Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Vérgólem
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A hatalmas, vérvörös színű teremtmény nem véletlenül kapta a nevét. Teste minden porcikája alvadt vérből van gyúrva, mélyen átjárja a mágia. A gólem minden ütése halálos, és nagyon, nagyon nehéz legyőzni." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6744)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
HKK kérdés? (47244)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Egy ÖV2 vagy ÖV-classic, nemtudom mennyire lenne népszerű de kipróbálnám. Továbbá tudom hogy az öv-be már nem öltök időt, de ez vagy akár a TF.nél is lehetne valami applikáció a forduló küldésre és olvasásra, mert böngészősen nem az igazi tabletten vagy telón.
 
A közös események szempontjából a legjobb dolog a játékban a Legendás Csaták, mert ha egy szövetségben vagyunk akkor is tud több játékos részt venni benne, ha nem egy szinten élnek.

Érdekes lenne, ha pl. Az ellenfeleknek lennének random szörny csatlósai, amiket a jelenlévő játékosok alapján generál a program.

Pl. Több játékos támadja Abarrunt, egy 12. és négy 8. szinten élő galetki. Ha a harci erejük indokolja, a program tenne be Abarrun mellé pár plusz gnómot. Így a csaták változatosabbak lennének, és akár a kisebb szinteken élő harcolók is hozzájuk mérhető ellenfeleket kapnának.

Akár a xenó királynő is kaphat pár csatlóst, vagy szinte bármely más ellenfél.

Vagy ha mindenkit egyszer leverünk, akkor jönne az Ellenség ügynöke, minden LCS ellenfelet élőholtként feltámaszt. Így még egyszer le lehetne verni, akár úgy hogy random csapatokban jönnének másodszorra. Végén az inimíciás harcot igénylő új főellenséggel.
 
A tárgyak erősségét és értékét mindenképp át kellene nézni.
Itt a 16. Szinten max. 6. Szintű randomtárgyat találok, ha jól láttam. Ezek közül viszont szinte mind eladásra kerül, mert sokkal jobbak azok a nem random tárgyak amiket kaptam vagy szereztem. Egyedül a káosztárgyakat azonosítom, mert ott lehet valami ultra erős cucc amiért érdemes átöltözni.

Tolvajok nincsenek... Oké, kuporgató tudós vagyok.
32000 aranyam van, a bankban 150000, meg a feneketlen zsák is csurig. Szóval nincs értelme eladni, max a kereskedelem fejlődik...
Illetve felvenni sincs értelme, lehetne valami szint korlát, amiért már nem hajolok le.

A sok 1000 alatti tárgyat nosztalgiából tartogatom, eldobni kár, zsákban elfér. Ha viszont le lehetne adni mondjuk a palotában a régi cuccokat - mert a következő nemzedéknek is kell jutalom - az értelmes megválás lenne a tárgyaktól. Cserébe a helytartó kiküldhetné a városi építőbrigádot, hogy a szövi épületek felhúzását segítsék, az hasznos is lenne.

Mihez kezdjek a sok arannyal, a fordulónkénti eladásokkal? Aranydukátot vehetek, de a duplázás miatt egy ponton túl drága és kevés haszna van.

Vagy kellenének olyan dolgok, amikre érdemes költeni. Pl. Pénzért kijönnek az építők barlangot nagyobbítani. Miért én vesződök drága TVP-ért? Vagy elitnegyedben a drága barlanghoz szolga is jár, aki +10TVP munkát elvégez helyettem.
A varázslótorony lakói jó pénzért rakhatnának ránk olyan varázslatokat, amiket nem ismerünk, de pont szükség lenne rá, elég, ha a köv csatára hat. Vagy varázsitalokat árulhatnának a varázslók, ha pont telik rá megveszem. Persze jó drágán, vagy úgy, mint a dukátkereskedő, néha jön egy ismeretlen, aki italokat árul illegálisan, sima aranyért.
A papok is áldást oszthatnak, mindegy.
Random aukció, havonta, sima aranyért hasznos dolgok. Licittel.
A kaszinó nem a legjobb megoldás, mert random.
Pénzért városi mulatságot szervezek, hírnévért.
Persze tudom, hogy nem egyszerűek a dolgok.
 
Ha lenne ŐV 2 akkor ilyesmi dolgokat biztosan várnék.
Eszembe jutott még pár dolog...

Például akár a "helytartói palotából" vagy a "templomból" is lehetne lopni. Ha lebuksz, börtön meg kártérítés persze, de a lopható tárgyak is vonzók lehetnének. Esetleg, ha lennének körzetek a játékban, akkor mondjuk megtehetem, hogy elmegyek az elit negyedbe lopni (random 732-es NJK-któl)

Esetleg - főleg alacsony szinten ahol a xenok még nincsenek - lehet olyan, hogyha a koldus negyedbe lakom, akkor a nap végén "kötekedők" jönnek be verekedni vagy ha az elit negyedben lakom, akkor meg NJK tolvajok.

Vagy például, hogyha a városban portyázom, akkor olyan random kalandok is lehetnének, ahol valamelyik nem harci szakértelmemet kell használnom. Pl. valami helyi megkér hogy javítsam meg neki pár tárgyát vagy segítsek építkezni, aranyért persze, stb.

Máskor meg az idős galetki hölgyeknek kell segíteni, mert a pincében sok a "csótány". Random kalandként persze.

Ezek alacsony szinten is érdekesek lehetnek - fő a változatosság - magas szinten meg úgyis minden ellenfél és egyéb legyőzendő szörny eléggé ki van találva. Pont, hogy nemcsak a harcról szólna az egész.
 
Támogatom.

Nyilván ekkora játékosbázis mellett nem nagyon lesz energia belefektetve.

Abban látnám a megoldást, hogy hozzáférhető lenne a kód, és lelkes amatőrök segítenének esetleg a fejlesztésben, bővítésben. Jómagam nem vagyok fejlesztő, kevés tapasztalatom van ez irányban (minimális Javascript, PHP, amiket nagyjából el is felejtettem, mert nem használtam őket), de tanulni sosem késő . Szövegírásban viszont nagy örömmel segítenék, ha lenne ilyen lehetőség, abban - úgy érzem - tudnék hozzáadott értékkel szolgálni.

Nyilván ez kérdéses, mert mégis csak immateriális jószágról beszélünk, de azért van ez a topic, hogy ötleteljünk.
 
Ez egy régi topik, de most a 16. szinten tudatosult bennem, hogy mi hiányzik a leginkább nekem a játékban:

Egy galetkik "ezrei" által lakott városban lakik a karakterem, de mégis a néhány épületen kívül semmilyen kapcsolódási pontja sincs magával a várossal.

Pl. több küldetésben le van írva, hogy megyünk az elit negyebe vagy a sikátorok közé, de furcsa módon mi nem változtathatjuk meg, hogy hol a barlangunk. Érdekes lenne, ha pl. fordulónként 1000 aranyért az elit negyedben lakna a karakter, ahol egy minimális változás lenne vagy a forduló eleji szövegekben vagy egyéb infókban.

Ha nagyon agyalnék, más dolgokat is ki lehetne hozni abból, hogy a karakernek gyakorlatilag saját "háza" van...

Ha végigviszem a játékot, nem biztos, hogy még 1 karaktert indítok, mert most a végénél látom, hogy nagyjából eddigre mindenhez kell értenem. Azaz, újrajátszás esetén szerintem nagyon kevés az újdonság.

Esetleg, ha lehetne kitaszított galetkit indítani, az érdekes lenne, akkor is, ha pl. épületes küldetések nem lennének (vagy csak magas álcázás esetén). Vagy a galetkik városába járnék portyázni, lélekenergia után éhezve...
 
egysegben az ero )))
de azert ne add fel, FC tenyleg nem sokat szamit, ha kimarad, hat kimarad
 
sejtettem hogy mindenki ellenem lesz...
 
No Maci akkor döntsd el, hogy mit szeretnél. Ez a játék annál sokkal összetettebb, hogy izomból végig lehessen menni rajta, meg kell tanulni egy csomó mindent. Ha ezt egymagad szeretnéd kitapasztalni, akkor jó, legalább izgalmas lesz a dolog, de biztosan fog érni jópár kudarcélmény. Ha felfedező típus vagy, akkor mindenképpen ezt ajánlom. Ha azonban gyors sikerélményre vágysz és hamar (mondjuk 1 év vagy kicsit több idő alatt) fel szeretnél zárkózni a felsőbb szinteken élőkhöz, akkor nem árt, ha megfogadod a jótanácsokat és használsz mindenféle infóbázist. Amikor valaki azt mondja, hogy nézd meg a Teront, akkor ezt nem azért teszi, mert a Teron fizet neki a reklámért (pedig jó lenne ) hanem mert a legjobbat akarja neked.

Amúgy pedig mindentbelehajrá!
 
Kétféle szülő van: az egyik hagyja, hogy a kisgyereke a pillangókéssel játsszon, mondván abból tanul, a másik pedig elveszi, mondván, nem szabad, megvágod magad. Pötyös esetedben a helyes, második megoldást alkalmazta, pont azért, mert látja, hogy tényleg nincs sok sejtésed a játékkal kapcsolatban. A teron azért fontos hely, mert oda jár egy csomó (egyre kevesebb ) aktív, veterán játékos, és az ottani írásokból, fórumokból, stb. simán kiderül, hol áll most a játék, hova kellene miylen jellegű fejlesztés, mi az, amire a játékvezetés hajlandó, mi az, amire nem.

Ha lárvaként lárvadolgokat tervezel, nem fognak a játékba bekerülni, mert alig néhányan pangnak odalent, és a játékvezetés "előttük még az egész játék" megfontolásból, teljesen jogosan, semmit nem fog nekik odale fejleszteni... ahonnan maúgy lehet, hogy 5 forduló múlva dobbantanak.

Ha lárvaként, tapasztalat nélkül nagy dolgokat tervezel, akkor meg nem fognak komolyan venni, mert látják, hogy a játéknak csak a közvetlen közeledben lévő vetületeihez értesz.

Fc-hez pedig, ha nincs társad, az azért nem tragédia, legfeljebb kimarad. Ha még nem tetted, próbálj meg itt, a beho oldalon keresztül üzenni azoknak az 1., 2. szintes galetkiknek, akikről látod, hogy lépnek. Ha ez sem megy, próbáld a leálltakat zargatni (persze nem tuti, hogy örülnek majd), hátha lépnémek egyet (esetleg a fordulójuk áráért cserébe) amiben fc-znek veled. Egyedül nem tudod megcsinálni. Igaz, ha kimarad, sokat nem vesztesz vele.
 
szia

nem akarlak megbantani, de te naon naon lelombozó és egy kicsit idegesítő vagy ezzel a teron-nézd meg a teront- a teron segít szöveggel, már mondtam jó néhányszor de használom a teront, a fenti szintre minek tervezzek még csak egy nyamvadt(jóképű ) lárva vok és csak a 15. fordulónál járok mer most zsetont kell tölteni, tapasztalt játékosnak ott van ruh nest. vele kapcslatban vok, illetve télleg, ahol pötyösel először beszéltem az a többszemélyes kaland volt, az FC társaim nem válaszolnak kéne 1 vagy 2 ember(nem tudom lehet e egyedül) akivel tudok harcolni, ÉS PÖTTYÖS! A TERONON ÉS KÉRDEZEM OK?!?!?!?!?!
 
szia
nem akarlak megbantani, de a lenti szintekre van epp eleg kuldetes, a fenti szintek meg odebb vannak asszem
amit te lerital az egy sima random kaland. nem tudom hanyadik fordulodnal jarsz de egy ido utan a neopek 90%a el sem olvassa az rnd kalandok szoveget....

esemenyt lehet tervezni (mint pl most a hamisaranyos dolog) de ehhez meg nagyon keves a tapasztalatod.

a KNO atadasrol: a "sajat karik kozti atadas" nem definialhato fogalom, mert attol hogy Ver Pista vagyok meg nyithatok 25 szamlata a behonal a 25 karimnak, 25 kulno utalasban kuldhetem a zset es a 25 kulno karimrol senki se mondja meg, hogy mind az enyem, ezert nem adhatok at KNO.t ;)

amugy a KNO atadasi otletedbol azt latom, hogy meg semmit sem tudsz a jatekrol, jatsz egy evet legelabb, olvasgass a teronon (http://teron.pbm.hu) addig orizd meg a lelkesedesed es utana allj ossze egy tapasztalt jatekossal es tervezzetek egy esemenyt!

sok sikert!
 
kösz
elküldeném az e-mail címre de csak miután ide beírtam a fórumba azután mondta meg egy haverom, ez eleve gezdetleges is volt mivel nem tudom az onlion mekkora erőségű és lárvának még van bőven kalandötletem amiket még fogalmazok, a kno átadásra így nem is gondoltam viszont, mivel én nem igazán vagyok zsozsós, de talán úgy hogy saját kariaidnak nem tudsz átadni, úgy azért már jobb lenne, ám ezt is megoldanák valahogy, ezér inkáb felejtsük el, mindenesetre kösz a véleményt, eleve ezért áltam neki
 
h.macinak-> a szorgalom becsülendő, de a kalandötletet, főleg így, kidolgozva, talán célszerűbb lenne az egyik behos e-mailcímre elküldeni. Abba gondolj bele, hogy ez a kalandod hiába kerülne be a játékba, senki nem találná meg benne a felfedezés örömét, hiszen már itt, a fórumon olvasta. Azt se felejtstd el, hogy az ilyen kalandoknak célszerű valami pluszt vinni a játékba, leginkább az alapelgondolás terén. Az ilyen kalandok, amiben mászáspróban van, egy szörny, és ennyi, tucatszám generálódnak le véletlen-kalandként, legfeljebb nincsenek ennyire megszövegezve, mint a tied.

A kno-átadás pedig, hidd el, nagyon rossz ötlet. Csak arra lenne jó, hogy akinek a forint nem jelent határt, az indít özön karaktert, és az általuk megszerzett kno-t átpakolja a fő-főkarakterének. A játékvezetés sokkal enyhébb erőforrás-áramoltatásokat sem engedélyez.
 
1. kaland
kapható: lárvaszint/ vadászás
szükséges szakértelmek:
mászás: mászás 3-as szinten
elenfelek: 1 onlion, rnd szörny
szükséges tárgy:---
jutalom: 2 HO, 1 KNO, 10 arany, rnd tárgy

kaland megszerzése:
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezőkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Huh, leértél a csatornaszintre. Előtted járatok mintázzák a falat. Hoppá! Az egyikben csillant valami. Jó lenne körülnézni odabent (XY kaland, öszköltsége 20 TVP) Hátad mögött neszezést hallasz ellenfeled egy ...

kaland(siker esetén):
Visszatérsz a járathoz. Érzékeid veszélyt sugallanak de nem törődsz velük. Bemászol a nyílásba. Furcsa módon teljesen egyenes, nem természetes. Már egy kis ideje kúszol amikor a járat egy barlangterembe torkollik.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Szépen lassan lemászol az aljára amikor kövek koccanása, pattogása jelzi számodra hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy onlion!
----------
Végigkutatod a barlangot, de csak néhány lerágott csontot találsz. Magadban káromkodva indulsz vissza fele. Amikor kiértél a járatból egy torzszülött ugrik eléd. Elmosolyodsz, legalább levezeted a feszültséget. Ellenfeled egy ---!
----------
Reménykedve átkutatod a területet hátha ez a szörny tartott magánál értékesebb tárgyat. Úgy tűnik az Ősök megszántag téged! Találtál 10 aranyat és egy ---!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 KNO és 2 HO!
 
van néhány új ötletem, 1 fejlesztés és egy csomó kaland, a fejlesztés arról szól hogy egy kari(2 szinttől felfele) képességpontot ad át egy másik karinak egy varázslattal, ez leginkább barátok közti segítsegre jó, feltételnek kellene 20 IQ, 15 mágia, parancsnak mondjuk KAD(képességpont-KNO átadása) utánna annak a karakternek a száma akinek át akarja adni és utánna hogy mennyit pl.: KAD 3102 18 ezzel a 3102-es karinak átad 18 KNO-t

a kalandokat is mindjárt írom
 
mert animáltalak :P
 
Neeemis annyira, én pl még mocorgok ;)
 
A játék új neve Halottak Városa, kb ilyen szinten áll most
 
akkor ezt bukta... ugyan ki fórumozik a behon, ha van teronnépe is?
 
ha megnezed 2 hozzaszolasa van ossz vissz.
o is azon beteges gyerekek koze tartzik, aki beregelnek mindehova ahol forum van es irnak valami szart aztan elhuznak, tobbet sose oda be se teszik a labukat, vagy max neha visszaolvasnak es megnezik, hogy a tagok hogy felhuztak magukat o meg rohog es a gatyajaba elvez oromeben.
 
Azt tudod hogy egy 2éves postra válaszoltál?

(De arra jó hogy most nem csúszik le ez a FONTOS topic... )
 
kabbe
 
Utolsó mondat magyarázata: Jelenleg még az európai verzió nem működik, és én arra várok. Játszani jelenleg az amerikai szervereken és az eu closed bétán lehet.

Szolgákkal kapcsolatban. Jó jó, hogy vannak olyan szolgák, amiknek a HE-je számomra megfelelő lenne, de ez bennem megint olyan érzést kelt, mintha készakarva terelnének egy irányba, hogy csak ilyen meg olyan szolgáim legyenek, mert az a tuti, az a táp. Nem válik egyhangúvá, ha minden ütős qwuarg harcossal, tüské hólyaggal stb rohagászik!?
 
Az utolso mondatodat rohattul nem ertem :P
Cheetahek mar level50 korul vannak, mig en a heti 10 oras jatekidommel is mar level24 vagyok :P

De hogy a problemadra is reagaljak... vannak olyan szornyek akinek HE 0-ja van beallitva, es azok az ellenfel szolgait tamadjak. Te gyujtottel ossze csupa olyan szolgat aminek HE 1-e van.

udv,
Z
 
Tudom, hogy nem számít, de azért leírom, mert kezdem únni a játékot!

Kezdetektől fogva a szolgázás volt az egyik kedvencem a játékban és tök szerettem volna, a karimból egy jó kis szolgázós karakter csinálni. Erre ugye jött az ultrabrutál vezetőkészség szabály. Tekintsünk el tőle! De most már igazán könnycsepp esik ki a szememből, amikor a varázslós, lövős szolgáim rendületlenül a galetki ellenfelemet lövik (magas rez. ill. vastagbőr, szélpajsz miatt) esélytelenül, mig annak a szolgái(közelharcosok) szépen odajönnek és szétszabják a szájukat.

Ha valaki figyelembe venné könyörögve kérném, hogy legyen már olyan szabály miszerint, ha a csatában van az ellenfélnek olyan szolgája akire még nem támad senki az én szolgám arra támadjon(vagy legalábbis, ha az ellenfél szolgája őt választotta, akkor az enyém is őt válassza, ne azt a célpontot aminek az eltalálási esélye 0%)

Tök sz.r, hogy csak agyonspezializálódásra (pl. lehele-bűz, brutál lőfegyver, lélekfacsarás és társai stb) gyúrva lehet "eredményes" a galetki!!!

Szerintem (amint megjelenik) átváltok a World of Warcrafta!
 
Ha azokbol sosenem lesz semmi, es megint nem kaptam valaszt egy 11en irt Miklosos mailemre, amit Miklos kert. Itt is megtalalhato lentebb irtam neki, elkuldtem amit igertem.

Szal ha semmi nem lesz a 3 heti 1 napombol sem akkor van jobb dolgom is.

Elobb utobb csak felismerem en is.
Foleg h nyomjak Z-ek a WOWot az arcomba.
 
3 hetente 1 nap alatt ossze lehet hozni 3 hetre valo fejlesztesi otletet ))
 
nem gyozom elegszer ismetelni, jelenleg az otletek adasat feleslegesnek tartom (sot olyan szempontbol karosnak is hogy a jatekvezetes egy ido utan ELVARJA oket, mint pl az esemenynel vagy az alkimista labornal. rohej) mivel a fejlesztes korlatja nem az otlethiany, az gondolom behonal is van hegyben, hanem a befektetett munka

3 hetente 1 nap alatt nem lehet OVt fejleszteni.
napi 4-6 oraban lehetne fejleszteni, lasd TF
 
Én el tudnám azt képzelni, hogy az elrontott varázsitalfőzésnél(vagy rossz hozzávalók összekeverésekor) legyen 10-15% esély arra, hogy robbanás miatt megnő 1-gyel a barlangméret és szint/valamennyi sebződés.)))
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.