Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Éweomer tőre [sebzés: 32 , védekezés: 5, támadás: 12%, erő +3, ügyesség +3, egészség +3] - filóztam egy kicsit hogy ezt vagy az Elveszett kardot használjam-e.
rubintüzű pajzs [védekezés: 38, támadás: 9%, erő +3, életpont +15]
Éweomer vértje [védekezés: 50, támadás 5%, erő +6, ügyesség +3, életpont +5]
Ajánlom ilyen esetekre a HKK lapkeresőjét.
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk_lapkereso.php
Jelen esetben amit keresel itt van:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk_lapkereso.php&KERESES=1&szin1=0&tipus1=0&nevstr=sz%C3%ADvk eres%C5%91&szovegstr=&x=0&y=0
Nekem most pottyant egy mihlanil szivkereső de nemtaláltam róla képet egy kérdés ez valamilyen boxerhez hasonló fegyo vagy nemtuom ha valaki talál róla képet lökjön már egyet köszi akár linket..
ősi enyészlándza
sebzés: 164 támadás: +38% erő: +40 ügyesség: +22 életpont: +305 érték: 644 arany
az albinó titán pajzsa
védekezés: +178 támadás: +48% erő: +57 életpont: +140 érték: 631 arany
az albinó titán páncélja
védekezés: +197 támadás: +65% erő: +55 életpont: +235 érték: 633 arany
átkozott démongyűrű
védekezés: -66 támadás: +666% erő: -6 egészség: -6 ügyesség: -6 életpont: -66 érték: 200 arany
az albinó titán sisakja
védekezés: +150 támadás: +52% erő: +51 életpont: +195 érték: 638 arany
----
A 87. azért jó szint, mert a fegyverek kiegyensúlyozottan választhatóak. Mind elég erős, ugyanakkor hasonlóan erősek, így valószínűleg az alapján választunk, a mikormanagement alapján melyik tűnik hasznosabbnak.
Írtam ez ügyben az érintett játékosoknak, hogy "ha akarják, visszarakom őket 105. szintre", de eddig csak egy karaktert kellett visszarakni.
Mivel a visszarakás levonásokkal jár , el kel döntse az érintett személynek, hogy mely tulajdonságáról vonjam le a pontot.
Uhm, kösz az infót, bár igazából nem gond ha van egy kis rejtély.
A kérdés amúgy inkább arra vonatkozott hogy a fegyver sima sebzése az erő-bónuszhoz képest hogyan szorzódik fel hogy a végén megkapjuk a kiírt sebzéseket (már persze azon túl hogy a képlet tartalmaz valahol egy RND-t).
Nem elfelejtve hogy bejátszanak a képzettségek is.
Az egész csak azért merült fel bennem, mert mintha amikor a sima sebzést becseréltem erő bónuszra a végeredmény-sebzés mintha jó egy százassal visszaesett volna - de persze kánya tudja. És valójában nem akarom tudni. Valahol izgalmas ha mint játékos nem tudom minden csínját-bínját a programnak, és ki kell tapasztalnom nekem mi a jó.
PS: a bugokhoz kéne beírni, és gondoltam ráér majd jövőre, de ha már írva lett: a statisztikáknál a karakterek még mindig 106-107 szintekkel is szerepelnek, bár elméletileg 105-re maximálták vissza a karakterszinteket.
Huh, majd jövőre beírom a megfelelő topicba ha még aktuális lesz ;)
Beholder játékoknál régi hagyomány, hogy 10 fölött 4-enként ad bónuszt, lefelé kerekítve. (ŐV-n, és VU-ban nem) Itt is, ha az erőd 100-as, az 90/4=22 plusz sebzést ad.
Valamint 100% esély sosincs, 95% a maximum, és ha 1. szinten egy 100. szintű szörny ellen harcolnál, akkor is lenne 5% esély, hogy mellé üt.
Persze a képletek nem 100%-osak, bele kéne nézzek a programba, pontosan hogy is van, de nagy vonalakban valami ilyesmi számok vannak.
Már tényleg untam a káoszfegyvert, bár nem biztos hogy sebzésileg jobban jártam (nem tudom hogyan számolja a képlet az erő-bónuszt). Azért annyira sokat csak nem vesztettem semmiképp.
Plusz kezdett sok lenni a 12 körüli harci forduló, ezért felraktam a 666-gyűrűt - de még így sem ütök mindent biztosan.