szerintem meg elég szar tud lenni, ha szétcounterelnek az ital nem olyan rossz, de a kör végi húzás ide nem akkora táp, 8 keresés mellett általában meg lehet találni a baghar testőröket, és ha legalább kettőt ki tudsz rakni egy körben, akkor be is tudod fejezni remélhetőleg a meccset...kevés olyan lap van, amivel olcsón be tudod védeni a paklit, ezek leginkább az antimágiás tárgyak, és azért elég jelentősen kontrollból is áll a világ, nem hiszem, hogy arra vágysz hogy leszúnyogozzanak-erősözzenek |
Sztem 3 ballaszt helyett tökéletes az ital |
sztem így is jó a deck
viszont:
-én svu-ból min:2-t használnék
-hamis istenek nem fontos bele
-taalruból lehet sok a 3
-az éjfatty thargiból nem kell 3
-és sztem nem kell ennyi antimágia: vagy 3 ballaszt, vagy 3 fétis
|
ráadásul a pecsenye vízió, egy körben csak egyet rakhatsz ki |
őszintén szólva ideális húzás alatt én nem a pecsenye-tűzszarv kombóra gondoltam inkább dezabukodonor, de akkor is szívesebben költöm a csontot antimágiára, rosszabb esetben leszedésre védelem nélkül az első körben kijön (ha nem te kezdesz, ballaszttal be is tudod védeni) a zinturg csemege, valamelyik ingyenes olcsóbbítás (csemege, pecsenye, apró morf) baghar fétis, baghar testőr, aztán hadd menjen sztem ilyen az ideális kezdés |
Bocs, de ez sokkoló, raptor szabja... mi van??? A HKKban van kb 6-7000 lap amiből kb 2-300 univerzális lap, akkor ezek szerint ezekből a lapokból bármit belerakhatsz, de előbb utóbb már semmi köze nem lesz a thargodan paklihoz. |
hát én 1et mindenképp berakok lássuk csak 2 csontért jön!! Ha mondjuk első körben mázlid van és bejön mondjuk 2 pecsenye és 1 tűzszarv akkor már kint is van az 1 körben 3 thargodan és a kör végén a szerencsétől függettlen húzhatsz X lapot! szerintem 1 et mindenképp érdemes berakni!! A másik a rúnabárd ha olyan pakli ellen játszunk amiben sok a mágikus védekezésű lény akkor ez is csak igen jól jöhet + mindenkire rá lehet zsúfolni! 3. ezt már inkább sideba raknám: A boldogság csengettyűi! Ha sok a thargodan és elköltünk 1et akkor elég sok VP-t kaphatunk és +ba aktivizállja minden lényünket! 4. Ha esetleg csak gyengécske lapok jönnének le itt egy elég ütős tárgy 2 őért Raptor szablya nem mai lap de +5 támadást ad
ennyi lenne most bocsi ha hosszú lett |
kicsit lassúnak tűnik a kör végi húzás...jó esetben egy kör alatt végig lehet gyalulni az ellent, így is tele van tárgyakkal a pakli, nem hiszem, hogy még több beférne |
elég jónak tűnik én még használlnék min 2db A hatalom kék italát!! Ha van egy kis szerencsénk akkor 6ot is behúzhatunk és a sok olcsósítással elég nagy előnyre tehetünk szert ha meg nem 6-ot doubunk csak mondjuk 2őt az is valami |
tegnap próbáltam összerakni, elég sok lapot bepróbáltam, ami táp vagy nem biztos, a koncepció egy remélhetőleg kombós vonalat hordoz (egy kör alatt kipörgetünk 4-5 baghar testőrt, és azokkal meg a fétissel szét lehet vágni az ellent...) próbáltam védelemnek a bánatos tekit, de sajnos túl sok az az egy vp is, kör múlik rajta, úgyhogy a mo'khabut fétis meg az antimágikus ballaszt lett nagyon kellemes. nem érdemes sztem 3 baghargolyót belerakni, nagyon tud kelleni az a vp, ami még használhatónak tűnik, az a nihilum kulcs
a pakli jelenleg:
Torzak hercege
5 z. csemege
2 z. pecsenye
3 apró morf
3 dezabukodonor
3 baghar testőre
3 planetáris őrdémon
1 árnyfantom
1 SVU
3 Taalru
3 Bazmaon
3 szépia/hamis istenek
3 hívó kürt
3 antimágikus ballaszt
3 mo'khabut fétis
2 NIhilum kulcs
3 Baghar fétise
1 baghar golyóbisa
asszem ez így 45 lap, a hamis istenek ugyan bukó, ha megfogják, viszont ha véletlenül mégsem, akár első körben lehet nyerni, a szépia kicsit stabilabb játékban tud annyit segíteni (jó, az első kör nem olyan gyakori eset, de tegnap kijött) a taalru tényleg ANNYIRA sztár, nyilván nem jó egyszerre felhúzni a baghar testőrrel, csak utána, de akkor tényleg nagyon kombó (leginkább ha van lent baghar fétis), ingyen még két kap húzás...a nihilum kulcs 2 csont, de nem kerül vpbe és majdnem mindenre jó, meg még huzat is |
Sokmindent ki lehet próbálni a deckbe, a tesztelés során úgyis kiderül, hogy mi az ami felesleges és mi az ami hiányzik. A gyógyulást én nagyon kamunak tartom, rég rossz ha thargodan deckkel gyógyulgatni kell! Ha meg a játék elhúzódására számítunk, akkor ott a szépia, nemcsak gyógyít(igaz csak 2-t, de az is életmentő lehet), de elég jó előnyt is biztosít. |
A 3 apró morf az nem akkora kockázat amit ne lehetne bevállalni, ezen kívül nincs kimondott kulcs lap a deckben amit félteni kellene. Én is kezdtem már 4 tárgyal thargodan deckkel, ez az antimák, ez mindíg benne van! |
Hát figy.
Mindenben van vmi kockázat.
De am. sztem még 1 db ylgoroth is elfér |
szerintem az apró morfokkal vigyázni kell sokszor elnekronozhatod amire szükséged lenne de lehet h csak az én formám ilyen:P |
Köszi a tanácsokat.
Indoklok:
-a párducból azért hagytam 1-et benne
- taalru akkor legyen 2
-árnyfantom csak a 4-es sebzész miatt kellett meg bevédeni a thargikat, de mehet helyette tűzszarv is
-munkagép sztem hasznos, mert huzat is és ha jól használjuk sok vp-t ad (pl. bazmaonnal és ő repül is)
-ozorindumi nem a vp-re kell hanem mert nincs más gyógyulás
a tárcsat nekem is megfordult a fejemben, az új thargikat kivétel nélkül fogom használni és a morfokat is átgondolom ;) |
Jó esélye van a thargodannak veszélyes fajon. A deckkel kapcsolatban, az alap koncepció jó:
- a párduc sajnos már nem táp
- taalruból felesleges 3
- árnyfantom kamu, max side
- munkagép kamu, a kis lényeink sajnos nem repülnek
- ozorandumi mágia kamu, ha manát akarsz termelni, akkor ott az okulüpaj ajándéka
Amit waranuws írt az teljesen helytálló, az új gyak thargodan elég jól működik, a testőr hihetetlenül isten, a pecsenye is nagyon jó. Leszedésnek ajánlom a dj tárcsát, nekem elég jól működött a deckeben. Jaaa, és 3 apró morf, ez is elég hasznos. |
Gondolkodtam egy kicsit, hogy lehetne fűszerezni az új thargikat a régi tápokkal:
követő: a torzak hercege
3x a sötét vizek ura
3x planetáris őrdémon
5x zinthurg csemege
1x magh-goth párduc
2x dúvad
3x baghar testőre
3x bazmaon
2x zarknod pecsenyéje
3x taalru
2x árnyfantom
3x baghar golyóbisa
3x baghar fétise
3x hívó kürt
1x illúzió fétis
3x munkagép
3x ozorindumi mágia
vélemény pls... |
pffffffffff......
-.-'
lol
utoljára gondoltam volna rá
SVU
omg
Amugy szerintem sem akkora táp...
én 2 használok bele és azt is csak nagyon speciális helyzetekben keresem vagy ha a kezemben van mire aktivizálódna addig nem él az ellen. |
Fajon mennyi esélye van a thargodannak?
Csak kíváncsi lennék... |
nem volt annyira rossz az sem, de 2 vpért lapot keresni nem akkora poén, mint 2-t húzni azonnal... |
hát taalru már eddig is jó volt sztem csemegével |
a svu nem akkora táp, mivel lapot kell neki dobni, és az általában kevés lesz a kezedben...a csemege nagyon erős, most kijött a zarknod pecsenye, ami szintén elég vicces, a baghar testőr elég jól tud húzni, meg ,most jött ki a dezabukodonor (2 vp, 3/2, éjfatty,thargodan, repül, ha kijátszásakor van éjfattyad/thargodanod, 1 nekronért rakhatsz rá egy izmot), ezekkel jó kezdeni, meg elég kombó lett a taalru...(bedobod a testőrt saját magának...) |
ne hagyd ki a most megjelent tápokat(SVU,zinthurg csemete),asszem ha thargodan paklit csinálnék,ezzel kezdeném a beszerzést |
Hát ez elég szomorú, a káoszkatlan óta elég korrekt thargodan paklit lehet összerakni. Az élet teremtése is felesleges, ott a csemege a keresésre, igaz hogy az 1 mana, de sokkal nehezebben lehet megakadályozni... |
MIT SZÓLTOK thargodanos pakliba élet teremtését lehet tenni? |
egyetértek az előttem szólóvval...
a thargodan pakli nagyon megujult ezek meg régiek...
de am régen ugy 2 éve nekem majdnem ugyanígy nézett ki a paklim... | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|