ahogy egy kártyajátékban a legtöbb lapot, be kell majd húzni, nem kikeresni, amint az ellenfél lerakta az első asztalon maradó, ősmágiás lapot. A Veszettség még a laphúzást leszámitva is azt tudta régi formájában, hogy a drágitás ellen kiadott lapok egy nagy részét (az asztalon maradókat) pont a drágitás ellen egyszerűen nem érte meg használni. A laphúzás még annyit tett ehhez hozzá, hogy Járj ellen duplán nem érte meg ősmágiás lapot az asztalon hagyni, illetve random más paklik (leginkább mező) ellen is hátrányos lehetett.
Ahhoz meg, hogy már megint a kontroll járt jól: szerintem a balance akkor egészséges, ha a kontroll paklik esélyesek a nem kontroll (aggro) paklik ellen. Mert a játékban a kontroll elemek jelentik az interakciót. És itt a kontroll alatt nem a “good stuff”-ot kell érteni, és nem a 0-s kántereket, hanem mindent, ami az ellenfél játékára reagál vagy abba beleszól. Pl tipikusan nem ilyen a Leah horda, vagy a 2. körös mithril gólem + fókuszálás, vagy a Járj+Krag. Ha ezek közül valamelyik eléri azt a szintet, mint a legerősebb kontroll paklik, akkor az egész játék kevésbé lesz élvezetes, mert ezek (mivel kontrollálni nem tudnak), akkor lehetnek sikeresek, ha őket se nagyon lehet. Lásd: Járj+Krag: minden lapom +1, ha az ellenfél lapjára irányul, +2; vagy Mithril gólem +2 reagálni, +2 hatni rá –> 4 lap oldja meg kb. a játékban.
Ha ezek top paklik, akkor muszáj ezzel a 4 ellenlappal játszani, ezért végül valójában kevesebb játszható koncepció marad a metában. Vagy ha narancs lap van ellene, akkor felerősödik a kő-papir-olló meta, mirrorban meg aki kezd, az nyer. Egyik se jó.
Tehát ha a hkk-ban inkább szereted azt, hogy egy ember ellen játszol, mint azt, hogy a pakliddal játszol, és jobb érzés a döntéseid ÉS a reakcióid ÉS a szerencse miatt nyerni, mint pusztán a szerencse miatt, akkor addig kell örülni, amig a kontroll játék a meghatározó
Sziasztok! Manapság felvetült bennem a téma...Ti mit gondoltok az Aggro/Horda deckekröl? Mennyire jó? Mit szeretek jobbana hordákat vagy a kontrollt? Miért? Miért van az, hogy más játékokon mint pl HS leginkább az aggrok dominálnak? Lehetséges, hogy ez minden kezdő vagy új kártyajátékoknál így van?
köszi, de a metagame volt a nyerő, meg erre a dekkre nagyon kevesen számíthatak, nem látták túl sokan, meg a sorsolás 25 dekkből 5 börtön, 3-4 csatamező, 2 sokszínség, erdő, járj, meg hát a felejthetlen ötlapos kontrollok, szóval kevéssé kaotikus mezőnyben esélye sincs
tíltott mágián nagyon beletrafáltál a pörgös kisléynes hordával, aztán behóprofin is jól sikerült, de szerintem egy hagyományoson nem anynira erős, találkozol egy jó kontrollal tárgyal béklyóval teki szellemmel stb, de aki jól tud vele játszani mint te az iylen eredméyneket ér el... most hiába látom 3 másik embernél a deckedet, egyikük sem fog úgy szerepelni igen ez bók volt...
Igazából annyira nem erős dekk, az egyszeri sikere annak volt köszönhető, hogy mindenki szabálylapozik, az ötlaposok elteszik meg baromi könnyű készülni ellene, visszavágás, felesleges kockázat, ilyenek, és akkor elég rossz tud lenni, hogy csak ütni tudsz
Bár ott most valami versenyről van szó és az nemnagyon érdekel. És ott nem tudok bekapcsolódni a témába.Szóval marad ez.Ha nemteccik a fúrum hát ez van.Ennyir zavarna?Ja igen amugy te mijen deckel játszol?