Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Sárkánykölykök
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Talán ezelőtt még soha nem hallottál arról, hogy sárkánytenyésztésre adná valaki a fejét, de hidd el, létezik ilyen. Egy távoli nép fiai hónapokig nevelgetik az "apró" jószágokat, hogy aztán őket "szőrén" meglovagolva, az éppen aktuális háborúba induljanak a hátukon.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Nemzeti paklibemutató: Motygen (1)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8232)
Lapötletek (65033)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (32)
Versenyhirdető (1833)
HKK kérdés? (47241)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ...
Nézet:
A név nem az igazi szerintem,a toll meg eléggé multifunkcióssá teszi.Inkább semmizzen vagy gyógyítson egy nagyobbat a 2 kötelékre a toll helyett. Kellene neki egy IK is,hogy az erejét fel tudjuk mérni. 2 VP reális szerintem.
 
Burástya fegyvermester:

2/2-es, passzívan érkező elenios lény (szörny,burástya)

Élet: 1

S: Kapsz egy Burástyakölyök lapot aktívan VAGY ha mutatsz 2 köteléket a lényhez akkor kapsz egy szirén csapda vagy szerencsetoll lapot.

(Első ötlet. Ne kövezzetek meg. )
 
off topic:
-ezek szerint fix, hogy nem lesz eltolva a nyári kieg megjelenése?
Itt nehéz jó döntést hozni, hiszen, ha eltolódik, akkor az ÚN során kisebb lapkészletből lehet pickelni. De megnehezítheti a tesztelést az, hogy senki se látta, hogy a HD milyen hatást fejtett ki a metára.

-jaaa, és a kiosztásra nem kerülő UR-ek sorsa is...
 
Sziasztok.

Miklós megkért (vagy inkább én vállaltam), hogy tegyek fel a tesztlistára külsős ötletetek ismételten. Természetesen nem a most nyári kiegészítőbe gondolok, mert az már gyakorlatilag elkészült, inkább a 2022-es kiegekbe. A munkát alapvetően két részre fogom osztani:

1. Először specifikusan átnézem az elmúlt időszakban írt lapötletek közül azokat, amik a leginkább fejlesztendő koncepcióként tartom számon. Ezeket a lapokat nem fogom közvetlenül a tesztlistára tenni, de megküldöm őket a felelős tesztelőnek, aki majd dönt a sorsáról.

2. Van néhány helyünk kifejezetten külsős lapötleteknek, amiket közvetlenül én teszek fel a tesztlistára. Ugyanakkor mivel most a korábbihoz képest nem az első, hanem az első 2 lépést teszem meg én (eddig Balázsnak küldtem őket és ő döntött a tesztlistára kerülésről, most meg a tesztlistáról döntök), és tudom, hogy nem mehet fel a listára akármennyi ötlet (meg tudom, mik jönnek még ki az új kiegben) sokkal szigorúbb leszek és magasabban lesz a mércém, mint eddig.

1-2 tanács, amit mindenképp kerüljetek el:

- Ugyebár az ÚN formátumok bevezetésével nem titkolt cél, hogy a játék tempóját fokozatosan valamivel hátrébb vigyük. Tehát semmiképp se olyan lapokat csináljanak, amik a Homokdűnék kieg lapjainál erősebbek. Erősségben ilyen 2018-as, 2019-es lapok környékére lőjétek be a lapokat.
- Aki nagyon szorgalmas, azt is megteheti, hogy megnézi, milyen lapok maradnak egy koncepcióba az ÚN formátumon
- A kijátszáskori lapelőnyt adó képességekkel (ideértve a cantrip lapokat is) bánjunk csínján. Ha egy ilyen lap 0-ér vagy 1 zsz-ért jön, az egyenes út a kiselejtezéshez.
- Semlegesítő és lapelőnyt adó képesség ugyanazon a napon ne legyen (legalábbis úgy ne, hogy a kettőt egyszerre lehessen használni), nagyon esetleg akkor, ha a semlegesítés nagyon speciális.
- Ne csináljunk direkt egymásra épülő lapokat (pl. egy új tokent és a tokent termelő lapot)! Ha csak az egyik is rossz, borul az összes.
- Tartsuk észbe, hogy a laptervezés célja koncepciók erősítése és életben tartása, de a játék egyensúlya is szempont! Ha valaki 3 lapból akar tier1 paklit csinálni egy pakliból, azt 100%, hogy nem fogom engedni.


Egyelőre ennyi, ha látok még valamit, amit le kell tisztázni, akkor kommentelek!
 
Varkaudar mintapolgár

2 VP 4/2 dornodon szörny/varkaudar KF „szárnyak”

S: Dobd a kezedből a gyűjtőbe: előkereshetsz a paklidból egy Varkaudar mintapolgárt.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: ellenfeled gyűjtőjéből vagy asztaláról visszakeverhetsz egy lapot a paklijába.


Varkaudar mintavevő

1 VP 2/2 dornodon szörny/varkaudar KF „szárnyak”

Kijátszásakor ellenfelednek ki kell választania a kezedből egy fix költségű varkaudart, amit játékba rakhatsz.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe kerül: a paklidból egy orkot vagy varkaudart a gyűjtődbe dobhatsz.


Varkaudar pálinkafőző

2 VP 2/2 dornodon szörny/varkaudar KF

Semlegesítés: húzó vagy kereső forrás.
Ha eldobod a kezedből (kivéve szabálylap miatt): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, vagy kapsz egy Varkaudar pálinkát.
S 1 VP: visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.


Varkaudar cserzőmester

2 VP 2/3 dornodon szörny/varkaudar KF

Kijátszásakor dobj a paklid tetejéről a gyűjtőbe 3 lapot, majd keress elő egy olyan nevű varkaudart, amilyen nevű volt a dobott lapok között.
Ha ez a lap a gyűjtődből, vagy a kezedből a semmibe kerül: visszavehetsz egy varkaudart a gyűjtődből a kezedbe, ellenfeled gyűjtőjéből pedig rakj egy lapot a semmibe.


Varkaudar kolosszus

4 VP (2)/6 dornodon szörny/varkaudar KF

Anti mágia: 1, de dornodon lapot nem lehet neki dobni.
Kijátszásakor rakhatsz rá annyi Varkaudar pálinkát, ahány varkaudarod van a semmiben (de max 3-mat).
S 2 nekron: aktivizálódik.
 
Ahoy,

A megfogható/leszedhető jelelgű szájkkzás nem érv, ettől még ez a lapterv ebben a formában spike lenne ráadásul a B. Jagumirra is rá lehet mondani, hogy de hát drága, meg viszi a nagytanács, meg el lehet dobatni, meg le lehet ütni... aztán mégiscsak gond volt vele.
Ennek a lapnak a szélsőértékeivel van baj.
Az, hogy 2 nekronért több Vp és lapelőnybe is képes tenni ráadásul drágít is, olyan dolog, amit én nem engednék játékba.
Nem az a kérdés, hogy most milyen dekkbe férne be.
Ebben a laptervben jelenleg is van olyan potenciál, hogy építene önmaga köré egy saját új paklit, ha megjelenne.

Ráadásul kijátszási képességként tesz játékba, nem pedig kézből kijátszva, tehát esélyes, hogy akár végtelen ciklust is lehetne valahogy fabrikálni rá.
De ha megnézed jelenleg hány VP-ért és hány lépésben lehet akármit játékba tenni gyűjtőből, látod, hogy semmi nem tud ilyet ingyen (csak nekronért). Még a legspecifikusabb lap esetében is minimum 1 Vp egy ilyen effekt és több lépés. Nem véletlenül.
Jelenleg már rota kieg fejlesztése zajlik, tehát alapvető, hogy semmi nem lehet erősebb, mint a már létező mechanikák, sőt az általános gyengítés, költségnövelés a cél. Minthogy ez a lap erősebb a jelenlegi mechanikáknál is, így kizárt, hogy ez valaha játékot lásson ebben a formában. Ennyi.

Üdv: Kyb
 
De,szórakozzunk.

Megfogják bármelyiket:ugyanott vagyunk. Lelövik bármelyiket(kivéve életkioltó),ugyanott vagyunk.
Életadó visszarak bármit,ez meg cserébe olcsó,de elég szűk keresztmetszetet tesz viszsa.Te milyen deckbe raknál generálást meg megjavított gépóriást is? Am meg ha jól tudom,mind ki fog rotálni.
Hogy jövök vissza? Ha nem volt kánterem sehogy,de ezt egy jég bogyolás nekro pálcás gen ugyanúgy tudja ma is.

Üdv
 
Ne szórakozzunk már.
Életadó 2 Vp és a képessége nem kijátszáskor működik, ami erős különbség. Ez a 2 nekronos lap simán csinálhat ilyen kombót: bármilyen nettó 1 VP-ből kiférő generálás + ez 2 nekronért = 1. körben visszatett tetszőleges vérfarkas pl. sötét nagyúr vagy moa őshal esetleg megjavított gépóriás vagy kékvérű oroszlán stb.
Majd utána 1 nekronért még drágítasz is 1-et az ellenfélen.
Egy ilyen indulás után, hogy jössz vissza?
Ez nem alsó kategóriás ritka, ez egy olyan erősségű képességcsomag, ami powercreep mellett is sok lenne, nemhogy rotára tesztelve.

Ha ezt játszhatóvá akarnánk tenni, akkor kezdésnek a kijátszáskori képessége mehetne át (J) képességnek és kaphatna minimum 1 _VP költséget.
És úgy is túl erős volna valószínűleg.

Üdv: Kyb
 
Életadó egy senki által nem használt lap már,ami visszahoz IK tekintet nélkül bármilyen lényt,körönként kettőt. Szerintem nem erős ez a nekro,kicsi a pool,amiből meríthet,simán lehetne egy alsó kategóriás ritka.
 
Mit keres még egy ilyen meg egy nekronsárkány is a gyűjtőmben? Gyűjtőgenes Nekronmantás deck? Mármint ha létezne ilyen,ami kurva sérülékeny,hiszen ha van Nekronsárkány a deckben,akkor a pakli sok nekront használ vagy roxozik(semmi mesterébe nem rakunk ugye nekronsárkányt),miért lenne durva egy ilyen körülményes kombó? ÉS ahogy te magad is írtad,nem látjuk a statját,ha 0/3-s mondjuk,akkor végképp nem értem mi a gond. Plusz akkor a nekron-szabályról már ne is beszéljünk.
 
Dárdafény

2 nekron színtelen azonnali

Max. 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül, de legalább az egyiknek a te lapodnak kell lennie.
Az így gyűjtőbe került lapok halálsikolya duplán érvényesül.


Apró fókuszsárkány

1 nekron 1/1 színtelen szörny/sárkány „szárnyak”

„Harci képesség”: 2-es tűzlehelet.
Halálsikoly: kapsz 1 VP-t és ha saját forrásodtól került gyűjtőbe, akkor egy SZK-t is.


Sötét fókuszsárkány

2 VP (3)/3 szörny/sárkány „szárnyak” [+1]

„Harci képesség”: Ellenfele sebzése a kör végéig 0-ra csökken.
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy fix max. 2 költségű sárkányt.
Halálsikoly: húzz egy lapot!

Nekronmanta


2 nekron leah szörny/nekromanta KF

Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy lényt, aminek szerepel nekron az idézési költségében.
S 1 nekron: ellenfeled következő lapja +1 ZSZ.


Vadászó vérfarkas

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

Feltámad.
Kijátszásakor (kivéve feltámadáskor) előkereshetsz a pakliból egy olyan lapot, amilyen nevű lapod már van a semmiben, e ilyen lapot a kör végéig nem játszhatsz ki a kezedből, kivéve ha vérfarkas.
 
Álomnyaló; ?vp/sheran/tharr/bübáj/minotaurusz
Idézési költsége 1-vel kevesebb mint ahányadik kör van(max 3). Kijátszása után nézd meg az ellenfél kezét és válassz ki egy lapot. Ezt a jaték folyamán már nem játszhatja ki semmilyen módon és nem is dobhatja el. E:ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot vegyél vissza egy lapot az asztalról a kezedbe. Jelenés; a következő sheran vagy tharr lapodra nem lehet reagálni.
 
Tisztogatás nevű lap már van. Szóval vagy más név kell neki, vagy legyen felújítás.
 
Nitaraj szentélye

1 ZSZ 4 SP sheran építmény „háló”

Ha elementál építi, akkor kijátszásakor ha akarod te vagy egy lényed sebződik 2 ÉP-t és a kör végén húzz egy lapot!
K: ha sebződsz: gyógyulsz annyit, amennyit sebződtél, majd kapsz egy vízelementál jelzőt (3/3 sheran szörny/elementál).


Kristálymanó


2 VP 3/1 raia szörny/manó „szárnyak”


Ha ebben a körben dobtál lapot a kezedből: ingyen kijátszhatod.
Kijátszása körének végén húzz egy lapot!
K: mindenkinek el kell dobnia egy max. 1 vagy min 4 költségű lapot a kezéből.


Manó vazallus


2 VP 1/1 raia szörny/manó „szárnyak”


Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával, vagy egy manó asztalról kézbe visszavételével (utóbbi esetben ilyen nevű manót ebben a körben már nem játszhatsz ki).
Minden manód kap +1/+1-et.
S ellenfeled következő max 1 költségű lapja nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).

Manó kanonok


2 VP 1/1 raia szörny/manó „ősmágia”


Költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány manód van a semmiben (max 3-mat).
K végy le egy manódról egy jelzőt: megakadályoz egy max 1 költségű lapot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Tisztogatás

1 VP chara-din azonnali

Minkét játékos megnevez egy lény altípust, majd fel kell áldoznia minden lényét, ami nem rendelkezik a megnevezett altípussal.
 
Férgek háborúja

1 VP színtelen bűbáj

K ha sikeresen használta egy férged aktiválást kívánó képességét: visszavehetsz egy férget az asztalról a kezedbe, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: visszavehetsz egy férget a gyűjtőből, vagy az asztalról a kezedbe.


Elfeledett barlangok

2 ZSZ színtelen építmény

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból 1-1 xenót, orglingot és goblint.
Áldozd fel: ha van játékban vagy a gyűjtődben xenó, akkor ellenfeled eldob egy lapot, ha orgling, akkor a max ÉP-je csökken 4-gyel, ha goblin, akkor kapsz 2 SZK-t (nem kell választani, akár mindhárom létrejöhet).

Xenorgling

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó, orgling

Kijátszásakor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
K ha ellenfeled max. ÉP-je csökken (kivéve önmagától): eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lapot a dob a kezéből (kivéve önmagától) veszít 3 max. ÉP-t.


Xenoblin

1 VP 2/1 chara-din szörny/goblin, xenó „ereklye”

S 1 ZSZ: ellenfeled eldob egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot, vagy egy húzó vagy kereső forrást.


Gobling

2 VP 2/3 chara-din szörny/orgling, goblin „ereklye”

Anti mágia: 0.
K 1 SZK vagy 2 ZSZ: ellenfeled max ÉP-je 3-mal csökken.
Ha ellenfeled max ÉP-je csökken, akkor veszít annyi SZK-t és max. VP- is.
 
1vp Fekete albatrosz (újúj)
szörny 1szk Raia&Leah

S, Feltámad
Minden lényed amely repül vagy mágikus védelmű kap +X/+X-t,
ahol X annyi, amennyivel több ÉP-je van ellenfelednek mint neked.
Jelenés: húzz 1 lapot.

Repül
0/[0]

"A Világégést követően még a legbölcsebbek sem
gondolták volna, hogy ez a gyönyörű teremtmény
a Mennyek úrnőjének eljövetelét jósolta"


----------

1vp Thamael, a halál angyala
szörny 1 szk, KF, ősmágia Leah
angyal
Kijátszásakor dobj 4 lapot a paklid tetejéről
a gyűjtődbe, majd ha ezekután van
Raia lap a gyűjtődben, kap 1 izomjelzőt
Jelenés: Dobj 2 lapot a paklid tetejéről
a gyűjtődbe.

Repül
3/[2]

"Senki sem állíthatja meg a halált"

----------

1vp A lelkek gyógyítója
szörny 1 szk, KF Raia
angyal
K, rakj 2 reakció és/vagy semlegesítéses lapot
egy gyűjtőből a Semmibe: húzz 1 lapot és gyógyulhatsz 4 ÉP-t.
Ez a képessége a gyűjtődből is működik, de akkor
K helyett S.

0/[4]

"Bizton állíthatom, hogy Ghalla minden
temetkezési helyén megtalálhatóak
- Gida"
 
+Horgony az lemaradt
 
Ördögűző pálca új

1csont 1 zsz

Raia, tárgy, isteni

Második körtől idézési költségét helyettesítheted 3ÉP feláldozásával.
Semlegesítés: Nem Raia lap.
P: célpont lap visszakerül tulajdonosa kezébe, kivéve, ha a lap gazdája elkölt 1VP-t és feláldoz 3ÉP-t.
 
Tharr fanatikusa

1 VP tharr szörny 2/0 „szárnyak”

Minden tharr lényed kap +2 sebzést.
Ha 9-nél kevesebb ÉP-d van, kap +2 ÉP-t.
Ha 4-nél kevesebb ÉP-d van: nem lehet rá reagálni és rezisztens.


Kisebb térítőpap

2 VP 3/3 színtelen kalandozó/ember KF

Kijátszásakor nevezz meg egy színt: minden lényed ilyen színű lesz.
K célpont lény, ami eredetileg színtelen, kap egy izom jelzőt, és ha ez egy jelző lény, akkor egy élet jelzőt is.


Arochos dragonyosa

1 VP 0/1 tharr szörny


Ha van játékban arochos jelződ, akkor „Semlegesítés: lap”.
Ha legfeljebb 1 ÉP-d van, ellenfele minden lénye kap -3 sebzést.
Áldozd fel: gyógyulsz 5 ÉP-t és a kör végén húzz egy lapot!


Árnyékfatty

1 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor kapsz egy Chara-in fattyát.
S: 1 VP: vedd vissza az asztalról a kezedbe.
Dob a kezedből a semmibe: a kör végéig célpont fattyad +5 sebzést, valamint mágikus sebzést és védelmet kap.


Eszelős fatty

3 nekron 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K megakadályoz egy lapot és ellenfeled húz egy lapot (ez hátrány), de ha saját lapot akadályozott meg, akkor te is húzz 2 lapot!
S kapsz egy Chara-din fattya lapot a kezedbe.
 
Sziasztok!

Már egy ideje nem játszok, csak követem a kiadott lapokat, szóval a lap erejét nem tudom bemérni.

Legendák Völgye - helyszín, színtelen
2 VP, 1 SzK, 1 Nekron

Legendás lényeid használhatják legendás képességeiket.


Mármint... eredetileg ez miért követő lett? Ezenkívül ha így gyenge, jöhet olcsóbban, vagy legendás lény áldozásra kereshet legendás lényt, vagy visszavehet gyűjtőből legendás lényt, stb.
Milyen hatása lenne ennek a lapnak a játékra szerintetek?
 
Első hivatalosan megfogalmazott lapötletem, kérem gyengéden reagálni rá.

Név: Csütörtöki petárda.
Költsége 1vp+1zsz.
Dornodon, általános, tűz.
Célpont játékos sebződik 3-at, ÉS a célpont játékos választása szerint vagy kap 1vp-t, vagy húzhat egy lapot, vagy célpont lapot a gyűjtőbe küldhet. Ha magamra lőttem: 1köteléknél a fentiekből 2-t választhatok, két köteléknél 3-at.

Nos?
 
Nekrolítikus ork

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork KF

Kijátszásakor kapsz annyi nekromanta csontvázat, ahány ork van a semmidben (max hármat).
K áldozd fel egy lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül vagy megakadályoz egy varázslatot.


Farkaslovas ork

1 VP (3)/1 dornodon szörny/ork KF „szárnyak”

Láthatatlan. Támadhat tartalékban lévő lényt is, ilyenkor az nem üt vissza rá.
Reakció: dobd a kezedből a gyűjtőbe: ezt a képességet azután használhatod hogy ellenfeled egy forrásával lapot húzott/keresett vagy VP-t kapott. Ellenfeled a kör végéig nem kaphat VP-t és nem húzhat ill. kereshet lapot.


Ork kapunyitó

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork KF

Anti mágia: 1, de dornodon lapot nem lehet neki dobni.
S: a kezedből vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max 2 költségű orkot.


Ork dárdhajító

1 VP 1/1 dornodon szörny/ork KF „szárnyak”


K: ha lap vagy jelző kerül rá: húzz egy lapot!
Halálsikoly: kapsz egy aktív Ork harcost.


Ork templom

2 ZSZ 6 SP dornodon építmény/ork „szárnyak”

Ha 2 ork építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban előkereshetsz a pakliból egy orkot.
K áldozd fel egy orkod: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, vagy ha nem tud dobni, akkor fel kell áldoznia egy lapját.
 
3 zanszilánk A halál angyala (új)
szörny 1 szk Leah/Raia
angyal

'repül'
X annyi, mint ahány permanens van játékban vagy ellenfeled kezében (de max. 8 )
Ha megsebez egy lényt vagy építményt, az mindenképp a Semmibe kerül.
Gyűjtőbe küldő forrásokra immunis. Nem cserélhet gazdát.

(X)/(X+1)
 
Őshangya druida

2 VP 2/3 sheran szörny/őshangya

Kijátszásakor kapsz X VP-t és húzz X lapot, ahol X eggyel kevesebb, mint ahány quwargja van ellenfelednek játékban.
Áramlás: ellenfeled kap 1 Halokló quwargot, te pedig a kör végén visszavehetsz egy sheran lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Őshangya áldozópap

2 VP 1/3 sheran szörny/őshangya

S áldozd fel ellenfeled egy quwargját: kapsz 1 VP-t és húzz 1 lapot!
E áldozd fel: megakadályoz egy nem sheran lapot.
Jelenés: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.


Őshangya bozótharcos

1 ZSZ 2/1 sheran szörny/őshangya „szárnyak”

Láthatatlan. Ha sebzést okoz: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány quwargja van játékban.


Őshangya genetikus

2 VP 1/2 sheran szörny/őshangya

Élet: 1.
Kijátszásakor ellenfeled minden lénye quwarg altípusú lesz, eredeti altípusaikat elveszítik.
Őshangyáid immúnisak quwargok képességeire és olyan játékos varázslataira, akinek van quwargja játékban.


Őshangya agymosó

2 VP 2/(2) sheran szörny/őshangya [+1]

Csábítás: X, ahol X annyi ahány quwargja van ellenfelednek játékban.
Áldozd fel: ellenfeled veszít X VP-t és bármnnyi célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, amelyek idézési költségének összege max X.
 
Óriások prófétája

4zssz

Tharr/Rhatt szörny, óriás, próféta, háló,csont, kf

Idézési költségéből ha Melákról veszel le jezőt 2VP helyett, 3VP-t helyettesít.
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia egy altípussal rendelkező lapot,
ha ellenfeled nem dobott lapot, tehetsz Melákra egy jelzőt.
E: Ellenfelednek el kell dobnia egy lényt.

4mágikus/5

__________


A hadúr szava (újúj)

1vp

Tharr, azonnali, reakció

Idézési költségét nem lehet módosítani!
Kijátszási feltétele, hogy követővel és szabálylappal játsz.
Megakadályoz egy Lapot és kapsz 1 VP-t.
Kompenzáció: A reakciósor végén célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.

__________


Kedvenc trükköm új

1zsz 1 nekron

fairlight, reakció, azonnali,

A 2. körtől 1zsz-t helyettesíthetsz 4ÉP feláldozásával.
Nem lehet rá reagálni. Előkereshetsz a paklidból egy reakciót vagy semlegesítéssel rendelkező lapot.
Az előkeresett lappal rögtön ezután reagálhatsz ugyanarra a lapra, amire a Kedvenc trükkömmel.
Ha ezt nem teszed meg, a keresett lapot dobd a semmibe.

__________


Behemorf

4zsz

színtelen , szörny,morf,repül,csont,kf

Újrahasznosítás:2
Ha bármilyen módon eldobod a kezedből a semmibe, ehelyett a gyűjtőbe kell dobnod.
Minden az Behemorfal egyező altípusú lapod az alábbi képességet kapja (kivéve a Behemorf):
Nem kerülhet forrás hatására a gyűjtőbe.

2/6m

flav: A csapatmunka lényege: mindig van kit hibáztatni.

__________


Óriások tábora

3zsz 1szk

tharr, óriás, építmény, repül,háló

Költségéből 1zsz-t és 1 szk-t helyettesíthetsz: úgy, hogy célpont óriás visszakerül a tulajdonosa kezébe VAGY egy óriásodat visszaveszed a gyűjtődből a kezedbe.
Sikeres kijátszásakor kapsz egy Ekharion bébit!
S: Minden játékos sebződik annyit ahány VP-je van.
E: Ha nincs jelző Melákon, akkor 1zsz: célpont lény a gyűjtőbe kerül vagy húzz egy lapot!
Halálsikoly: Tegyél Melák, az óriásra 1 jelzőt!

9SP

__________


Semmi trükk új

1vp

színtelen, bűbáj, védekezésből kijátszható

Húzz egy lapot!
Az előkészítő fázison kívül senki nem kaphat VP-t és a húzás fázison kívül nem húzhat lapot.
A lapok idézési költségét nem lehet módosítani, és ha valaki helyettesíti egy lap idézési költségét, 3 ÉP-t sebződik.
A fenti képességek követőkre és szabálylapokra is hatnak. Ezenfelül, az előkészítő fázisban kapott VP mennyiségét források nem módosíthatják.

__________


A főnix dala (új)

1vp

főnix, vízió,általános, színtelen

Újrahasznosítás:2
Mutass meg a kezedből 1 lény altípussal rendelkező fix max 4 ikjú lapot majd ezt a játékba rakhatod ingyen.
Ha legalább 2 ilyen altípussal rendelkező lapot hasznosítottál újra, akkor húzz egy lapot!
Ha megakadályozzák a semmibe kerül!
 
Védőmágia újúj

2 nekron

azonnali, reakció, tharr

Anti-mágia:0
Húzz egy lapot.
Megakadályoz egy lapot ami egy vagy több lényedre hatna vagy egy lényed kijátszására reagálna.

__________


Hétfejű hidra újúj

4zsz

szörny, hydra, csont, sheran, repül, +1 reakciódrágítás

Újrahasznosítás:7
Láthatatlan.
Max. 7 célpont játékost, lényt (tartalékban is), építményt (passzívat is) támadhat egyszerre. Ilyenkor a teljes sebzését kiosztja mindenkinek.
Halálsikoly: ossz el 5 sebzést célpont lények és játékosok között.
5mágikus/5mágikus


__________


Ionper iszkóp

3-x zsz

Sheran, tárgy, ősmágia

X annyi ahány tárgyat mutatsz kezedből, gyűjtőből és/vagy az asztalről kijátszásakor, de max. 2.
X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Majd kapsz annyi SZK-t amennyi a permanensek idézési költsége volt de max. 2-t.
Jelenés: a következő kincsezésed nem kerül VP-be.

__________


Aranykulcs

1zsz 1 nekron

Fairlight, tárgy, védekezésből kijátaszható

semlegesítés: permanens
Kompenzáció: húzz egy lapot!
E: Ha ellenfeled kijátszik 1 lapot veszít 1vp-t és ha vesztett VP azt te megkapod.
S: Semmizés:1

flav: ...minden ajtóba beillik.

__________


Sárkányok istene

3zsz

sárkány, szörny, csont,dornodon, védekezésből kijátaszható

Ellenfeled minden lénye vagy minden nem lény lapja a gyűjtőbe kerül.
Kompenzáció: Célpont permanenst a semmibe küldhetsz.
Jelenés: kör végén húzz 1 lapot.

__________


Tűzféregsárkány

1vp 1 nekron

féreg, sárkány, szörny, dornodon,szk,tűz,horgony,csont

Idézési költségéből 1 vp-t helyettesíthetsz 3 max. ép feláldozásával.
Kijátszásakor ha kötelék vissza veheted 1 lapodat a gyűjtődből vagy asztalról a kezedbe.
Kompenzáció és halálsikoly: Ellenfeled a következő előkészítő fázisában nem kap VP-t.

4/4
 
Yeti király (UR)

3vp 1nekron

Yeti, leah,szörny,kf,hideg +2reakciódrágítás és nincs benne csont, nem repül

Célpont játékos minden permanensére kerül 3 dermesztés jelző és ha kötelék: minden lapjára 1 elmúlás jelző is, ezek ellen semmiképp sem véd a forrás immúnitás.
Majd kapsz annyi yeti csemetét ahány yetid van a gyűjtőben de max. 3at.

4m/4

__________


Jégdárda új

0csont, Leah, tárgy, fegyver, háló

Kijátszásakor húzz egy lapot és tegyél 1 dermesztésjelzőt célpont permanensre!
Használója kap +1 sebzést.
Hátrány: A jégdárdát nem lehet feláldozni.

__________


Jégbarlang új

1zsz

Leah, yeti hideg, építmény.

Ha yeti építi, aktivizálhatod az építőt.
S: Célpont Yetire rakhatsz egy Jégdárdát.
Kárpótlás: Max. 2 célpont Yetire rakhatsz 1-1 jégdárdát.

5sp

__________


Jégtomboló

Xv p

Leah, yeti, hideg, szörny,kf, védekezésből kijátszható.

Semlegesítés: kijátszáskori képesség vagy forrás.
X a semlegesített lap költsége.
Kötelék: kijátszásakor kap egy izom jelzőt és célpont lapra rakhatsz egy dermesztés jelzőt.
Ha nem semlegesítésként játszod ki akkor az X, 1vp.

X/X

__________


Yettenet

2vp

Leah, yeti, hideg, szörny, csont, kf

Ha kötelék: IKja 2 zsz és
Semlegesítés: max 3 ikjú lap.
S: célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt.
E: célpont lap kap 1 dermesztés jelzőt vagy ha ebben a körben
nem osztottál dermesztés jelzőt kör végén kap egy életjelzőt.
Jelenés: Húzz egy lapot.

5/3
 
Sárkányfelhő

1vp

Elenios, azonnali, tűz, sárkány


Ha 2 kötelék: idézési költsége 0VP.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi Wyvern lapot amennyi a permanens költsége volt de max. 2-t.
Kompenzáció: kapsz egy passzív Wyvern lapot.

__________


Varázsvidék

Szabálylap

Nem húzol miatta kevesebb lapot.
Max. 4-et használhatsz belőle.
Minden játékos 1el több lapot húz.
Hátrány: nem használhatsz mellette követőt
és egyik játékos sem játszhat ki védekezésből lapot.

__________


Rughar familiárisa új

1zsz

szörny,fairlight,csont,kf,villám

S: Ellenfeled veszít 1VP-t.
Ha nem vesztett így VP-t akkor kap 1-t és te húzz egy lapot.
E: Vesztessz 1VP-t.
Ha nem vesztettél így VP-t akkor kapsz 1et és csökken 2vel a max. VP-d.

0/4mágikus

__________


Rughar ajándéka új

0vp

Fairlight, azonnali

Húzz max. 2 lapot és mutasd meg, ellenfeled kör végén kap annyi VP-t amennyi a húzott lapjaid költsége.

__________


A sötétség gyermeke új (ngy)

1zsz, x csont

szörny, thargodan, charadin,kf csont, repül

X maximum 3. Tegyél rá X izomjelzőt.
Kompenzáció: kötelék: Húzz egy lapot és kapsz X+1 szk-t.
S: kapsz egy aktív Mhorgot.

X+1 / X+2

__________


Chara-din káoszlovagja (újúj)

4-X VP, 1 nekron

kalandozó, thargodan, charadin,kf, csont, +X reagálni rá

X annyi ahány köteléket mutatsz kijátszásakor, max 4.
Ellenfeled eldob egy általad választott lapot majd ha legalább 2 kötelék
ellenfeled eldob egy általa választott lapot is.
S: kapsz egy SZK-t vagy egy Mhorgot.

X+2 mágikus / X+1

__________


A Pokol réme (UR)

3zsz

Avatár, thargodan,kf, charadin, +2 reagálni rá,

2kötelék kijátszhatod az ellenfél körében is.
Max. 3 célpont permanens a semmibe kerül, ha kötelék: akkor nem véd ellene forrás immúnitás sem.
Majd kapsz annyi Mhorgot ahány permanens így a semmibe került.

3mágikus/5mágikus
 
Faék

1 vp

Dornodon szörny, ‘repül’ 6/1

Nem lehet rá reagálni.
Forrásra immunis.
Kör végén mindenképpen fel kell áldoznod.


A kompenzáció hirnöke

3-X VP

Leah szörny ‘repül’ 2*X/2*X

X annyi, ahány lapod a játék során megakadályozták, de min. 1 és max. 3.
Kompenzáció: ellenfeled a játék további részében minden előkészítőfázisban veszít 4 max ÉP-t.


Osztódó entitás

2 VP

Színtelen szörny, ‘repül’ 4/5

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kerül rá egy +1/+1-es erőjelző.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül (akkor is, ha nem jött létre) kapsz annyi Entitás tókent, amennyi volt a sebzése (megakadályozás esetén 4 db).

Entitás

[3]

Színtelen szörny ‘repül’ 2/5

Láthatatlan.
Nem foglal helyet az őrposztban.


A fájdalom szülötte

2 VP

Kalandozó, ember 1/4 KF +2

S, 3 VP: ebben a körben minden sebzés amit a harcfázisban lények által kiosztasz +2-t sebez.
Aldozd fel, vagy rakd át a gyűjtődből a Semmibe: megakadályoz egy gyógyító forrást.


Gát

2 zsz

P: egyik játékos sem játszhat ki lapot, vagy használhat aktiválást kívánó hatást. Ezt a képességet közvetlen a húzás fázis előtt használhatod.
Ha a gyűjtődben van: dobj 2 lapot a kezedből a Semmibe: rakd a játékba passzívan.


Troglodita kémtávcső

[2]

Dornodon tárgy, troglodita

S: mutasd meg a kezedből (egy körben csak egyet mutathatsz meg sikeresen): nézd meg az ellenfeled kezét, majd válassz egy lapot. Az ellenfeled kör végéig nem játszhat ki ilyen lapot, és nem használhatja az aktiválást kivánó képességeit. Ezután sebződsz annyit, amennyi a választott lap idézési költsége, de min. 2-t.


Oz’mogroth tanítványa

3 VP

Leah szörny, éjfatty ‘repül’ X/X

Ha megakadályoznák, ehelyett visszakerül a kezedbe, és kör végéig ingyen kijátszhatod, de ekkor passzívan kerül játékba és forrásimmunis lesz. Ekkor X=15.
Ha aktívan kerül játékba ellenfeled eldobja a kezében lévő lapokat, és a Semmibe dobja paklija felét (felfelé kerekíts), és az alábbi hátrányt kapja: nem lehet feláldozni, és amíg játékban van nem játszhatsz ki lapot. Ekkor X=3.
 
Ellen-rotáció
Szabálylap
Minden 2010-2014 között megjelent lap idézési költsége 1_VP-vel kevesebb, de nem mehet így 0 alá.
Minden 2005-2009 között megjelent lap idézési költsége 2_VP-vel kevesebb, de nem mehet így 0 alá.
Minden 2000-2004 között megjelent lap idézési költsége 3_VP-vel kevesebb, de nem mehet így 0 alá.
Minden 1995-1999 között megjelent lap idézési költsége 4_VP-vel kevesebb, de nem mehet így 0 alá.


 
  ... | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.