Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző és felderítő feladatok ellátására. Vagyis banki melóra alkalmazzák őket - adósságot behajtani még mindig őket küldik hírhedt kegyetlenségüknek és megvesztegethetetlenségüknek köszönhetően.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
viszont ha meg sok a counter meg a laplövés, nem biztos hogy az jön föl, aminek kéne...wow lehet nálam ez szokott a baj lenni...nahhh mind1, ez az én problémám, csak engem izgat...XD
nem arról van itt a szó, hanem hogy azokból 1-2-t biztos behúzol...szal ha monnyuk 1. körben kezedben van a pokol szem meg a tócsa együtt böség zavarával, nagy a valószínüsége hogy tied a meccs (ez persze függ attól is hogy mien paklival jön az ellenXD)...
azt meg hogy egyetlen counter és meghal a pakli leginkább azzal lehet kompenzálni hogy mi is használunk countert (pláne blokkoló pakliba)...monnyuk úgy meg kisebb a valószínüsége hogy 2. körre befejezzük a játékot, persze semmi se lehetetlen
Én azt mondom:
a bőség zavara
3 a pokol szeme
3 bűvös tavacska
hozzáadunk egy manó vagy blokkoló pakli
és 1. 2. körben mindig be tudjuk fejezni a meccset.
Egyetlen szépséghibálya van a dolognak:
1 conter vagy egy is drágítás v ősi béklyó bufa kódexe
és meghal a pakli....
Én kérek elnézést, ezeket nem tudtam.
Mondjuk jópáran nem, mivel pár hónapja egy házi versenyen az ut. csókos kombóval nyertem. D
Ja, és a létsíkos alkalmazkodást használtam. D
Mind1, így már nem jó.
Azért köszönöm az infokat.
(AK105) Paszívan jönnek a játékba a Hullaféreg jelzők, vagy a mentorozott lények, ha kijátszottam egy Az utolsó csókot. Arra az esetre, ha két lap ellentmond egymásnak, három szabályunk létezik. Egyrészt, ha egy lapon szerepel a semmilyen módon, semmiképpen, mindenképpen, bármilyen módon, vagy bármi hasonló kitétel, az erősebb a másiknál. Másrészt az asztalon maradó lapok állandó hatásai mindig erősebbek az egyszeri varázslatokénál. Harmadrészt mindig az utoljára kijátszott lap lesz érvényes. Ezek alapján egyszerűen le lehet vezetni minden esetet. A fenti példáknál maradva mind a féreg jelzők, mind a mentorozott lények passzívan jönnek Az utolsó csók ellenére is. Sokan erre azt mondják, hogy amikor egy lényt simán kijátszok, az hogy jöhet aktívan a csókkal, ha egyszer később játszom ki, így felülírja a csókot. Ez azonban nem így van, mivel az, hogy egy lény passzívan jön, az egy szabály. A szabályokat pedig mindig felülbírálja az, ami egy lapon másképpen szerepel. Az Ördögi mentornál, meg a féreg jelzőknél már nem a szabály miatt jönnek passzívan a lények, hanem azért, mert a lapokra ez van írva.
Az alkalmazkodásból 2 különböző lap van. Az egyik ŐV-s és a semmibe dobat, a másik létsíkos és a Gyűjtőbe(kivéve olyan lapokat amelyek a gyűjtőben fejtik ki hatásukat, pl: Sötét motyogó). Mikor én versenyeztem, akkor a létsíkosat használtam. Gy-Ngy verseny, mirg-csonthalom-kínzókamrával nyert. Alkalmazkodás pedig azért kellet, h az összes mirg a gyűjtőbe legyen.
És hogy a topic-címhez is írjak vmit:
1. körben ölő kombó:
magzat v. hívó kürt v. valamilyen 0 vp-s asztalon maradó lap - > beáldozod az utolsó csóknak -> lejön egy hullaféreg aktívan -> árnyrém, akit megmentesz a hf képességével, 2 aktív hullaférged lesz. Ezek után annyit áldozol az árnyrémre, amennyit nem szégyelsz.
2. körben ölő kombó:
1. csonti+ magzat v. forrás érintése
2. hullaféreg+egyenlő esélyek
ilyen deckel már játszottam, de mivel mentorral nyomom, le se szartam, hogy dobatja a deckem, aztán illuziomesterrel visszavettem egy mentort, a holtak serege meg kapott egy countert és kész.