Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vermon teknős
Küldd el képeslapként!
"Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerű varázslattal, vagy egy jól működő lehelettel viszont könnyen elpusztítható." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-11-05 03:58:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Azert abban eleg sokan egyetertettunk, hogy a random generalas ertelmetlen.
Ugy latszik csak szerintunk...
 
Sajnalattal latom, hogy semmi otletet nem hasznositottatok abbol, amit irtunk, es tokeletesen a sajat elkepzeles alapjan valositottatok meg.
Persze visszaolvasva a forumot az latszott, hogy csak kb a tarsasag fele elegedetlen ezzel a tervezettel, a masik felenek tetszik illetve tok mind1, mivel ugysem erinti. Igy megertem, hogy lenyegeben az eredeti otletetek lett megvalositva.

Ugyanakkor egyetertek Soma masodik hozzaszolasaval, hogy annyi modositas legyen az epuletben a hasznalhatosag kedveert, hogy ha mar megvan az az egy magasabb szintrol szarmazo szolgam, de az nem felel meg nekem, akkor ne kelljen azt elkuldenem, szerezni masik szolgat, hanem rogton azt tudjam tovabbcserelni egy masik vele azonos szintrol szarmazora. (meg akar ugy is, hogy az esetleg nem 30, hanem 60 TVP)
A 11. szinttol a szolgak lecserelese extrem modon megnehezult, es szerintem epp eleg aldozat lenne mondjuk az a 60 TVP, es 6 KNO (mivel istalloval fel kell erositeni, hogy tulelje a szintvesztest) a szolga lecserelesere probalkozasonkent.
Jelen formajaban szerintem legfeljebb a 10. szinten fogjak paran hasznalni az epuletet, afelett ketlem.
Ezzel a modositassal 11. szinttol is hasznalhato maradna, ami egy olyan epuletnel, amihez minimum 32 karakter kell, ha mindenki duplat epit, azt hiszem elvarhato lenne.
 
Kár hogy nincs hozzászólás a Beho részéről.

 
Ötlet: "csökkentse" az épület a szolgák harci erejét, mint az álcázás. Kb én az 1/3-a lélekenergiát kapom, ha a harcban a szolgák is részt vesznek. Jó lenne, ha legalább a 1/2-re fel lehetne ezt húzni

Kár, hogy leült a téma
 
De mondok egyszerut ha elkeszul az epulet minden epito kap 100KNO-t es kesz. Ugyis errol szol a jatek nem ? Meg leprogramozni se nehez.
Csak eppen az epuleteknek talantalan egy kicsit a szerepjatekos es nem a strategiai optimalizalos vonalat kene hogy erositsek.
Bar erdekelne ha lenne egy parancs amivel a fordulodban egyszerre elkoltod az osszes tvpdet es abban a forduloban mas parancsod nem is lehet, es kapsz tvp/2 kno-t akkor hanyan nyomatnak csak azt a parancsot es hanyan lennek hajlandoak az ehhez kepes iszonyu szivas jatekra )))
Szoval szerintem felejtsuk el hogy mi leprogramozhato adjunk otleteket hatha az egyik otlet vegletekig leegyszerusitett verziojabol lesz valami, mert az meg minidg tobb mint ahol ez az epulet most all.
 
Le lehet programozni, tobbszoros orokles, vagy interfész segítségével, persze ehhez objektum orientált programozás kellett volna, egyébként mindent le lehet programozni csak lehet hogy ténylegt nagyon nehéz De itt ötletet kértek és nem mondták hogy egyszerü legyen.
 
Gondlkozz ember, ezt szerinted hogy lehetne leprogramozni? Nedonkutya-ichinedar, ichinedar is szimbiota, de kulon szorny, mert biztos nehez lenne maskepp leprogramozni.
 
Volna egy ötletem. Szerintem jó aztán ki ki eldöntheti maga ))
Igenis kreáljunk szörnyet minek legyenek korlátozot képességei pl vagy egy végtag vagy egy lehellet vagy egy támadóvarázslat, regen immun az már johet, lehessen akár vpregen is. DE!!!! Ez a szörny ne egy különálló lény legyen, ami kapásból meghal a tűzviharban )) Hanem fizikailag legyen a galetki része!!!!! Így nem kell külön számon tartani hanem a galetki tulajdonságai változnának amíg "rajta van". Nagyobb kajaszükséglet, valami másra is minusz mondjuk álcázásra, vezetőkészségre meggyőzésre stb.
DE!!! Aza +1 csáp +1 lehellet +1 varászlat ugynúgy működne mint külön szörnynél, tehát én mondjuk ütök és a nyakamon lógó szinbionta még jól le is köpi az áldozatot )))) nem kell durvának lennie ! Persze az immunitás regenerálása hozzáadódna az enyémhez, és ha vpt regenerál akkor kvázi én is (nyilvánvalóan ha varázsol akkor is az enyémből teszi de a vpmennyiségem megnőtt az övével )
Na persze lépjen szintet!
 
De jo is lenne, ha egy igazi kalandfereg szolgam lehetne.
 
magához az épület ötlethez pár dolog.... semmi értelme nincs a random faktornak, hogy nem tudjuk beállítani, hogy melyik szolga legyen helyette, hisz most is, addig fogok vadászházazni és küldiket oldogatni amíg végre kapok olyan szolgát ami a stílusomhoz jól illik.... lehet, hogy ez nem egyel magasabb szintű szolga, de így legalább használható szolga lesz... szóval szerintem ennek az épületnek csak akkor van bármi értelme, ha én magam választhatok a magasabb szintű szolgák közül, vagy legalább azt megadhatnám, hogy ütős, varis, lőfegyveres, vagy lehelős legyen...
 
elég szomorú, hogy a játékvezetés szerint ez így már dúrva kombó... én speciel nem vagyok túlságosan szolgás harcra állva, általában csak kalandba viszem őket, mert szinesítik a játékot, ettől függetlenül a sáskaharcosom, aki már igen hosszú idje nálam van, nos ő már igencsak a 20. szint felé közeledik, bár még csak 18 ha jól emléxem... és én nem tápoltam rajta semmit, magától lett ilyen.... akkor végig lehetne gondolni, hogy vajon most aki szolgázással foglalkozik, meg akinek vannak ilyen régi szolgái, az kidobhatja e a kukába őket 11. szinten? csak mert lecserélni tuti nem tudnám őket, ha akarnám se...
 
Mindent meg lehet csinalni, csak akarni kell.
Ezt is lehetne szabalyozni.
Pl.: Harci szakik osszege meg lenne hatarozva hogy mennyi lehet, stb...
 
Maga az alapkoncepció az jó, csak megvalósíthatlan:
-mindenki olyan szolgát szeretne, ami 100-as vastagbőrrel,100-as immunitással, 100-as rezisztenciával, stb rendelkezne és legalább egy 100-as pl csontolvadást lőne. Túlságosan nagy a vitalap és szerintem ezt a játékvezetők nem óhajtják felvállalni. (ne is beszéjünk a szörny HP beállításairól)

Én már azzal is megelégednék, hogy ha a szolgák HE-jét lehetne állítani!
 
Ha az epulet leirasat nezzuk, akkor kiderul hogy tenyleg szornykrealasra keszult.

"A szövetség alkímistái éjt-nappallá téve fáradoztak azon, hogy értelmes (vagy kevésbé értelmes) életet hozzanak létre, és most végre sikerült! A szövetségnek lehetősége nyílik saját torzszülött tervezésére, amellyel a szövetség tagjai természetesen meg is küzdhetnek. Ha felépült az alkímista labor, részletes enciklopédiát kaptok majd arról, hogyan s miként készíthettek saját torzszülöttet."

Ha mar igy lett megirva, akkor miert nem lehet ezt megvalositani?
 
na kulimasz, ez azert nem jo, mert ez kurva gyenge, egy ilyen 6400 tvp-s epulethez, amihez raadasul sok galetki is kell, mert akar hogyan is nezzuk, csak olyan szovi epitheti, ahol min 32 galetki van, na jo futoszalaggal lehet kevesebb is.

ha mar hulye otletek kellenek tessek, egy igenytelen hasznalhatatlan otlet:
-alkimia varinal ha kesz epulet, targy ertekenek 100%+alkimia szint*5% aranyat kapsz.

En tovabbra is azt mondom, legyen BE 30-ra megadhato masodik parameter, ami egy altalad ismert monszta (akarmelyik) es az fixen jon arra a be 30-ra (persze egyeb dogok mellett). Elfajzott is lehet 50% esellyel. Igy legalabb gyorsithato az ilyen buta VD-zz 30000 nohnetar meg ilyen buta kuldik.
 
Nekem is lenne valami otletem az alkimista laborra, igaz semmi koze a szolgazashoz, de a fozocskehez annal inkabb (vegulis az alkimia inkabb a fozocskerol szol, mint a elet letrehozasarol).

A lenyeg annyi lenne, hogy ezentul minden alkalommal amikor fozocskezunk akkor azt az alkimista laborban tesszuk. Mivel a laborban sokkal komolyabb felszereles van, mint egy hetkoznapi galetki barlangban, szerencses esetben megtortenhet, hogy fozocske alkalmaval sikerul olyan ugyesen felhasznalni a fuveket, hogy nemelyik megmarad (csak egy egesz picit hasznaltunk fel belole). Erre mondjuk varazsital fozes szint*2% esely lenne (minel magasabb a a variitalfozes, annal jobban haszanljuk a labor felszereleseit). Ez mondjuk 15-os fozesnel 30%-od hogy egy fu megmarad. Ezt minden fure kulon dobna. Igy egy ketkomponensu italnal 9%, hogy mindketto, 42%, hogy egyik fu megmarad. Igy nagy atlagban 10 kincsker italhoz eleg 7-7 mezfu es velparaj. Nem nagy tap, de azert eleg jo dolog, foleg mivel a kerttel ellentetben ez az epulet olyan fuvet ad, amire tenyleg szukseg van (hiszen abbol fozunk italt).

kulimasz
 
A random tényleg nem jó. Randommal nem "alkimista labor" hanem "varázsdoboz" lenne az épület neve.

Random nélkül, ha megjelölhetem, hogy melyik szörny kellene, az úgy már jobb.

Mindezek ellenére sajnálom, hogy a beholder mindenképpen valami fapados megoldást akar találni egy ilyen remek lehetőségeket rejtő épületre.

Főleg azután, hogy a nagyobb szövetségeknél készen áll, vagy folyamatban van a labor, és pl. a jelenlegi verziónál _biztos_ senki nem kezdte volna el felépíteni.

Nem tudom, a saját szörnnyel mi a baj. Minden szövi tervezne magának egy aranyos, support szörnyet, nem kellene ide nagy brainstroming, csak hogy nagyjából mit tudna: ütős vagy nem, ezek az immunkjai kb., ezeket varázsolja, Miklós lecsiszolja (letápolja ) beállítja, hogy bsz-re az adott szöv megkapja, vagy valami, meg hogy lehetőleg ne jöjjön randomkalandban és arénában, és kész.

Több színt vinne a játékba, minthogy bedobom a kalapba a szolgámat, aztán ha nem sziklaóriást vagy q behemótot ad ki, akkor fejlövés.
 
Nem értem mi köze van egy alkimista labornak a szörnyek átváltoztatásához... Akkor már inkább a saját mancsomat alakitanám 3 méret levonással foggá... hamár lehet transzformálni.

A "szörnytranszformátor" ötlete baromság. Ha ilyen kéne, akkor legyen inkább Rabszolgapiac vagy Eg-Zoo-tikus lények bazárja, ahol vehetsz magadnak erősebb monsztát. A Bazár mellékszolgáltatása lehetne, hogy közvetlenül "átömlesztik" a lecserélt lény többlet lélekenergiáját az új lénybe, persze a folyamat 3 szint veszteséget jelentene.

A szörnykapásból a randomfaktort kiszedném teljesen. Az alkimista is tudja mit akar kreálni. Varázsitalt sem úgy fözök, hogy random irogatom a füveket oszt maj' lesz valami, hátha csak kicsit pukkan...

Üdv,

Ádám
 
 
eppen itt van felette a "tarsalgas szabalyai" cimu resz, szal nem irok semmit
 
nekem mindegy, milyen szolga jon, csak Brutusnak hivjak
 
En a normalisan mukodo alkimista laborra szavazok, vagyis hogy meg lehessen adni pontosan milyen torzszulottet szeretnek csinalni a jelenlegibol.
Ez a random atalakitas ertelmetlen.
 
Nekem nem!

Kay
 
Az én ötletem az lenne, hogy minden szolgát meg lehessen tanitani  egy uj harci képesség elsajátitására, ugy mintha elso szinten me gszerezte 
volna, vagyis egy 15. szintü szolga kapna plusszba +14 vastagbort , vagy tusit, regent, buzt, kivalasztott immunt, rezt, stb, ami n em volt 
neki elozoleg. Gondoltam varazslatra, de azt nem biztos, hogy has znalna, ha kifejezett hp-i vannak az ellenfelekre, szoval azt is  be 
kellene allitani, vagy nem? Ja es nem lenne semmi levonas belole.  

Az eredeti otlet:
A - 3 szint nem tetszik, mert mindenkinek mas knomennyiseget er.
Egy 25. szintu elo cseppko veszitene 69 knot, mig egy 4. szintu s avelementál 6 knot.
Meg akkor gondolom 13. szintu szolgakat mindenki visszakinozna 4.  szintre, hogy megsporoljon 27 knot, es ha nem tetszik az uj szol ga, akkor 
lehet dobni. Vagy 1. szintu szolga nem veszit -3 szintet, es sima n atalakul nagyobb lakoszintuve?

Csuhi

Ui: Tetszenek Vasibá ötletei is
 
Elfogadható, bár szerintem nem oszt nem szoroz 1db eggyel magasabb szolga. (kivéve azoknak akik elkeseredésükben zokogni fogank, hogy csontolvadással, tűzviharral stb... nem tudták ellenfelük minden szolgáját lenyomni az első körben) Támogatnám Signy 6. hozzászólásában foglaltakat, miszerint a már átalakitott szolga szintén randomban tovább alakitható(4. szintre kifejlesztett szolgánál -6kno-t jelent egy átalakitás)

Bár tapasztaltból tszerintem mindenki tudja, hogy a Beho úgy sem változtat az ilyen formában közzétett javaslatain, de azért egy-két ötlet:

Szolgákhoz kapcsolódvanem egyforma erősek,csak ötletek)

1. BSZ-re minden szolga egy fordulóban egyszer kap vezetőkészség*X% lélekenergiát(X=5-re gondoltam) az "átalakító műveletek" hatására.

2. BSZ-re egy fordulóra minden szolga tulajdonságai(erő, iq, stb) megnőnek vezetőkészség szintel, de vesztenek 20 jólakotságot és morált.

3. BSZ-re forduló végéig minden szolga (a beletunkolt bogyók, varázsitalok, harci drogok hatására) kap vezetőkészség/X(X=4-re gondoltam) szintet, de jólakottságuk és moráljuk csökken 20-al.

4. Ha fel van építve a labor akkor a szolgákat nem csak lakószint +2-ig, hanem lakószint+(vezetőkészség/X)-ig (X=2,v.3-r gondoltam) lehetne kno-zni.

5. A szolga lakószintje KNO+szolga lakószintje*2 aranydukát-ért (vagy 0,5xszint feketedukát)fix szolgát vehetsz (tehát nem random, mint a vadászsarok) BSZ-re megtudnánk, hogy milyen szolgát lehet venni(csak olyan, amit az adott szinten amúgy is el lehetne "fogni", de a teljes kinálat). Itt is élne a szolgacserére vonatkozó szabály, de elősegítené a döntést, hogy érdemes-e a jelenlegi szolgákat "lekínozni".

Igy lenne értelme a vezetőkészéget is fejleszteni annak aki a játéknak a szolgázós oldalát szereti.


Alkimista labor más megközelítésben:
1. BSZ-re a belépő randomban kap varászitalfőzés szintnyi, de max. Xdb (X=3 ra gondoltam)varázsitalt(csak olyanból kaphat, amit már ismer)Pl. 15. v.vital főzéssel 1. db 15-es szintű ital, vagy 1db 10-es és 1 db 5-ős szintű, stb..., de kaphat akár 3db 1-es szintűt is)+megtudja a következőket egy random, de max v.italfőzés szintű (ez akár, lehet olyan is, ami már ismert előtte)italról:
-hány komponensből áll
-az egyik komponenst
 
Mint önállóan a túlélésre képtelen így teljes mértékben szolgáira hagyatkozó galetki azt kell mondanom hogy így ebben a formában ez az épület lenne az amit SOHA nem használnék. Nagyon fontos hogy milyen szolgáim vannak, egyáltalán nem mindegy hogy milyen az új szolga. Most például a 10-re felköltözve egy szolgát sem cserélnék el egyezlen 6-os szintről jövőre sem mert egyik sem felel meg, de még ha volna is ami megfelel úgysem azt kapnám a random miatt. Tehát ez így használhatatlan. Ha viszont mindezek mellett arra is lehetne használni hogy egy meglévő szolgát mondjuk ugyanolyan szintről származó más szolgára cseréljek már sokkal érdekesebb lenne a dolog, bár csupán azt jelentené hogy a szolgás kalandok teljesítés és eldobálás mellett egy újabb lehetőség áll fenn (tehát még mindig megfontolnám, talán amikor az utolsó szolgámat szedem össze akkor használnám).
De egyébként nekem kifejezetten tetszett az eredeti ötlet mondjuk abbana formában hogy a szövetség létre tud hozni egy egyedi szörnyet, amit mondjuk szolgaként is bevehet maga mellé. Itt felemrül a különbség hogy kb hányadik szintről származó szolgának feleljen meg. Ehelyett lehetne azt mondani hogy szintlépésnél fejlődjön annyit hogy az adott szinten kapható szolgának is megfeleljen (magyarán kicsit durvábban fejlődnének a képességei, de 1. szinten nem lenne több mint egy óriáscsótány) Ezzel már csak ugynaz a probléma lesz mint az egyedi tárgyal, hogy mindenkinek már szolga/tárgy lenne a legjobb.

Ben
 
Hali!

Tenyleg franko egy elkepzeles, de mar a szabalykonyben sem ertettem, hogy miert kell egy alkimistalaborban szornyeket krealni? Szerintem sokkal ertelmesebb lenne, ha valami bizonyos penzkoltesre lehetne pl aranydukatot, fekete dukatot meg ehhez hasonlokat csinalni. esetleg valami rendom is lenne a sikerre pl iq vagy varazsitalfozes fuggvenyeben. Ez legalabb tenyleg alkimista labor lenne.

A szornye koncepcioban a random szerintem eszmeletlenul ertelmetlenne tenne. En ugyan nem szolgazok, de pl ha lenne, akkor mondjuk ragyurnek utos szogakra. tegyuk fel lenne egy 10es szintu. Ebbol kerealnek egy eggyel erosebb, de csak 7. szintu jo esellyel nem utos, hanem lehelos vagy varazslos szornyet. OK, TVP meg parancshely koltsegesebb, de akkor inkabb vadaszsarok + kinzokamra kombo.

De persze lehet, hogy vannak akik szeretnenek zsakbamacska szornyet. nos azoknak javaslom, hogy keresse fel kezeloorvosat

Amugy miert lenne nagy tap a fix szornnye alakitas? a jelenlegi korlat mellett nagyon nehez szolgat tartani. Jelenleg minden csak a korlatozasra megy ra. Pedig nem szarnyalnak az elol halado jatekosok, vagy igen? Lehet hogy a 12. szinten mar 2-3 ev lesz az atlag? Ez tenyleg igy van jol? Mert ha nem akkor kellene par tap is a jatekba szerintem, es egy ilyen randomgenerator nem hiszem hogy ezek koze tartozik...

Piromaca
 
2db 10. szintu szolga melle a 3.hoz 18.5 os
3db 10.szintu melle 4. szolgahoz 25os vagy 26os (a kerekites menetetol fuggoen.) vezkesz kell.
horror

ja, de 3 db 10es szintu szolga mar brutal osszeallitas a jatekvezetes szerint.
 
klinsi, pls, szamolj utana:
lakoszint/2+szolgakszama*4+szolgakszintjenekosszege/4
11/2 + 4*4 + (4*4)/4 = 5.5 + 16 + 4 = 25.5
a 20as vezetokeszseggel NEM LEHET 5. szolgat felvenni, ha 1es szintuek akkor sem!
11/2 + 4*4 + (4*1)/4 = 5.5 + 16 + 1 = 22.5 a minimum ha 5. szolgat akarsz.
de 4. szolgahoz is csak max 3.33as lehet a masik 3 szolgad szintje, ha bele akarsz ferni a 20ba. Irtam errol Miklosnak es Talbotnak a listara is felrtaktam a levlet. A valasz az voltl, hogy a level vegen levo kombok "durva szolgak".

Ha esetlen nem emelkeznel, hogy mik voltak ezek, ime itt van:
titanszeles, szolgazo karakter: (9.en)
husevo noveny 12 / 11.20
warnok 11 / 0.42
kaoszmagus 13 / 12.11
csuf gusztustalansag 12 / 5.56

sima utos karakter: (9.en)
quwarg harcos 10 / 1.67
quwarg harcos 11 / 0.97
kaoszmagus 10 / 8.29

ijjasz/lehelo kari10.en)
orias skorpio 3 / 0.86 (lecserels alatt van, ezert ilyen gyengus)
quwarg harcos 8 / 7.60
quwarg harcos 7 / 2.42

11.en egy uj szolgahoz nekik most
33.5-es, 25.25-os, 22es vezkesz. kellene nekik
 
Hello!

Lehessen használni az eddig tiltott szolgákat? Miért ne? Felmerül a kérdés h JÉZUS ÚRISTEN vkinek lesz zombi mestere?
ÉSSSS? Volt 1 olyan patch, mint az köztudott h ezen szolgák csak győztes galetki csatában ha azt túlélik tudnak enni. Ha nem csak az a cél h ilyenem legyen de ne használjam és a körönként 1szer ellőhető ingyen P-ből nem pszizek hanem etetek akkor mi értelme?
Ha nem így használom akkor meg nehéz megtartani.
Másrészt a többi nem élőholt de tiltott lényből a troll és törp utonálló tökre nem erős. Sötét elf nekró sem. Mondjuk az idézgetős lényeket meg 1-2 animátor lényt ami nem élőholt télleg tiltani kéne.

Másrészt. Ezen alkimista labor tök jó lenne. Az rnd-s törkevés hányinger de legyen az is. Tök jó. Végülis 1 szörny sloton mindig próbálkozok és előbb utóbb jó szolgám lesz a +1 élőhelyesként. DE ha van 4 szolgám az 5iket dobálni felszedni cserelgetni ahhoz horror vezetőkészség kell.

Tehát, kedves Miklós és JV. Nekem tetszik ez az ötlet csak az irc fórumon is említetted h 20as vezetőkészég belefér akinek meg horror lényparkja van az ne akarjon ingyér cserélgetni. Na a 20as vezetőkészség az kb 4 db 4ik szintű szolga. A 10-11 szinten ezek SEMMIT nem tudnak csinálni semmilyen csapat v ellenfél ellen. Szal ez a korlát nagyon erős lett. A nem szolgázó kariknál is ami már segítséget jelent a 2-3 db 10ik szintűre sznozott szolga. Az kb 25-30as veztőkészség. Sok. Szal jó ez az épület így de a vezetőkészség képlet a 11től az halott.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.